مشاوره سئو سایت
هفته گذشته ست گودین یک پست خشمگین درباره ایمیل هایی که دریافت کرده بود و درخواست پیوند از وبلاگ خود کرده بود، نوشت. ایمیل‌ها از طرف کارمندان Reed Elsevier، ناشران عناوینی مانند Variety و LexisNexis بود، و چیزی که واقعاً ست را خشمگین کرد، این واقعیت نیست که او درخواست‌های متعدد دریافت کرده است (اگرچه به نظر می‌رسد که قطعاً او را عصبانی کرده است)، بلکه پاسخ آن است. او پاسخ خود را دریافت کرد که در آن توضیح داد که تعویض پیوند کاری است که او در آن شرکت نکرده است.

متن ایمیلی را که او از رید دریافت کرد را تکرار نمی کنم (تا حدی به این دلیل که می توانید آن را در Seth's بخوانید و تا حدی به این دلیل که نمونه ای از انگلیسی افتضاح است)، اما چرا باید بیش از یک دقیقه از وقت من را بگیرد. ? یک ناشر بزرگ آفلاین، وب را «دریافت» نمی کند – کار بزرگی است، درست است؟ به جز، این ایمیل ها از بازوی ایالات متحده کارفرمای فعلی من، شرکت مادر RBI آمده است. و حوادثی مانند این، نور بدی را بر کل شرکت، نه فقط افراد یا بخش‌های درگیر، نشان می‌دهد.

من قصد ندارم سعی کنم و از این پست برای عذرخواهی برای این حادثه استفاده کنم، عمدتاً به این دلیل که وظیفه من این نیست. کاری که من می‌خواهم انجام دهم این است که از آن به‌عنوان نمونه‌ای استفاده کنم که چه اتفاقی می‌افتد وقتی از مردم می‌خواهید در فرآیندی شرکت کنند که آنها به سادگی آن را درک نمی‌کنند.

همکاران آمریکایی من در یک فرآیند لینک سازی شرکت داشته اند که در آن از همه کارمندان خواسته شده است تا لینک های ورودی را به سایت های خود هدایت کنند. چیزی که این نشان می دهد این است که این کار بدون آموزش واقعی در مورد آداب وب انجام شده است. همانطور که این دو پست در وبلاگ لینک بیلدینگ نشان می دهد، راه بسیار بهتری برای تلاش و ایجاد لینک در سایتی وجود دارد که شامل آزار و اذیت یکی از معتبرترین بازاریابان در جهان نمی شود. یعنی بیا – WTF؟! چه کسی به نام خدا فکر می کرد که چکش زدن ست گودین برای معامله متقابل ایده خوبی است؟

با ایجاد محتوای عالی (ممکن است از پست رند به عنوان راهنما استفاده کنید)، شرکت در مکالمات درون یک جامعه، و مهمتر از همه، با رعایت ادب و احترام در هر زمان (هرکسی که این ایمیل ها را برای ست نوشته ممکن است درسی در مورد فروتنی بخواهد – شاید از این کارمند خجالت زده آمریکایی رید)، شما شانس بسیار بیشتری برای ایجاد لینک به سایت خود دارید.

من امیدوارم که این کیک کاسترد خاص به اعتبار بقیه شرکت لطمه نزند، به خصوص که افراد با استعداد زیادی وجود دارند (مخصوصاً اینجا در بریتانیا) که واقعاً رسانه را "به دست می آورند" و سخت کار می کنند تا مطمئن شوند. که آنها بهترین محتوا را به بهترین شکل ممکن برای به حداکثر رساندن قرار گرفتن در معرض آن ارائه می دهند.

و همچنین می توانم بگویم که اگر رید الزویر بخواهد یک کمپین لینک بیلدینگ حرفه ای و اخلاقی را اجرا کند، من فقط برای 3 هفته دیگر کارمند رید هستم و بعد از آن آژانسی که قرار است در آن کار کنم از اجرای آن خوشحال خواهد شد. برای آنها

توسط expressjs