ایمنی حق انسانی است و به اندازه سایر عوامل مانند سلامت، مسکن و ثبات مالی برای کیفیت زندگی ما مهم است. با این حال، همه ایالت‌ها برای ساکنان خود سطح یکسانی از امنیت را فراهم نمی‌کنند؛ بنابراین، پس از تجزیه و تحلیل بیش از ۵۰ شاخص ایمنی در پنج دسته، مجله و وب سایت WalletHub تشخیص داده است که ایالت ورمونت (Vermont) امن‌ترین ایالت در آمریکا به شمار می‌رود.

این شرکت بیان کرده که ایالت ورمونت سیزدهمین ایالت از نظر کمترین حملات خشونت‌آمیز، هفتمین ایالت از نظر کمترین قتل و قتل غیر عمد و بیست و پنجمین ایالت از نظر کمترین سرقت سرانه است. این شرکت همچنین اشاره کرده که ورمونت از نظر ایمنی محله‌ای عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد و با داشتن هفتمین سرانه گروه‌های نگهبان محله و همچنین بالاترین میزان گزارش از والدین که در محله خود احساس امنیت می‌کنند، بسیار برجسته است.

ایالت گرین ماونتین (Green Mountain) به دلیل بیکاری پایین که در ماه اوت تنها ۲.۲ درصد بوده است، بهترین ایالت در دسته امنیت مالی بوده است. وب سایت WalletHub گزارش داده که ورمونتی‌ها پرداخت‌های خودشان را به موقع انجام می‌دهند و این ایالت از نظر پایین‌ترین نرخ ورشکستگی غیر تجاری در رده دوم قرار دارد.

ورمونت همچنین از نظر ایمنی کار در رده دوم و از نظر ایمنی شخصی و مسکونی در رتبه ششم قرار می‌گیرد. همچنین یکی از بهترین ایالت‌ها برای ایمنی جاده است. به گفته مجله WalletHub این تا حدودی به خاطر جاده‎‌های عالی و رفتار رانندگی خوب است. در گزارش این مجله آماده است که درصد بسیار کمی از ورمونتی‌ها در هنگام رانندگی از تلفن استفاده می‌کنند و از نظر ترمز شدید نیز در رتبه پنجم قرار می‌گیرند.

در رتبه‌بندی امن‌ترین ایالت‌های آمریکا توسط مجله WalletHub، پس از ایالت ورمونت، در جایگاه دوم ایالت نیوهمپشایر (New Hampshire) قرار گرفته است. این ایالت در دو سال گذشته کمترین تیراندازی و کمترین تجاوزات و حملات شدید را داشته است. علاوه بر این، ایالت گرانیت کمترین نرخ فقر را دارد و میانگین امتیاز اعتباری ساکنان آن در رده دوم کشوری قرار دارد.

جایگاه سوم این رتبه‌بندی نیز به ایالت مین و عمدتاً به خاطر امنیت مالی رسیده است. وب سایت WalletHub اشاره کرده که در کنار نرخ پایین بیکاری، کارگران در مین از امنیت شغلی بالا و سومین نرخ رشد شغلی جدید سالانه برخوردار هستند.

در انتهای این رتبه‌بندی نیز ایالت لوئیزیانا قرار دارد که بر اساس عواملی مانند تعداد بلایای آب و هوایی و خسارات مالی ناشی از آن، دومین رتبه بد از نظر آمادگی اضطراری را دارد. می سی سی پی که در مجموع در رتبه ۴۹ ام قرار دارد، آخرین رتبه از نظر ایمنی جاده‌ها و رتبه دوم از نظر ایمنی در محل کار را دارا است.

منبع travelandleisure

source

توسط expressjs.ir