خدمات سئو سایت
اگر درگیر هر نوع روابط عمومی دیجیتالی هستید – یا محتوایی را برای نویسندگان ارائه می دهید تا آگاهی از برند خود را گسترش دهید و پیوندهای قوی ایجاد کنید – پس می دانید که پیدا کردن خانه خوبی برای محتوای خود چقدر می تواند دشوار باشد.

می‌خواهم فرآیندی را که می‌توانید برای شناسایی بهترین ناشران با بالاترین بازده بازگشت سرمایه برای ایجاد روابطی منسجم و سودمند برای پست مهمان با آنها استفاده کنید، به اشتراک بگذارم.

این دانش در درک اینکه کدام نشریات بهترین دسترسی و قدرت را برای سایر کارشناسان شناخته شده عمودی/طاقچه دارند بسیار ارزشمند بوده است، و به شما این امکان را می دهد تا اختیارات خود را در این جوامع خوانندگان به اشتراک بگذارید.

قبل از شروع، یک هشدار وجود دارد: اگر مایل به ایجاد رهبری فکری واقعی نیستید، این فرآیند برای شما کارساز نخواهد بود. پیش نیاز موفقیت در اینجا، داشتن محتوای جدید، خبرساز و به احتمال زیاد مبتنی بر داده است.

حالا بریم سراغ چیزهای خوب.

همه نشریات برابر نیستند
پست مهمان می تواند آگاهی از نام تجاری شما را افزایش دهد، اعتبار پیوند ایجاد کند و در نهایت منجر به تولید مشتریان واجد شرایط شود. با این حال، این تنها در صورتی اتفاق می‌افتد که ناشران را انتخاب کنید که:

* اعتماد مخاطبان هدف شما.
* ارتباط و اعتبار موضوعی.
* نفوذ به اندازه کافی بزرگ در خوانندگان در میان مقامات موجود در طاقچه / عمودی شما.
تله بزرگی که بسیاری در آن گرفتار می شوند این است که به درستی استراتژی ارسال مهمان خود را در این سه معیار مهم اولویت بندی نمی کنند.

برای قرار دادن این استراتژی در چارچوب، من یک روش دقیق برای درک فضای “رهبری فکر” دو عمودی مختلف ارائه خواهم کرد. همچنین نکات عملی را برای ایجاد لیست اولویت‌بندی شده از اهداف برای برنده شدن نقاط مهمان یا ستون‌ها با محتوای قاتل شما درج خواهم کرد.

همه چیز با BuzzSumo شروع می شود
ما از داده های BuzzSumo به عنوان نقطه شروع برای توسعه این عناصر تعاملی استفاده می کنیم. برای این قطعه، تمرکز بر روی مشاهده داده‌های استخراج‌شده از Influencer و Shared Links API خواهد بود.

بیایید با نگاه کردن به داده هایی که در رابط کاربری معمولی به دنبال آن هستیم، شروع کنیم. در تب اینفلوئنسرها، با انتخاب یک کلمه کلیدی که بیشتر نماینده جایگاه کلی/صنعت/عمودی است که می‌خواهیم بفهمیم شروع می‌کنیم. ما با “SEO” شروع می کنیم.

فهرست افراد تأثیرگذار در اینجا باید از قبل مرتب شده باشد، اما می توانید با اعمال فیلترها، آن را محدود کنید. توصیه می کنم مطمئن شوید که لیست نهایی شما حداقل 250-500 اینفلوئنسر داشته باشد تا جامع باشد.

بعد، و مهمتر از همه، ما می خواهیم داده های مشترک پیوندها را برای هر یک از این تأثیرگذاران دریافت کنیم. این داده‌هایی است که ما برای ساختن تجسم‌های شبکه خود استفاده می‌کنیم تا ناشران را در فضایی که احتمالاً بالاترین مکان‌های بازگشت سرمایه برای پست مهمان هستند، درک کنیم.

در زیر می توانید بازخوانی بصری یک اینفلوئنسر را ببینید.

