هدفون دی جی
EMEET StreamCam One یک استودیوی ویدئویی قابل حمل است که تصاویر 1080P را با سرعت 30 فریم در ثانیه ارائه می دهد. … [+] همه چیز توسط نرم افزار با استفاده از دستگاه های iOS، اندروید یا ویندوز کنترل می شود.
EMEETStreaming ویدیوی زنده از طریق اینترنت یک راه محبوب برای ارتباط با مخاطبان است. با این حال، یک استودیوی حرفه‌ای شامل سرمایه‌گذاری در راه‌اندازی چند دوربین با میکروفون برای همه شرکت‌کنندگان در پخش است. همه بودجه ای برای یک استودیوی حرفه ای کامل ندارند، بنابراین EMEET یک استودیوی ویدیویی در جعبه ایجاد کرد و آن را در CES امسال رونمایی کرد.
EMEET StreamCam One با در نظر گرفتن مصارف خانگی و تجاری طراحی شده است و حداکثر سه دوربین متصل و کنترل شده به صورت بی سیم را ارائه می دهد که می توانند در چندین پلت فرم استفاده شوند. سوئیچ بین دوربین ها و منابع صوتی را می توان به راحتی با استفاده از نرم افزار کنترل کرد.
EMEET StreamCam One می تواند تا سه دوربین را کنترل کند.
EMEET StreamCam One جدید، علاوه بر برنده جایزه طراحی Red Dot، شامل دوربین‌های چند منظوره با سنسورهای 1/2.8 سونی، پشتیبانی از HDR و ویدیوی HD با سرعت 30 فریم در ثانیه برای تصاویر واضح است. نرم افزار EMMET می تواند حداکثر سه دوربین را به طور همزمان کنترل کند و امکان جابجایی سریع بین عکس ها را فراهم می کند و آن را برای پخش پادکست یا هر پخش زنده ایده آل می کند.
هر دوربین StreamCam One قابل حمل است و طراحی جمع و جور و استوانه ای دارد. این دوربین ها دارای باتری های قابل شارژی هستند که با یک بار شارژ می توانند تا هشت ساعت کار کنند. این سیستم با دستگاه‌های iOS، Android و Windows کار می‌کند و از اتصالات Wi-Fi یا اترنت دوگانه پشتیبانی می‌کند. عملکرد کل بسته آسان است و از همه بهتر، نیازی به تنظیمات پیچیده ندارد. StreamCam One برای هر کسی مناسب است، حتی اگر تجربه قبلی با پخش زنده نداشته باشد.
اطلاعات بیشتر از بهترین شرکت‌های بیمه مسافرتی توسط مشاور DaniseByAmy DaniseEditor بهترین برنامه‌های بیمه مسافرتی Covid-19ByAmy DaniseEditor دوربین‌های EMEET StreamCam One دارای میکروفون‌های بلوتوث قابل جدا شدن هستند.
EMEETT به لطف سنسورهای بزرگ سونی 1/2.8 اینچی و وضوح 1080P، دوربین ها همچنین می توانند از فیلم HDR و ضبط تصاویر ثابت پشتیبانی کنند. هر دوربین دارای دو میکروفون داخلی برای صدای استریو و یک میکروفون بلوتوث مغناطیسی قابل جدا شدن است که مانند میکروفون Lavalier و می تواند صدا را از فاصله 10 متری دریافت کند.
EMEET StreamCam One می‌تواند سه دستگاه یکسان را در حین پخش جریانی به چهار پلتفرم، با یک کلیک، پیوند دهد. ویرایش قابل تنظیم و پشتیبانی از گزینه های مختلف ذخیره سازی، مانند کارت های micro-SD، سیستم را برای ضبط و ویرایش آفلاین مناسب می کند. StreamCam One با پلتفرم هایی که از پروتکل های RTMP پشتیبانی می کنند، از جمله YouTube، Twitch، Facebook، Zoom و Microsoft Teams سازگار است.
با وجود قیمت اولیه نسبتا پایین، EMEET StreamCam One چیزهای زیادی را برای پول ارائه می دهد و با شبکه بی سیم خود بسیار متنوع است، که نیاز به کابل های دنباله دار را از بین می برد. کاربران می توانند صدا و تصویر با کیفیت بالا را بدون نیاز به دانش تخصصی دریافت کنند.
قیمت و در دسترس بودن: EMEET StreamCam One از 249 دلار / 199 پوند برای یک دوربین تکی که با میکروفون بلوتوث قابل جدا شدن تنظیم شده است شروع می شود. یک سیستم سه دوربین با سه سه پایه 649.99 دلار / 516 پوند قیمت دارد که تقریباً به قیمت یک دوربین بدون آینه تک است.
اطلاعات بیشتر: emeet.com
من را در لینکدین دنبال کنید. Mark SparrowFollowingI صدای مصرف کننده، گجت ها، مک های اپل و عکاسی دیجیتال را پوشش می دهد. من عاشق فناوری سرگرم کننده، خلاق و سازنده هستم. من جالب ترین و خلاقانه ترین ابزارها را شکار می کنم تا بدانید چه چیزی ارزش خرید دارد.">

* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها

توسط expressjs