سئو سایت

پیکسل ها
پیکسل ها
بازاریابی دیجیتال یک اصطلاح بسیار گسترده است که شامل طراحی وب سایت، رسانه های اجتماعی، تبلیغات آنلاین، تبلیغات ایمیل، سئو و موارد دیگر می شود. این می تواند برای صاحب کسب و کار محلی که صرفاً به دنبال جذب چشم های بیشتر در سایت خود هستند، بسیار گیج کننده باشد. آنها معمولاً بیش از حد مشغول اجرای عملیات هستند تا بررسی کنند که کدام استراتژی های بازاریابی دیجیتال برای کسب و کارشان بهتر عمل می کند.
در تلاش برای کمک به صاحبان مشاغل محلی مانند رستوران داران، دندانپزشکان، پزشکان، وکلا و سایر ارائه دهندگان خدمات، استراتژی های بازاریابی دیجیتال را که همه مشاغل محلی باید در سال 2017 اتخاذ کنند، گردآوری کرده ام.
وب سایت شما یک موستانگ قابل تبدیل است
تقریباً هر جنبه ای از بازاریابی دیجیتال باعث هدایت ترافیک اینترنتی به وب سایت شما می شود. این کشتی مادر است و شما باید با آن رفتار کنید. ما هنوز وب‌سایت‌های زیادی را می‌بینیم که با طراحی واکنش‌گرا ایجاد نشده‌اند، به این معنی که حرکت آنها در دستگاه‌های تلفن همراه عجیب و دشوار است. تقریباً 42 درصد از کل ترافیک مشتری را از دستگاه های تلفن همراه می بینیم و این تعداد احتمالاً افزایش می یابد.
وب سایت شما باید با ناوبری آسان در دستگاه های تلفن همراه خوب به نظر برسد. بازدیدکنندگان باید بتوانند روی یک شماره تلفن یا آدرس ایمیل برای تماس با شما کلیک کنند. اگر مجبور باشند بزرگنمایی کنند یا عدد را یادداشت کنند، احتمالاً آنها را به رقیبی که سایتش برای موبایل بهینه شده است، از دست خواهید داد. ایده این است که بازدیدکنندگان را به یک تماس تلفنی، یک ایمیل یا یک راهپیمایی تبدیل کنید.
علاوه بر این، گوگل الگوریتم خود را برای اعطای رتبه‌های بالاتر به سایت‌هایی که برای بازدیدکنندگان تلفن همراه بهینه‌سازی شده‌اند، سخت‌تر کرده است. شما نمی خواهید به صفحه دو یا سه از نتایج جستجوی گوگل فشار بیاورید. فوراً سایت خود را برای دستگاه های تلفن همراه سازگار کنید.
پاسخ های غنی را در وب سایت خود پیاده کنید
این احتمال وجود دارد که شما احتمالاً سؤالی را در Google تایپ کرده باشید تا بفهمید که چگونه چیزی کار می کند. مردم در حال تغییر روش استفاده از گوگل هستند. مردم دیگر تمایلی به جستجوی اطلاعات ندارند، آنها ترجیح می دهند گوگل به سوالات آنها پاسخ دهد. گوگل این را تشخیص داده و پاسخ های غنی را به الگوریتم جستجوی خود معرفی کرده است تا بتوانند نتایج دقیق تری ارائه دهند.
تقریباً هر تجارت محلی – وکیل، دندانپزشک، جراح پلاستیک – سؤالات مشترکی دارد که اغلب از مشتریان خود می‌پرسند، به عنوان مثال. کاشت دندان چیست؟ چگونه گرین کارت دریافت می کنید؟ رینوپلاستی چیست؟ پیاده سازی پاسخ های غنی در وب سایت خود هوشمندانه خواهد بود، بنابراین زمانی که مردم این سؤالات را از Google می پرسند، ممکن است ابتدا سایت شما ظاهر شود.
از رسانه های اجتماعی هوشمندانه استفاده کنید
