29 شهریور 1403 ساعت 11:30

در شرایط فعلی بازار که نرخ بهره کاهش یافته و بیت کوین دوباره به سطح روانی 60 هزار دلار برگشته، پیش‌بینی تحلیلگران از قیمت اتریوم چیست؟

الگوی فراکتال صعودی اتریوم که در سال 2021 دیده شده بود، هم اکنون در سال جاری مشاهده شده است. قیمت اتریوم اخیرا با کاهش 9 درصدی ضعیف‌ترین عملکرد خود را در سپتامبر داشته است. این آلت کوین مهم از زمان راه اندازی خود تا به امروز، بدترین دوره از نظر بازدهی را تجربه کرده است.

پیش‌بینی تحلیلگران از قیمت اتریوم چیست؟

در حال حاضر تحلیلگران معتقدند که یک الگوی صعودی برای اتریوم دیده شده که در حال قطعی شدن است. از نقطه نظر تکنیکالی، فراکتال یک الگوی تکرارشونده و تاریخی است که به معامله گران اجازه می‌دهد تا روندهای معکوس را در نمودارها شناسایی کنند. اتریوم هم اکنون در حال خلق یک الگوی فراکتال بوده که برای اولین بار در سال 2021 رویت شده بود.

هشدار سرمایه گذاری

برای ورود به بازار ارزهای دیجیتال و خرید هرگونه رمزارز، تحقیق و بررسی در آن حوزه، جزو اصول اولیه و مهمی است که تمامی سرمایه‌گذاران باید رعایت کنند. این مطلب با هدف آگاهی‌رسانی به مخاطبان عزیز، نوشته شده و توصیه به خرید یا فروش نیست. رسانه گجت نیوز با سلب مسئولیت از خود، معامله هر گونه دارایی را منوط به نظر شخصی کاربران می‌کند.

نمودار زیر نشان می‌دهد که این الگو از یک ستاپ پنج کندلی تشکیل شده و همچنین حاکی از این است که قیمت در حال نزدیک شدن به منطقه طلایی است. البته باید تمامی اتفاقاتی که در الگوی سال 2021 رخ داده، عینا در سال جاری تکرار شوند تا بتوانیم یک مرتبه دیگر شاهد ایجاد یک فراکتال صعودی برای اتریوم باشیم.

پیش‌بینی تحلیلگران از قیمت اتریوم

نمودار روزانه اتریوم

در سال 2024، الگوی فراکتال را می‌توان در سه ماهه دوم سال مشاهده کرد که دقیقا به ترتیب همان ستاپ 5 کندلی شکل گرفته است. در آن زمان یک اصلاح شدید را تجربه کردیم و قبل از این که الگو کامل شود، قیمت وارد منطقه طلایی شد و حالا همان موقعیت در حال تکرار شدن است.

اتریوم هنوز الگوی فراکتال را کامل نکرده و به همین دلیل می‌تواند با کاهش نقدینگی مواجه شده و تا 2150 دلار کاهش یابد و در ادامه با آغاز یک رالی صعودی به محدوده 3375 دلار دست یابد. (52 درصد افزایش قیمت) اگر این آلت کوین بتواند دو کندل آخر خود را بالاتر یا پایین‌تر از کندل سوم ببندد، احتمال افزایش قیمت در چند هفته آینده قوت می‌گیرد.

نکته مهم: الگوی فراکتال از پنج کندل متوالی تشکیل می‌شود که کندل سوم معیار بالاترین بالا (Higher High) یا پایین‌ترین پایین (Lower Low) از گروه پنج کندل تشکیل شده است. در بیانی ساده، برای مشاهده فراکتال‌های صعودی و نزولی، باید دو کندل دیگر در بالا و یا پایین کندل سوم بسته شوند، تا تأیید تشکیل یک الگو فراکتالی را دهد.

پیش‌بینی تحلیلگران از قیمت اتریوم

نمودار روزانه اتریوم

بیشتر بخوانید:

تاریخ لیست شدن ایردراپ‌های تلگرامی؛ از همستر کامبت تا میم فای

رالی صعودی اتریوم به زودی آغاز می‌شود؟

اتریوم برای راضی نگه داشتن سرمایه گذاران خود در سه ماهه سوم تلاش کرده و توانسته تا 33 درصد از ریزش قیمت را جبران کند. با این حال تعداد کمی از تحلیلگران بر این باورند که این ارز دیجیتال پس از طی کردن یک دوره پرفراز و نشیب، آماده شروع یک رالی مجدد است.

پیش‌بینی تحلیلگران از قیمت اتریوم

تحلیل coinskid از اتریوم

یکی از تحلیلگران برجسته بازار، نشان می‌دهد که اتریوم چگونه از الگوی سال 2023 پیروی کرده تا بتواند منجر به افزایش قیمت 165 درصدی در سه ماهه اول سال جاری شود. جوآن مارکز در یک توییت خبر از آغاز رالی صعودی داده و می‌گوید:

به نظر می‌رسد سال 2023 مقدمه‌ای برای اتریوم بوده باشد تا بتواند در سال جاری به هدف 4723 دلاری دست یابد و سپس تا 8100 دلار هم رالی صعودی خود را ادامه دهد.

همچون مارکز، یکی دیگر از تحلیلگران ناشناس ولی معتبر دنیای کریپتو با نام مستعار CoinsKid معتقد است که قیمت بالای 8000 دلار برای این آلت کوین دست یافتنی است. (مطابق با الگوی سال 2019) نظر شما درباره اتریوم چیست؟ آیا به اهدافی که کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند، خواهد رسید؟

در گجت نیوز بخوانید: تاکید معاون علمی رئیس جمهور بر لزوم قانون‌گذاری برای حوزه رمزارز و بلاکچین پیش‌بینی قیمت بیبی دوج کوین؛ منتظر افزایش قیمت باشیم؟ سولانا در آستانه سقوط؛ الگوی صلیب مرگ نشانه چیست؟ بایننس میزبان 3 میم کوین جدید؛ فرصت‌های جدید برای سرمایه گذاری؟ بیت کوین یا طلا ؛ بهترین راه سرمایه گذاری از زبان رابرت کیوساکی

source

توسط expressjs.ir