دلیل مسدود شدن درگاه پرداخت دیجی کالا

دلیل مسدود شدن درگاه پرداخت دیجی کالا و به تعلیق درآمدن مجوز اینماد این شرکت چه بود؟ امین کلاهدوزان، رئیس مرکز تتا به این سوال پاسخ می‌دهد.

روز گذشته شاهد تعلیق مجوز اینماد دیجی کالا و مسدود شدن درگاه‌های پرداخت اینترنتی این فروشگاه آنلاین بودیم و دیدیم که مدیران این شرکت نسبت به تصمیم سازمان توسعه تجارت الکترونیک واکنش نشان دادند و اقدام آن‌ها را غیرکارشناسی و نسنجیده خواندند. اما علت مسدود شدن درگاه‌های پرداخت دیجی کالا چه بود؟

دلیل مسدود شدن درگاه پرداخت دیجی کالا

پس از انتشار رسمی بیانیه شرکت بزرگ دیجی کالا و انتقاد از سازمان توسعه تجارت الکترونیک، رئیس این مرکز واکنش نشان داد و در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

متاسفانه اطلاعیه دیجی کالا غیردقیق و خلاف واقع است. از 4 ماه قبل به صورت مداوم و با هدف حمایت از کل پلتفرم‌ها، جلساتی با سکوهای دارای تخلف فروش کالای قاچاق از جمله دیجی کالا و ستاد مبارزه با قاچاق کالا گذاشته شده و توافقات صورت جلسه شده، اما متاسفانه این شرکت تعهدات خود را کامل نکرده است.

دلیل مسدود شدن درگاه پرداخت دیجی کالا

به گفته رئیس مرکز تتا، نباید بین پلتفرم‌های مختلف تبعیض قائل شد و اجرای قانون برای همه باید یکسان باشد. امین کلاهدوزان در توییت خود تأکید کرده است که ایجاد رویه تبعیض بین شرکت‌ها، منطق این مرکز نبوده و نیست. البته در حال پیگیری برای رفع موانع پیش رو و بازگشت فعالیت دیجی کالا هستیم.

در گجت نیوز بخوانید: تعلیق مجوز اینماد و بسته شدن درگاه های پرداخت دیجی کالا همراه اول برای خرید ۴۰ درصد سهام دیجی کالا چقدر پرداخت کرده است؟ قوه قضائیه: توهین کنندگان به مقدسات در محصولات دیجیکالا را رها نمی‌کنیم

دیجی کالا

source

توسط expressjs.ir