ما سوالات زیادی در مورد شبکه های اجتماعی دریافت می کنیم. بسیاری از کسب و کارهای محلی در مورد اینکه از چه کانال های اجتماعی استفاده کنند و چگونه باید پست کنند، سردرگم هستند. یکی از مهمترین قوانین بازاریابی و راه اندازی یک کسب و کار این است که از پایگاه مشتریان خود بشناسید. رسانه های اجتماعی علم موشکی نیستند. کارشناسان رسانه‌های اجتماعی را شناسایی کنید و مشتریان خود را هماهنگ کنید. اگر به درستی از شبکه‌های اجتماعی استفاده نکنید، می‌توانند وقت شما را به شدت کاهش دهند. هیچ کس به دنبال لوله کش در توییتر یا وکیل در اینستاگرام نیست. آنها فقط نیستند. طبق آمار Statista، اینستاگرام، اسنپ چت و لینکدین کمتر از 5 درصد از سهم بازار را در رسانه های اجتماعی دارند، در حالی که فیسبوک بیش از 40 درصد را در اختیار دارد.
وقتی نوبت به پست گذاشتن در رسانه‌های اجتماعی می‌رسد، بدانید که صدایی برای کسب‌وکار خود ایجاد می‌کنید و اغلب با وفادارترین مشتریان خود، آنهایی که شما را دنبال می‌کنند، ارتباط برقرار می‌کنید. بنابراین، باید مراقب باشید که آنها را با موارد ویژه و تبلیغات پر کنید. ما همیشه به مشتریان خود می گوییم که رسانه های اجتماعی یک دیوار تبلیغاتی نیستند و آنها یک سوپرمارکت نیستند. با فالوورهای خود تعامل داشته باشید و اطلاعات مربوط به آنها را به اشتراک بگذارید.
شورای آژانس فوربس یک انجمن فقط دعوت برای مدیران در روابط عمومی موفق، استراتژی رسانه، آژانس های خلاق و تبلیغاتی است. آیا واجد شرایط هستم؟ در بازاریابی ایمیلی نخوابید
بازاریابی ایمیلی سال ها پیش به نفع رسانه های اجتماعی به پایان رسید، اما اکنون بازگشته است. برای بسیاری از مشاغل محلی، این یک راه عالی و ارزان برای برقراری ارتباط با بهترین مشتریان شما است. فیس بوک و اینستاگرام اکنون پست های شما را تنها به بخشی از دنبال کنندگان شما نشان می دهند. آنها از شما می خواهند که برای دستیابی به تعداد بیشتری از فالوورهای خود پولی بپردازید. اگر آدرس ایمیل مشتری دارید، می‌توانید با هزینه‌ی صفر تا کم، موارد ویژه، اطلاعات رویداد و آیتم‌های منوی جدید را برای همه مشتریان خود ارسال کنید. Mailchimp به شما اجازه می دهد تا از پلتفرم بازاریابی ایمیلی خود به صورت رایگان تا 2000 مخاطب استفاده کنید.
طبق گفته MailMunch، یک شرکت تولید سرنخ دیجیتال، نرخ کلیک در ایمیل می تواند 50 تا 100 برابر بهتر از رسانه های اجتماعی باشد. این یک استراتژی بازاریابی دیجیتال بسیار موثر و کم هزینه است که ممکن است برای کسب و کار شما مناسب باشد.
به‌طور خلاصه، کسب‌وکارهای محلی باید دائماً به وب‌سایت خود نگاه کنند تا مطمئن شوند که پیمایش آسان است، محتوای تازه دارد و اطلاعات تماس در تلفن همراه کار می‌کند. ایده این است که نگاه کنندگان را به رزرو کننده تبدیل کنیم. هنگامی که سایت شما به پایان رسید، می توانید برخی از دیگر استراتژی های بازاریابی دیجیتال را که ترافیک را به سایت شما هدایت می کنند، مانند رسانه های اجتماعی، بازاریابی ایمیلی و پاسخ های غنی، شروع کنید.
T. MaxwellMaxwell مالک eMaximize، یک آژانس بازاریابی دیجیتال برتر لس آنجلس است. او همچنین شریک Max Sports Marketing است. مشخصات اجرایی کامل T. Maxwell را اینجا بخوانید.”>

* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها

توسط expressjs