اعتراض عجیب مرد ترکیه‌ای، پلیس را حیرت زده‌کرد

 اعتراض عجیب مرد ترکیه‌ای، پلیس را حیرت زده‌کرداختصاصی «تابناک با تو»؛ یک شهروند ترکیه‌ای با اقدام عجیب، بی‌سابقه و غیرمنتظره خود برای ارائه یک گزارش امنیتی،باعث سردرگمی افسران پلیس در شهر آنتالیا در جنوب این کشور شد .

ماجرا از آنجایی شروع شد که «رشید شیشماز» با رفتاری عصبی از بالای دیوار بلند تاریخی شهر بالا رفت و فریاد می‌زد که قصد خودکشی دارد. 

پلیس به این گزارش واکنش نشان داد و با همراهی آمبولانس و جرثقیل آتش‌نشانی با هدف مهار وضعیت و پایین آوردن مرد قبل از پرت شدن از روی فنس وارد محل شد.

اما غافلگیری زمانی بود که مرد به پلیس اطلاع داد که اصلا نمی‌خواهد خودکشی کند و از حصار بالا رفته تا خبر ربوده شدن پسرش «باران» توسط یک باند مخوف را که چند روز پیش اتفاق افتاده بدهد و گفت که او حالا برای نجات پسرش از پلیس کمک می‌خواهد.

اعتراض عجیب مرد ترکیه‌ای، پلیس را حیرت زده‌کرد

پلیس پس از وعده دادن برای پیدا کردن پسرش موفق شد او را متقاعد کند که از بالای دیوار تاریخی واقع در منطقه‌ای که گردشگران خارجی زیادی از آن بازدید می‌کنند پایین بیاید.

اما ماجرا به همین جا ختم نشد و پلیس اصرار داشت رشید شیشماز را برای معاینات پزشکی به بیمارستان منتقل کند.

رسانه‌های محلی می‌گویند پدر مدعی شده که پسرش باران ۱۶ ساله توسط یک باند در آنتالیا ربوده شده و ده روز است که از سرنوشت او اطلاعی در دست نیست.

اعتراض عجیب مرد ترکیه‌ای، پلیس را حیرت زده‌کرد

پدر می‌گوید او و همسرش به دنبال پسرشان در شهر گشتند اما بی نتیجه بود و هیچکس حتی پلیس کمک قابل توجهی به آنها نکرده، تاجایی که به این روش عجیب برای گزارش فقدان پسرش روی آورده‌است.

به روایت والدین باران، این پسر مفقود شده ده روز پیش با آوردن اسلحه گرمی که از دوستانش گرفته بود به خانه آمد و دیگر هرگز برنگشت.

source

توسط expressjs.ir