29 شهریور 1403 ساعت 14:59

راسا موتور با محصولات وارداتی چینی و ژاپنی خود در نمایشگاه خودرو مشهد حضور پیدا کرد؛ از اس یو وی آفرودی جیمنی تا سدان اسپرت چینی گک امپو.

راسا موتور خاورمیانه در دور جدید واردات خودرو به کشور عهده‌دار عرضه برخی از محصولات خودروساز ژاپنی مطرح سوزوکی و همچنین برند چینی جی ای سی (یا گَک) شد. این شرکت واردکننده تلاش کرده است خودروهایی متنوع، از مینی اس یو وی آفرودی تا سدانی شبه‌اسپرت را در سبد محصولات خود به مشتریان ارائه بدهد. در جریان نمایشگاه خودرو مشهد هم راسا موتور محصولات خود را باری دیگر برای بازدیدکنندگان به نمایش گذاشت.

محصولات راسا موتور در نمایشگاه خودرو مشهد

سوزوکی فرانکس، سوزوکی گرند ویتارا هیبرید، سوزوکی جیمنی 3 درب و 5 درب، جی ای سی امکو، جی ای سی جی اس 3، جی ای سی امپو و سوزوکی بالنو محصولاتی بودند که راسا موتور به نمایشگاه خودرو مشهد 1403 آورده است. البته همه این محصولات پیش از این به‌صورت رسمی از سوی این شرکت معرفی شده‌اند و از طریق سامانه یکپارچه فروش در دسترس متقاضیان قرار گرفته‌اند.

محصولات راسا موتور در نمایشگاه خودرو مشهد

سوزوکی جیمنی سه درب راسا موتور و سوزوکی جیمنی پنج درب راسا موتور مینی اس یو وی‌های آفرودی جذابی هستند که راسا موتور تصمیم به واردات آن‌ها در بازار ایران گرفته است. خودروهای آفرودی جدید طی سال‌های اخیر در بازار ایران کمیاب بوده‌اند و می‌توان گفت نمونه‌هایی خاص‌تر مثل جیمنی با طراحی رترو به‌صورت کلی غایب بوده‌اند. با وجود این، راسا موتور با جیمنی سعی دارد قشر خاصی از خودروسواران را در کشور بگیرد که تمایل دارند یک کراس اوور شهری جمع و جور و در همان حال، یک آفرودر پرتوان داشته باشند.

ویتارا هم که نیازی به معرفی دنبال‌کنندگان ایرانی اخبار خودرو ندارد، به‌واسطه راسا موتور راهی کشور شده است؛ البته با تفاوت‌هایی نسبت به گذشته. نمونه‌ای که راسا موتور به سبد محصولات خود اضافه کرده، «گرند ویتارا هیبرید» است. این کراس اوور در سال 2022 برای بازار هند معرفی شد و از لحاظ طراحی نمای بیرونی و جزئیات فنی تفاوت‌هایی محسوس با ویتارای اصلی نسل چهارمی دارد.

سوزوکی فرانکس راسا موتور و سوزوکی بالنو راسا موتور خاورمیانه محصولات دیگر از این برند ژاپنی هستند که راسا موتور مسئولیت واردات آن‌ها را بر عهده دارد. گفتنی است که این خودروها هم از مبدا هند به بازار ایران رسیده‌اند.

همان‌طور که اشاره شد، راسا موتور علاوه بر سوزوکی، محصولات برند جی ای سی یا گک (GAC) را به کشور وارد می‌کند. جی ای سی جی اس 3 و  جی ای سی امکو راسا موتور دو کراس اوور جمع و جور شهری از این برند چینی هستند و جی ای سی امپو راسا موتور هم سدانی با طراحی بیرونی و داخلی اسپرت است که خودروسواران جوان‌تر را هدف می‌گیرد.

در گجت نیوز بخوانید: کیا اسپورتیج ۱.۵ لیتری توربو، کراس اوور وارداتی جدید کوشا خودرو به نمایشگاه مشهد آمد کی ام سی SR5 ؛ کراس اور 290 نیوتن متری جدید کرمان موتور خودروهای وارداتی؛ هدیه جانبازان به دلالان کراس اوور سیتروئن C3-XR توسط سایپا به بازار ایران می‌آید سدان اشکودا سوپرب با پلاک ملی در راه خیابان‌های ایران

source

توسط expressjs.ir