معرفی بسته های رایگان آموزشی حرف آخر

بسته های رایگان آموزشی حرف آخر

به گزارش بخش آموزشی یونیسف در ایران، موسسه حرف آخر در سالهای اخیر توانسته گام های اساسی در زمینه متدهای آموزشی بردارد و زمینه درک مفهومی را برای دانش آموزان ابتدایی تا کنکور را فراهم کند. در سالهای گذشته آسیب شناسی نظام آموزشی کشور ایران نشان میدهد که روش های سنتی رایج در مدارس، اثرات مخربی را بر یادگیری دانش آموزان گذشته است.

میانگین پایین دانش آموزان سه گروه آموزشی تجربی، ریاضی و انسانی به خوبی این موضوع را ثابت میکند. در کنکور سراسری تیر ۱۴۰۳ میانگین دروس اختصاصی نسبت به سالهای قبل کاهش چشمگیری داشت به طوری که ریاضی به عدد کمتر از ۳.۵ رسید. تضاد بزرگی بین شیوه تدریس و خواسته طراحان کنکوری ایجاد شده است و سر این موضوع سالانه کلی دانش آموز از گردونه رقابت حذف میشوند و سرنوشت تحصیلی وکاری آنها بر اثر این تضاد تغییر میکند.

آسیب شناسی نظام آموزشی ایران نشان میدهد شیوه تدریس از اول ابتدایی تا کنکور کاملا سنتی و منسوخ شده است و از سوی دیگر سوالات و تست های کنکور مفهومی و چالشی طراحی میشود. از سوی دیگر در چند دهه اخیر موسسات و انتشارات بی شماری در کشور در زمینه تولید محتوای کنکوری و آموزشی ایجاد شده که پیرو متد منسوخ شده نظام آموزش رسمی کشور، نتوانسته اند زمینه یادگیری مفهومی را برای دانش آموزان فراهم کنند.

موسسه آموزشی و کنکوری حرف آخر با مدیریت استاد عبدالرضا منتظری در سالهای اخیر توانسته گام های بزرگی در پی ریزی آموزش مفهومی و بصری در کشور بردارد. فعالیت موسسه حرف آخر در سال ۱۳۹۰ استارت خورد و با بهره گیری از تکنولوژی های جدید آموزشی، توانست در زمان بسیار کم توجه بخش بزرگی از دانش آموزان و داوطلبان کنکور را به خود جلب کند.

فناوری های آموزشی امروزه بیش از پیش امکان یادگیری بصری را فراهم ساخته است. حرف آخر، خلا آموزشی مفهومی در کشور را به خوبی درک کرد و به بهره گیری از فناوری های جدید آموزشی در زمینه تدریس شهودی و بصری پیشگام شد.

دوره متوسطه دوم برای همه دانش آموزان و خانواده ها دوره پرچالش همراه با استرس و اضطراب است. آینده کاری و موقعیت اجتماعی دانش آموزان در این دوره رقم میخورد. تنوع منابع و موسسات کنکوری در کشور باعث سردرگمی در انتخاب منابع و گاها اتلاف هزینه و زمان دانش آموزان میشود. حرف آخر برای این موضوع چاره اندیشی کرده است. بسته های رایگان آموزشی حرف آخر به منظور آشنایی دانش آموزان با شیوه تدریس حرف آخر تدارک دیده شده است. این نمونه رایگان کمک میکند دانش آموز و خانواده بتوانند آگاهانه منبع آموزشی و کنکور را انتخاب کنند. نمونه رایگان برای دوره تجربی، ریاضی و انسانی طراحی شده است که ۲۰ درصد دروس مهم و کنکور سه سال تحصیلی را پوشش میدهد و شامل تدریس درسنامه، آموزش راهکارهای تست زنی و حل تست میباشد.

ریاضی رایگان حرف آخر

ریاضی رایگان حرف آخر

ریاضی توسط استاد منتظری تدریس شده که در سالهای اخیر جمعیت زیادی از دانش آموزان حرف آخر با ریاضی استاد منتظری موفق به کسب درصد بالای در ریاضی آزمون سراسری شدند. متد استاد منتظری در ریاضی کاملا مفهومی است. بدین معنی که برخلاف آموزش رایج ریاضی در مدارس، این متد کمک میکند برای یادگیری ریاضی نیازی به حفظ کردن فرمولهای متعدد نباشد. بخش نخست آموزش، تدریس کامل درسنامه هر مبحث از پایه میباشد. بخش دوم آموزش راهکارهای تست زنی و بخش پایانی نیز حل تست های تالیفی و سراسری میباشد.

زیست رایگان حرف آخر

استاد همدانی مدرس زیست کنکوری حرف آخر، برای تدریس جذاب و مفهومی زیست شناسی کنکور، از پویانمایی و انیمیشن سازی استفاده کرده است. این قابلیت به دانش آموز امکان میدهد تا بتواند به صورت بصری و شهودی پدیده های زیستی را درک کند. تاثیر این روش بر حافظه تصویری و درگیر کردن نیمکره راست مغز باعث تسهیل در یادگیری و عدم فراموشی مطالب میشود. روش تدریس زیست شناسی حرف آخر در سالهای گذشته بسیار مورد استقبال دانش اموزان قرار گرفته است.

شیمی رایگان حرف آخر

همه دانش آموزان تجربی و ریاضی از مباحث مسائل شیمی کنکور فراری هستند. اما استاد سلوکی مدرس شیمی حرف آخر با آموزش ۴ پاره خط مفهومی کمک میکند بدون نیاز به حفظ کردن فرمولهای متعدد شیمی، به سادگی این مباحث را یاد بگیرید. ترکیب راهکارهای تست زنی و آموزش مفهومی در شیمی حرف آخر، کمک میکند به درصد بالای در این درس سخت کنکوری برسید.

فیزیک رایگان حرف آخر

در آپدیت جدید فیزیک حرف آخر، استاد منتظری فیزیک را تدریس کرده است. روش آموزش فیزیک نیز مانند ریاضی، مفهومی است. نمونه های آموزشی که در بخش رایگان حرف آخر ارائه شده است این موضوع را برای شما روشن میکند که با انتخاب آگاهانه، میتوانید میزان یادگیری و موفقیت خود در آزمون سراسری را تضمین کنید.

در تمامی دوره های آموزشی حرف آخر، شروع با تدریس درسنامه به زبان ساده است. درک درسنامه کمک میکند بتوانید روش های تست زنی را یادبگیرید. برای دسترسی سریع و ساده دانش آموزان سراسر کشور، به محتوای رایگان حرف آخر و سایر دوره های آموزشی، کلیه فرآیند تدریس و آموزش در بستر VOD در دو نسخه اندروید و ویندوز ارائه شده است. برای کسب مشاوره و خرید از سایت مرکزی حرف آخر(Harfehakhar.com) میتوانید با شماره های ۰۹۱۰۶۶۲۰۳۹۴ و ۰۹۱۲۰۰۸۵۴۵۰ تماس حاصل فرماید.

source

توسط expressjs.ir