سریال سیتادل (Citadel) اثری از سرویس آنلاین آمازون پرایم ویدیو به شمار می‌رود، سریالی بسیار برجسته و جاه‌طلبانه که قرار است با نسخه‌های فرعی متعدد به سرعت گسترش پیدا کند و اولین نسخه فرعی ساخته شده بر اساس آن نیز سریال سیتادل: دایانا (Citadel: Diana) نام دارد. در ادامه همراه با ما باشید.

سریال «سیتادل» توسط برادران روسو تولید شده و حول محور دو جاسوسی است که باید سعی کنند تا حافظه و خاطرات خودشان را باز پس بگیرند و زندگی‌شان را نجات بدهند، آن هم پس از اینکه سازمان آن‌ها توسط دشمنی بسیار قدرتمند مورد نفوذ قرار گرفته است. این فرنچایز احتمالاً جسورانه‌ترین طرح در تاریخ سریال را دارد و سرویس آنلاین آمازون پرایم در سال ۲۰۲۳ میلادی این سریال را به‌عنوان شروعی برای این فرنچایز پخش کرد، فرنچایزی که قرار است با نسخه‌های فرعی متعدد گسترش پیدا کند.

با وجود جاه‌طلبی بسیار بزرگی که سازندگان این سریال و همچنین سرویس آنلاین آمازون پرایم ویدیو داشت، این سریال نتوانست آن طور که باید ظاهر شود و در نهایت با شکست مواجه شد. رتبه‌بندی‌ها پایین بودند و نقدها به همان اندازه متوسط بودند که باعث شد تا شک و تردید زیادی نسبت به این فرنچایز ایجاد شود. حتی قبل از اینکه فصل اول پخش شود، این سریال برای فصل دوم تمدید شده بود اما از آن زمان، خبرهای چندانی در رابطه با آن منتشر نشده است. به طور مشابه، ساخت سریال «سیتادل: دایانا» از مدت‌ها است که در جریان بوده اما سرویس آنلاین آمازون پرایم چندان در رابطه با این نسخه فرعی ایتالیایی تبلیغات و بازاریابی نکرده است.

Citadel: Diana

Citadel: Diana

تاریخ پخش سریال سیتادل: دایانا

برخلاف بسیاری از سریال‌های برجسته و درخشان سرویس آنلاین آمازون پرایم ویدیو، خبرها در رابطه با سریال «سیتادل: دایانا» بسیار اندک و کم بوده و جزئیات مربوط به آن بسیار کم آشکار شده است. با این حال، سرویس آنلاین آمازون پرایم رسماً زمان پخش این نسخه فرعی شش قسمتی را مشخص کرده است. پخش فصل اول سریال «سیتادل: دایانا» قرار است از روز ۱۰ اکتبر سال ۲۰۲۴ میلادی (پنجشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۳) شروع شود.

بازیگران سریال سیتادل: دایانا

در حال حاضر جزئیات مربوط به سریال «سیتادل: دایانا» بسیار اندک است و همین موضوع در رابطه با بازیگران این سریال نیز صدق می‌کند. تنها کاراکتری که به صورت قطعی حضورش در این سریال تأیید شده، خود شخصیت اصلی داستان یعنی دایانا است که توسط هنرمند ایتالیایی ماتیلدا دی آنجلیس ایفا خواهد شد.

چندین تن از بازیگرانی که در این سریال حضور خواهند داشت نیز معرفی شدند ولی اینکه آن‌ها در این سریال چه نقشی را ایفا خواهند کرد، هنوز معلوم نشده است. اکثر این بازیگران اعلام شده نیز به خاطر حضور در آثار اروپایی شناخته شده هستند که شامل لورنزو سراواسیو، مائوریزیو لومباردی، جولیا پیاتون، تکلا رئوتن و برنهارد شوتز است.

جزئیات داستانی سریال سیتادل: دایانا

اگرچه جزئیات مربوط به این نسخه فرعی برای مدت‌ها است که پنهان نگه داشته شده ولی با انتشار تیزر و تریلرهایی، جزئیاتی از آن آشکار شده است. اتفاقات این سریال در سال ۲۰۳۰ میلادی و هشت سال پس از سقوط سیتادل جریان دارد و داستان دایانا را روایت می‌کند که یک مأمور مخفی از سیتادل است و به‌عنوان یک جاسوس در سازمان منتیکور در میان خطوط دشمن به دام افتاده است. دایانا با امید به فرار، باید خودش را با وارث منتیکور متحد کند، کسی که امیدوار است تا به تسلط این سازمان در اروپا پایان بدهد.

منبع screenrant

source

توسط expressjs.ir