به گزارش رکنا، سرمربی پرسپولیس از ناکامی مهاجمان تیمش در دیدار با السد ابراز تأسف کرد. خوان کارلوس گاریدو پس از شکست یک بر صفر تیمش در لیگ نخبگان اظهار داشت: «باور اینکه این بازی را باختیم، به خاطر نمایش خوب‌مان دشوار است. ما عملکرد خوبی داشتیم و پرس موثری را اجرا کردیم. موقعیت‌های زیادی ایجاد کردیم و به السد فرصتی ندادیم.»

وی ادامه داد: «بازیکنان ما بسیار خوب بودند. اگر به نیمه اول نگاه کنیم، باید برنده می‌شدیم، چرا که موقعیت‌های مناسبی داشتیم. السد تیم خوبی است و بازی خوبی به نمایش گذاشت. بازیکنان ما توانستند پرس خوبی داشته باشند و موقعیت‌هایی خلق کردند. واقعاً سخت است که باور کنیم این موقعیت‌ها به گل تبدیل نشدند.»

گاریدو افزود: «متأسفانه در لحظات پایانی نیمه اول بدون دلیل خاصی گل خوردیم. در بازی اول مقابل الاهلی یک پنالتی مشخص داشتیم که گرفته نشد و امروز هم چند بار VAR بازی را متوقف کرد که هیچکدام به نفع ما نبود. گلی که در نیمه اول دریافت کردیم، حس بدی به ما داد، چون احساس می‌کردیم می‌توانستیم برنده باشیم.»

او در ادامه گفت: «به نظر من در نیمه دوم نیز بازیکنان ما عملکرد خوبی داشتند. ما فهرستی از موقعیت‌ها داشتیم و در یکی از موقعیت‌ها لوکاس ژوائو قصد شوت زدن داشت، اما بازیکن حریف اجازه نداد. VAR آن را بررسی کرد، ولی باز هم به ضرر ما بود. باید آنالیز کنیم که چرا در VAR خوش‌شانس نیستیم.»

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: «امروز بازیکنانم می‌توانند به بازی که انجام دادند، افتخار کنند، ولی نتیجه برای ما نامناسب بود. این بخشی از فوتبال است و گاهی اوقات حق بیشتری دارید، اما تنها راه این است که دوباره تلاش کنیم. چیزی که مسلم است این است که ما مستحق نتیجه بهتری بودیم.»

او در پایان گفت: «در بازی با الاهلی و دیدار امشب با السد مشخص است که حق‌مان بیشتر بود. باید با همین انگیزه در بازی بعدی حاضر شویم تا به پیروزی برسیم. مطمئن هستم ما لیاقت بیشتری داریم.»

 

source

توسط expressjs.ir