نشست خبری مشترک جت سئو و رپورتاژ ادز، روز پنجشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۳ با هدف رونمایی از ابزار جدید جت سئو و اعلام همکاری مشترک با پلتفرم رپورتاژ ادز، با حضور جمعی از متخصصین حوزه سئو و اصحاب رسانه برگزار شد.
رضا شیرازی، بنیانگذار جت سئو و هادی شریفی، بنیانگذار پلتفرم رپورتاژ ادز، از برگزارکنندگان این نشست خبری بودند. در این نشست، از ابزار جدید جت سئو تحت عنوان «تولید محتوا با هوش مصنوعی» رونمایی شد.
رضا شیرازی در ادامه این نشست خبری به معرفی ابزارهای موجود در جت سئو پرداخت: این ابزار به کاربران کمک میکند با استفاده از هوش مصنوعی که در ابزار جت سئو اضافه شده است، به تولید محتوا بپردازند.
جت سئو چه کاری انجام میدهد؟
جت سئو با آنالیز دقیق و هوشمند وبسایت شما، مشکلات و نقاط ضعف سئو سایت را شناسایی کرده و راهکارهای عملی برای بهبود آن ارائه میدهد. این ابزار، مانند یک دستیار متخصص سئو، شما را در مسیر بهینهسازی وبسایت همراهی میکند و به شما کمک میکند تا در نتایج جستجو بدرخشید.
ویژگیهای کلیدی جت سئو
- تحلیل سئو سایت: جت سئو با بررسی دقیق وبسایت شما، گزارشی کامل از وضعیت سئو آن ارائه میدهد. این گزارش شامل مواردی مانند سرعت سایت، ساختار سایت، کیفیت محتوا، کلمات کلیدی و … است.
- تحقیق کلمات کلیدی: با استفاده از جت سئو، میتوانید کلمات کلیدی مناسب برای وبسایت خود را پیدا کنید و از آنها در محتوای خود استفاده کنید.
- ارائه ساختار محتوا: ابزار ساختار محتوا با استفاده از دادههای جمعآوری شده از بهترین محتواهای سئو شده موجود در وب فارسی، ساختاری مناسب برای نوشتن محتوا برای سایت شما پیشنهاد میکند تا سرعت رتبهدار شدن صفحه شما را افزایش دهد.
- رهگیری رتبه کلمات کلیدی: با استفاده از جت سئو، میتوانید رتبه کلمات کلیدی خود را در موتور جستجو گوگل رهگیری کنید و از تغییرات آن مطلع شوید.
- مشاهده خطاهای فنی سایت: جت سئو خطاهای فنی وبسایت شما را شناسایی کرده و راهکارهایی برای رفع آنها ارائه میدهد.
- تجزیه و تحلیل رقبا: با استفاده از جت سئو، میتوانید رقبای خود را آنالیز کنید و از استراتژیهای آنها برای بهبود سئو وبسایت خود استفاده کنید.
علاوه بر موضوعات فوق، از این پس تولید محتوا با هوش مصنوعی هم به خدمات جت سئو اضافه شده است، این ابزار با استفاده از دادههای موجود در جتسئو و ابزار ساختار محتوا، در تنها در ۳ مرحله یک محتوای سئو شده با سبک و سیاق مورد نظر کاربر تولید میکند.
در ادامه این نشست خبری، هادی شریفی، مدیر پلتفرم رپورتاژ ادز، از همکاری مشترک رپورتاژ ادز و جت سئو خبر داد. هادی شریفی گفت: «در طی سالهای گذشته، با توجه به خاموش شدن ابزار کلیدی الکسا و نبود جایگزین مناسب برای اعتبارسنجی وب سایتها، پلتفرم رپورتاژ ادز به دنبال یک جایگزین مناسب برای این ابزار کلیدی بود که با تحقیق و بررسی به این نتیجه رسید که ابزار بومی و ایران، رتبه جت سئو، که براساس میزان ورودی گوگل سایتها به رتبهبندی آنها میپردازد، میتواند یک جایگزین مناسب برای این موضوع باشد.»
پلتفرم رپورتاژ ادز، رتبه جت سئو را به عنوان یکی از شاخصههای اصلی اعتبارسنجی رسانهها انتخاب کرد و به پلتفرم خود اضافه نمود.
در ادامه این همکاریها، با توجه به همکاری نزدیک رپورتاژ ادز و جت سئو، در راستای گسترش همکاریها، در آیندهای نزدیک ابزار جدیدی به جت سئو برای آنالیز رقبا و یافتن رپورتاژ مناسب با همکاری رپورتاژ ادز اضافه خواهد شد.
source