به توزیع وب سایت هایی که Gianluca Fiorelli (@gfiorelli1) اغلب به آنها در توییتر پیوند می دهد توجه کنید. این سایت ها (و درصد آنها) داده هایی خواهند بود که ما برای تجسم خود استفاده می کنیم.

کشیدن داده های ما به صورت برنامه ای
خوشبختانه BuzzSumo یک API عالی و شهودی دارد، بنابراین جمع‌آوری و جمع‌آوری تمام داده‌های مورد نیاز نسبتاً آسان است. من پیوندی به اسکریپت خود در Github برای کسانی که دوست دارند خودشان این کار را انجام دهند قرار داده ام.

به طور کلی کارهای زیر را انجام می دهد:

* صفحه اول اینفلوئنسرها را برای کلمه کلیدی داده شده ایجاد می کند، که حدود 50 عدد است. می توانید اسکریپت را برای تکرار در صفحات به روز کنید یا فقط شماره صفحه ای را که از داخل اسکریپت می کشد به روز کنید و فایل های خروجی را بعد از این واقعیت به هم بپیوندید.
* برای هر اینفلوئنسر، تماس API دیگری برقرار می‌کند و همه داده‌های اشتراک‌گذاری شده Top Domains را برای هر اینفلوئنسر دریافت می‌کند، که همان داده‌هایی است که در تجسم نمودار دایره‌ای بالا می‌بینید.
* تمام داده ها را جمع می کند و به یک CSV صادر می کند.
یادگیری از داده ها
هنگامی که داده‌های خود را در قالبی که Gephi برای تجسم‌های شبکه ترجیح می‌دهد (نمونه فایل لبه) داشته باشیم، آماده شروع کاوش هستیم. بیایید با داده‌های خود از جستجوی «SEO» شروع کنیم، که برای آن داده‌های اشتراک‌گذاری دامنه را برای 400 تأثیرگذار برتر انتخاب کردم.

چند نکته:

* دایره ها را گره می نامند. همه گره های سیاه، حساب های توییتر اینفلوئنسر هستند. تمام گره های رنگی دیگر وب سایت ها هستند.
* اندازه گره ها بر اساس Page Rank است. این شماره رتبه صفحه گوگل نیست، بلکه تنها رتبه صفحه در این نمودار است. هر چه گره بزرگتر باشد، آن وب سایت معتبرتر (و محبوب تر) در کل نمودار قرار می گیرد.
* رنگ گره ها بر اساس الگوریتم مدولاریت در Gephi است. گره هایی با نمودارهای پیوندی مشابه معمولاً رنگ یکسانی دارند.

از نمودار اینفلوئنسر سئو چه چیزی می توانیم یاد بگیریم؟

خب، نمودار نسبتاً به طور مساوی توزیع شده و منسجم است. این نشان می‌دهد که وب‌سایت‌ها و وبلاگ‌هایی که بیشتر به اشتراک گذاشته می‌شوند، توسط کل جامعه به خوبی شناخته شده‌اند.

علاوه بر این، چند نمونه از خوشه های خارج از خوشه اولیه (وسط نمودار) وجود دارد. به عنوان مثال، ما یک خوشه SEO محلی را در ساعت 10 شب می بینیم. موقعیت در سمت چپ ما همچنین می توانیم یک خوشه مطبوعات ملی را در ساعت 6-7 بعد از ظهر ببینیم. موقعیت در پایین و یک خوشه زبان فرانسه در ساعت 1-2 بعد از ظهر. موقعیت در سمت راست بالا

در نهایت، Moz، ژورنال موتور جستجو، میزگرد موتورهای جستجو، زمین موتور جستجو شرط‌های عالی برای توسعه و تقویت روابط پست مهمان هستند.

توجه داشته باشید که بخشی از پیچیدگی این داده ها به حجم انتشار مربوط می شود. سه گره بزرگ نیز از پرکارترین گره‌ها هستند، به این معنی که مقالات شانس بیشتری برای کسب توییت و سایر رسانه‌های اجتماعی از تأثیرگذاران صنعت دارند. می‌توانید با عادی‌سازی هر سایت بر اساس حجم انتشار محتوا، داده‌ها را بیشتر اصلاح کنید تا ناشرانی را بیابید که کمتر منتشر می‌کنند و همچنان از دید نامتناسب در صنعت لذت می‌برند.

