قابلیت ساخت والپیپر سفارشی با هوش مصنوعی به تلویزیون های سامسونگ اضافه شد. حالا تی وی سامسونگ شما به بخشی جذاب از دکور خانه تبدیل می‌شود.

سامسونگ از جمله شرکت‌هایی است که در استفاده از هوش مصنوعی در دستگاه‌های مختلف خود، از گوشی های موبایل تا تلویزیون، پیش‌قدم شده است. این غول فناوری کره‌ای به‌تازگی قابلیتی جدید مبتنی بر هوش مصنوعی با عنوان Generative Wallpaper را برای تلویزیون‌های QLED و Neo QLED خود معرفی کرد؛ قابلیتی که با فراهم‌کردن امکان ساخت والپیپر اختصاصی، تلویزیون سامسونگ را به دکوری جذاب برای خانه‌تان تبدیل می‌کند.

ساخت والپیپر اختصاصی با هوش مصنوعی تلویزیون‌های سامسونگ

سیستم عامل «تایزن اواس» (Tizen OS) در تلویزیون‌های سامسونگ از این پس با اتکا به هوش مصنوعی امکان تولید تصاویر سفارشی با رزولوشن 4K را مهیا می‌کنند. با استفاده از این قابلیت، کاربر می‌تواند تصاویری باکیفیت و تماشایی را جهت تکمیل دکور خانه خود روی پس‌زمینه تلویزیون سامسونگ قرار بدهد.

قابلیت Generative Wallpaper به حالت Ambient تلویزیون‌های سامسونگ اضافه می‌شود. در این حالت، به‌جای این‌که صفحه تلویزیون هنگامی که بلااستفاده است به رنگ سیاه در بیاید، تصاویر پس‌زمینه یا انواع محتوا مثل وضعیت آب‌وهوا، اخبار و ساعت روی آن نمایش داده می‌شوند.

والپیپر هوش مصنوعی تی وی سامسونگ

کاربران برای استفاده از قابلیت ساخت والپیپر با هوش مصنوعی در تلویزیون سامسونگ باید به منو Ambient Mode مراجعه و تم مورد نظر خود را انتخاب کنند. سپس هوش مصنوعی دستگاه تصاویری با رزولوشن 4K در هماهنگی با حال‌وهوای خانه کاربر تولید می‌کند.

این قابلیت در ماه جاری در کره جنوبی، آمریکای شمالی و اروپا در دسترس قرار می‌گیرد و در سال 2025 به سایر نقاط جهان راه پیدا می‌کند.

در گجت نیوز بخوانید:

source

توسط expressjs.ir