03 مهر 1403 ساعت 21:40

نتایج بنچمارک گوشی گلکسی اس 25 اولترا – Galaxy S25 Ultra از تجهیز آن به چیپست اسنپدراگون 8 نسل 4 و قدرت فنی فوق‌العاده آن خبر می‌دهند.

حتما از گلکسی اس 25 اولترا، پرچمدار آتی سامسونگ زیاد شنیده‌اید. این گوشی قرار است از طراحی جدیدی بهره ببرد و گوشه‌هایی خمیده‌تر را ارائه کند. علاوه بر این حاشیه‌های باریک‌تر و احتمال اتصال ماهواره‌ای نیز از دیگر قابلیت‌های این گوشی به شمار می‌روند. از سوی دیگر همچنین شایعه شده که این گوشی همانند نسل قبل فقط با تراشه‌های کوالکام تولید و به بازار عرضه خواهد شد. شایعه عرضه گلکسی اس 25 اولترا با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 اما به‌تازگی با انتشار نتایج بنچمارک این گوشی رنگ و بوی تازه‌ای به خود گرفته است.

نتایج بنچمارک گلکسی اس 25 اولترا؛ قدرتمند و دندان‌شکن!

جدیدترین اخبار منتشر شده از بنچمارک Geekbench جزئیاتی در خصوص تراشه و پردازنده به کار رفته در پرچمدار آتی این گوشی را در اختیارمان قرار می‌دهند. طبق نتایج این بنچمارک، پرچمدار پریمیوم سال آینده سامسونگ از دو هسته قدرتمند با سرعت 4.2 گیگاهرتزی بهره خواهد برد و 6 هسته دیگر آن نیز با حداکثر سرعت 2.9 گیگاهرتز فعالیت خواهند کرد. این مشخصات حاکی از پیشرفت قابل توجه آن نسبت به نسل قبل است.

مشخصات S25 Ultra

نتایج تک هسته‌ای و دوهسته‌ای گلکسی S25 اولترا هریک حداقل 30 درصد بهتر از امتیازات کسب‌شده توسط گلکسی اس 24 اولترا هستند. این نتایج علاوه بر تاکید بر قدرت فنی بالای این گوشی، تاییدکننده شایعات پیشین در خصوص استفاده از چیپست اسنپدراگون 8 نسل 4 نیز هستند. پیش‌تر معماری مشابه این گوشی (2+6) در نسخه‌ای اوورکلاک‌شده از چیپست اسنپدراگون 8 نسل 4 حاضر شده بود.

بنچمارک گلکسی اس 25 اولترا

کد SM-938U درج‌شده برای این محصول حاکی از عرضه آن در بازار ایالات متحده آمریکا خواهد بود. با این وجود احتمالا تراشه پرچمدار کوالکام در سایر نسخه‌های این گوشی نیز به کار گرفته خواهند شد. این گوشی همچنین بر اساس شایعات به اندروید 15 مجهز بوده و 12 گیگ رم خواهد داشت؛ هرچند برخی اخبار نیز به احتمال عرضه آن با 16 گیگ رم اشاره داشته‌اند.

در گجت نیوز بخوانید: خبرهای ناخوش از باتری گلکسی اس ۲۵ اولترا؛ پرچم دار جدید سامسونگ ناامید کننده است؟ گلکسی S25 اولترا از آیفون 17 اسلیم هم باریک تر و سبک تر خواهد بود گلکسی S25 اولترا بزرگترین صفحه نمایش را در میان گوشی های سامسونگ خواهد داشت گلکسی S25 Ultra سامسونگ از نظر ظاهری چه تفاوتی با S24 Ultra دارد + عکس

source

توسط expressjs.ir