مورگان پلاس ۴، که در سال ۲۰۲۰ معرفی شد، تفاوت چندانی با مدل اصلی که در سال ۱۹۵۰ به بازار آمد، ندارد. متأسفانه این خودرو برای علاقه‌مندان به خودروهای اسپرت در آمریکا تا به حال دست‌نیافتنی بوده است. اما این شرایط به زودی تغییر خواهد کرد.

گزارشی از Hagerty ادعا می‌کند که فروش پلاس فور در آمریکا بالاخره اوایل سال آینده با قیمت پایه حدود 74,500 دلار آغاز خواهد شد. با این قیمت، شما یک خودروی اسپرت کمیاب با طراحی منحصر به فرد و قدرت 255 اسب بخار خواهید داشت که در یک خودروی دو نفره با وزن 1000 کیلوگرم جای گرفته است. مورگان زمان 0 تا 100 کیلومتر در ساعت این خودرو را 5.2 ثانیه و حداکثر سرعت آن را 240 کیلومتر در ساعت اعلام کرده است.

پلاس فور به عنوان یک خودروی بازسازی شده در ایالات متحده فروخته خواهد شد، که طبق قوانین فدرال فروش سالانه آن به فقط 325 دستگاه محدود می‌شود. هنوز کتاب‌های سفارش باز نشده است، اما ظاهراً مورگان بخش بزرگی از تولید سال اول را پیش فروش کرده است.

پیشرانه پلاس فور از بی‌ام‌و می‌آید. این همان موتور چهار سیلندر توربوشارژ 2.0 لیتری است که به یک گیربکس شش سرعته دستی یا هشت سرعته اتوماتیک متصل می‌شود. هنوز مشخص نیست که گیربکس شش سرعته هم به آمریکا خواهد رسید یا نه، اما با توجه به طبیعت این خودرو، امیدواریم که این گزینه دستی نیز وجود داشته باشد.

علیرغم طراحی کلاسیک، پلاس فور به سیستم‌های مدرنی مانند کنترل پایداری و یک صفحه نمایش LCD برای راننده مجهز است. نگران نباشید، زیرا همچنان نشانگرهای آنالوگ دور صفحه نمایش کوچک قرار گرفته‌اند و همه آنها در داشبورد آلومینیومی شیکی که می‌تواند به رنگ بدنه نقاشی شود، قرار دارند. به‌روزرسانی‌های مدل 2025 شامل تغییرات در سیستم تعلیق، اصلاحات در اسپلیتر جلو و دیفیوزر عقب، تغییرات جزئی در چراغ‌ها و بهبود سیستم صوتی است. همان چیزهای خوبی که دوست دارید.

source

توسط expressjs.ir