Webmasters.Googleblog.com مثال خوبی برای این موضوع است. آنها 3 تا 4 بار در ماه منتشر می کنند، و با این حال به دلیل نفوذشان در صنعت، هنوز یکی از بزرگترین و مرکزی ترین گره ها هستند. البته، با توجه به اینکه تنها صدای عمومی گوگل برای صنعت ما است، این منطقی است.

نکته مهم دیگری که باید به آن توجه کرد، برجستگی YouTube و SlideShare است. اگر هنوز به اهمیت و دسترسی این پلتفرم ها پی نبرده اید، شاید این مدرکی باشد که به آن نیاز دارید. محتوای ویدیویی و اسلایدها در جامعه سئو توسط اینفلوئنسرهای برتر بسیار به اشتراک گذاشته شده است.

تفاوت بین سئو و نمودارهای تأثیرگذار بازاریابی محتوا

از نمودار اینفلوئنسر بازاریابی محتوا چه می توانیم بیاموزیم؟

برای شروع، به طور کلی با نمودار تأثیرگذار SEO متفاوت به نظر می رسد. منسجم بسیار کمتری دارد و به نظر می رسد که خوشه های جداگانه بیشتری دارد. این می‌تواند نشان‌دهنده این باشد که حوزه انتشار محتوا برای بازاریابی محتوا شاید کمتر بالغ است، با پراکندگی بیشتر و منابع مرکزی کمتر برای مصرف محتوای مرتبط با بازاریابی محتوا. همچنین ممکن است بازاریابی محتوا بیش از سئو توصیفی باشد و خوشه های مختلف ناشرانی هستند که بیشتر بر روی یک نوع بازاریابی محتوا در مقابل نوع دیگری تمرکز می کنند (مشابه آنچه در مورد خوشه سئوی محلی در مثال قبلی دیدیم).

به جای 3 تا 5 رهبر بازار با اندازه مشابه، در اینجا شاهد یک غول بزرگ هستیم، مؤسسه بازاریابی محتوا، که گواهی بر اقتدار آن برند و حجم انبوه محتوایی است که منتشر می کنند.

ما همچنین می توانیم چندین خوشه خاص را ببینیم. به عنوان مثال، «وبلاگ‌های سئو» در ساعت 8 تا 9 بعد از ظهر به رنگ آبی ترکیب می‌شوند. موقعیت و وبلاگ های بازاریابی عمومی تر مانند Hubspot، MarketingProfs، و Social Media Examiner به رنگ سبز و ارغوانی در ساعت 4-5 بعد از ظهر. موقعیت

سایت‌های مطبوعاتی سطح بالای کسب‌وکار در این فضا نیز کاملاً تأثیرگذار به نظر می‌رسند، از جمله Forbes، Entrepreneur، Adweek، Tech Crunch، Business Insider، Inc.، که در مثال سئو آن‌قدر زیاد ندیدیم.

یوتیوب، دوباره، بسیار مهم است، حتی بیشتر از نمونه SEO.

آیا ارزشش را دارد؟
اگر در حال حاضر عمیقاً در یک صنعت هستید، نتایج تجسم این فرآیند بعید است که شما را شوکه کند. به عنوان فردی که به مدت 10 سال در صنعت سئو/بازاریابی محتوا بوده است، نمودارها تقریباً همان چیزی است که من انتظار داشتم، اما مطمئناً شگفتی هایی وجود داشت.

این فرآیند زمانی برای شما ارزشمندتر خواهد بود که شما در یک صنعت جدید هستید یا در یک عمودی یا طاقچه جدید کار می کنید. استفاده از کد پایتونی که من پیوند دادم و API و داده‌های فوق‌العاده BuzzSumo این فرصت را برای دستیابی به درک بصری عمیق از مکان‌های مورد علاقه رهبران فکری صنعت فراهم می‌کند. این دانش به عنوان مبنایی برای برنامه ریزی استراتژیک به منظور شناسایی ناشران برتر با محتوای مهمان شما عمل می کند.

توسط expressjs