انشای دانش آموزی درباره دلتنگی مدرسه

انشا در مورد دلتنگی مدرسه

انشا با موضوع دلتنگی مدرسه به صورت ادبی و توصیفی برای دانش آموزان آماده شده تا با نحوه نگارش و مهارت نوشتاری آشنا شوند. با دانشچی همراه باشید.

موضوع انشا دلتنگی مدرسه

کلاس، تخته سیاه، صدای زنگ تفریح، بازی‌های حیاط، همه و همه خاطراتی هستند که در اعماق ذهن هر یک از ما جای گرفته‌اند. مدرسه، جایی است که برای اولین بار با دنیای بزرگ‌تر آشنا شدیم و دوستی‌هایمان شکل گرفتند. حالا که مدتی از مدرسه دور بوده‌ایم، دلتنگی آن روزها بیش از پیش احساس می‌شود.

دلم برای آن روزهایی تنگ شده است که با عجله صبح‌ها از خواب بیدار می‌شدیم تا به مدرسه برسیم. برای آن لحظه‌هایی که با دوستانمان در حیاط مدرسه بازی می‌کردیم و از ته دل می‌خندیدیم. برای آن کلاس‌هایی که با معلم‌های مهربانمان سپری می‌شد و هر روز چیز جدیدی یاد می‌گرفتیم.

یاد آن روزها می‌افتم که با مشق‌های شبانه مشغول بودیم و بعد از ساعت‌ها تلاش، وقتی مشق‌هایمان تمام می‌شد چه حس خوبی داشتیم. یاد آن امتحان‌هایی که با اضطراب به سراغشان می‌رفتیم و بعد از اتمامشان چه حس خوبی بود که می‌دانستیم تمام تلاشم را کرده‌ایم.

ما در مدرسه یاد گرفتیم که چگونه با دیگران ارتباط برقرار کنیم، با مشکلات کنار بیاییم و به اهدافمان برسیم. مدرسه، خانه دوم ما بود و همه ما خاطرات شیرینی از آن داریم. حالا که دور از مدرسه هستیم، بیشتر به ارزش آن پی می‌بریم.

دلتنگ آن روزهایی هستم که با دوستانم در کلاس می‌نشستیم و به حرف‌های معلم گوش می‌دادیم. یاد آن روزهایی که با همدیگر مشق‌هایمان را حل می‌کردیم و به همدیگر کمک می‌کردیم، بخیر.

مدرسه، ما را برای زندگی آماده می‌کند. این محیط به ما می‌آموزد چگونه فکر کنیم، تصمیم بگیریم و برای آینده خود برنامه‌ریزی نماییم. مدرسه، جایی است که ما را به انسان‌های بهتر تبدیل می‌کند.

امیدوارم هر چه زودتر به مدرسه برگردیم و دوباره روزهای خوش مدرسه را تجربه کنیم. با دوستانمان در کلاس بنشینیم، با معلم‌هایمان گفتگو کنیم و از دانش آن‌ها بهره‌مند شویم.

مدرسه، خانه دوم ماست و ما همیشه به آن دلبسته خواهیم بود.

انشا در مورد عاقبت فرار از مدرسه

انشا اختصاصی _ نویسنده: حدیثه قاسمی

source

توسط expressjs.ir