شایانیوز- هنوز هم هستن خیلی از خونه ها که ویلایی موندن و یا خونواده هایی که باغ یا یه حیاط کوچیک دارن و آخر هفته ها میرن بهش سر میزنن و حال و هوایی تازه می کنند. خب قطعا همون باغچه بزرگ یا کوچیکی که هست بدون هیچی که نیمشه و یکسری لوازم و یا تزیینات نیاز داره تا بتونه اون صفای خودش رو داشته باشه و یه زمین خالی نباشه که بیشتر آدم با رفتن بهش حوصلت سر بره. مثلا یکی از آیتم هایی که در چنین فضاهایی باید قرار داد تاب ساده و مینیمال می باشد. این سبک تاب ها مختص خونه های ویلایی و یا باغ هستند با طراحی های ساده و شیکی که دارند، میتونن به فضای باز یه حس آرومی ببخشند و دلنشینش کنند. تاب های مینیمال به دلیل مدل جمع و جوری که دارند همراه با کمترین جزئیات، خیلی راحت میتونن برای هر سبک دکوراسیونی ست بشن و اصلا هم اینجوری نیستن که فضا رو شلوغ و یا درهم نشون بدن. اون دست از خونواده های ایرانی که شیفته دکور های ساده و کاربردی هستن، به راحتی میتونن با این تاب ها در گوشه کنار حیاطشون یه فضا دنج بسازن و محیطی برای ریلکس داشته باشند که البته به نوعی اکسسوری شیک و جذاب هم به حساب میاد.

8574874

تاب های مینیمال هم خوشگلاسیون میکنن هم کارایی دارند

تاب های ساده و مینیمال باغ اغلب از جنس هایی مثل چوب و یا فلز ساخته میشن که خب هم مقاومت خوبی دارند و هم اینکه به دلیل طراحی خوبشون، میتونن با هر شکل فضایی هماهنگ شده و خودشون رو سازگار کنند. به طور مثال تاب هایی که از چوب طبیعی ساخته شدن میتونن به راحتی با دکوراسیون های روستیک و یا حتی مدرن خودشون رو یکی کنند و محیطی عال فراهم کنند. از طرفی هم خیلی از افراد هستند که به حال و هوای طبیعی علاقه دارند و خب در این شرایط میشه که از تاب های چوبی بهره برد و یه خوشگلاسیون تفریحی در حیاط و یا حتی بالکن ایجاد کرد. این رو بدونید که این سبک تاب هم کاربردی هستش و هم به دلیل طراحی شیکی که دارند، حس خوب و لاکچری به ادم میدن.

8369748

مدل های خونگی تاب فانتزی

تاب های مینیمال مخصوص حیاط خب به دلیل طراحی با کمترین جزئیاتی که دارند، خب خیلی سبکه و راحت و قابل جابجایی هستن. به همین دلی میشه اونها رو حتی داخل تراس یا بالکن هم گذاشت. و خب این به این معنیه که شما میتونی خیلی ساده تابت رو هرجا دلت خواست بذاری و ازش لذت ببری. خانومای ایرانی که علاقمندن تا در روزهای خنک پاییزی جایی برای نشستن و لذت بردن از هوا داشته باشند، میتونن روی این تاب ها حساب کنند. جالبه که بدونید یکسری هستند که از این تاب ها حتی برای گوشه نشیمن و اتاق خوابشون هم استفاده دارند که البته باید مدلش کمی خونگی تر باشه.

574684

شخصی سازی تاب با شخصی سازی تاب

از دیگر ویژگی هایی که در مورد این تاب ها وجود داره اینه که میتونید اونها رو با کوشن های رنگی و یا با پتو های گرم و نرم ست کنید اون رو برای خودتون شخصی سازی نمایید. اینجوری تاب ما در هوای خنک بسیار جذاب تر هم خواهد شد. از طرفی هم ترکیب رنگ های ساده با تاب میتونه جلوه ای خاص به فضای بالکن یا حیاط ببخشه.

85785

ایمنی و استفاده تاب برای بچه ها و بزرگتراشون

این سبک از تاب های مینیمال برای باغ هم برای بزرگسالان مناسبه و هم برای کودکان که خب به همین دلیله سادگی و ایمنی شون میتونن گزینه ای مناسب برای بازی بچه ها هم باشند. خونواده هایی که هم دلشون میخواد تا فرزندشون از این امکانات استفاده کنه و هم اینکه خودشون بشینن روش و ریلکس کنن، که خب در هر دو حالت امنیت مناسبی وجود داره. این تاب‌ ها به‌ دلیل جنس مقاوم و طراحی ساده‌ شون، مدت زیادی دوام دارن و میتونن برای سال‌ ها به‌ عنوان یه وسیله کاربردی و دکوراتیو توی خونه بمونن.

68768

تاب جذاب ویلایی

در آخر هم باید بگیم که تاب ساده و مینیمال باغ یه انتخاب عالی برای دختران و زنان ایرانی محسوب میشه که به دنبال یه وسیله شیک و کاربردی برای فضای باز خونشون هستن. این تاب‌ ها با طراحی مینیمال و جنس مقاومشون، هم زیبا هستن و هم ماندگار. هر کسی که دنبال یه گوشه دنج برای استراحت و لذت بردن از طبیعت توی خونه یا باغشه، باید حتما به این تاب‌ های ساده و جذاب یه نگاهی بندازه.

5454

source

توسط expressjs.ir