خرید بهترین دستگاه تصفیه آب تایوانی

در صورتیکه قصد خرید بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی را دارید با شرکت آبرسان در این مقاله همراه باشید.

شرکت آبرسان تهران

فروش و خدمات پس از فروش دستگاه تصفیه آب

۰۲۱۷۷۹۹۹۴۲۳ – ۰۲۱۷۷۹۹۹۴۰۷۴ – ۰۹۱۲۰۲۹۶۶۱۴

خرید بهترین مارک دستگاه تصفیه آب

اختراع فیلتر و دستگاه تصفیه آب یک نقطه عطف برای انسان ها بود، بطوریکه شرکت های مختلف صنعتی اقدام به تولید دستگاه تصفیه آب نمودند و برای جلب نظر مردم و مشتریان و ترقیب آنها به خرید دستگاه تصفیه آب شروع به تولید دستگاه تصفیه آب در مدل های متنوع و مختلف نمودند.

اکثر شرکت های معتبر تولید کننده دستگاه تصفیه آب تایوانی برای هر نوع سلیقه و استفاده در هر مکانی یک دستگاه تصفیه آب تولید می کنند. مدل های متنوعی که باعث جلب رضایت مشتری می شود و مشتری را ترغیب می کند تا یکی از مدل های دستگاه تصفیه آب را انتخاب کند.

انواع دستگاه تصفیه آب محبوب در ایران

لازم به ذکر است که در ایران فقط دو نوع دستگاه تصفیه آب طرفدار بیشتری دارد و از فروش بیشتری نسبت به انواع دیگر که در کشورهای دیگر تولید می شود برخوردار است که این دو نوع عبارتند از:

  • تصفیه آب خانگی زیر سینکی
  • تصفیه آب خانگی رومیزی یا کم جا

دستگاه تصفیه آب زیر سینکی مدلی است که فروش بیشتری دارد و تقریباً ۸۰ درصد دستگاه های تصفیه آب موجود در ایران، منازل و شرکت ها مدل زیر سینکی هستند.

تصفیه آب زیر سینکی به دلیل اینکه هیچ نوع کاور و قابی برای فیلترها ندارد و تمام قطعات و فیلترها دیده می شود به مدل زیر سینکی معروف شده است و بهتر است که تصفیه آب در زیر سینک ظرفشویی و یا داخل کابینت نصب شود.

اما تصفیه آب رومیزی و کم جا فروش کمتری نسبت به مدل زیر سینکی دارد و به دلیل قرار گرفتن فیلترها و قطعات در درون یک قاب، فیلترها و قطعات باید حجم کمتری داشته باشند و به همین دلیل فیلترها و قطعات این مدل دستگاه از قیمت بالاتری برخوردار هستند.

دستگاه تصفیه آب رومیزی برای مکان هایی که مشکل کمبود فضا در داخل کابینت دارند، بهتر است که می توان این مدل دستگاه تصفیه آب را بر روی میز یا کابینت قرار داد و از آن استفاده کرد.

 دستگاه های تصفیه آب خارجی معتبر داخل ایران

دستگاه های تصفیه آب خارجی معتبر داخل ایران

به دلیل مشکلات ناشی از تحریم ها معمولاً کمتر برندی در ایران حضور دارد، اما هنوز هم برندهای معتبر خارجی زیادی در ایران نمایندگی فروش دارند و جزء بهترین برندهای تصفیه آب محسوب می شوند که این برندها عبارتند از:

  • AQUA SPRING
  • AQUAJOY
  • C.K
  • SOFT WATER

مارک های تصفیه آب گفته شده در بالا تولید کننده بهترین دستگاه تصفیه آب در دنیا هستند که این برندها را هنوز هم می توان در ایران خریداری کرد. البته این نکته را در نظر بگیرید که این برندها را فقط از شرکت هایی خریداری نمایید که به شما خدمات پس از فروش را نیز به شما ارائه دهند.

اکثر برندهای معروف دنیا در ایران نمایندگی ندارند و خود شرکت فروشنده داخل ایران اقدام به ارائه خدمات گارانتی و خدمات پس از فروش به مشتریان می نماید. به همین دلیل اگر قصد خرید بهترین دستگاه تصفیه آب را دارید فقط بصورت مستقیم از شرکت معتبر خرید کنید نه از سایت های فروش اینترنتی.

مزیت خرید دستگاه تصفیه آب خارجی در این است که شما فقط یک بار هزینه برای خرید پرداخت می کنید و به دلیل کیفیت بالایی که بهترین دستگاه آب شیرین کن خارجی دارد احتمال خراب شدن قطعات بهترین دستگاه آب تصفیه کن خارجی خیلی کم است و شما فقط در طول مدت زمان استفاده از بهترین آب تصفیه کن خارجی فقط هزینه فیلتر را پرداخت می کنید.

البته باز هم می گوییم که از برندهای معتبر غیر چینی و غیر ایرانی استفاده کنید و بخاطر پرداخت پول کمتر سرمایه خود را هدر ندهید.

 بهترین دستگاه تصفیه آب تایوانی

برندهایی که در بالا گفته شد تحت لیسانس برندهای اصلی در کشور تایوان تولید می شوند و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند.

دستگاه های تصفیه آب تایوانی با اینکه قیمت بالایی دارند یک سرمایه گذاری طولانی مدت به حساب می آید به این دلیل که با خریدن دستگاه تصفیه آب تایوانی تا چندین سال غیر از تعویض فیلتر، نگرانی بابت تعمیر قطعات دستگاه تصفیه آب ندارید به همین دلیل توصیه ما به شما خرید دستگاه تصفیه آب تایوانی است به این دلیل که تمام برندهای تصفیه آب خانگی تایوانی از کیفیت فوق العاده بالایی برخودارند.

به همین دلیل ما به شما توصیه می کنیم برندهای گفته شده را بخرید و از خرید برندهای دیگر دستگاه تصفیه آب که اکثراً تقلبی و تولید ایران هستند خودداری نمایید.

برند AQUAJOY یک برند کانادایی است که این برند هم در کشور تایوان تحت لیسانس این برند تولید می شود و یکی دیگر از بهترین دستگاه تصفیه آب تایوانی با کیفیت می باشد.

دستگاه تصفیه آب آکواجوی نیز مانند برند بالا از کیفیت ساخت بالایی در قطعات و فیلترها برخوردار است که سال های سال برای مشتری بدون کوچک ترین خرابی، آب تصفیه شده تولید می کند و دومین برند پرفروش تصفیه آب تایوانی در ایران می باشد.

آکواجوی در ایران به دلیل داشتن نماینده انحصاری فروش تا به امروز فروش بسیار خوب و بالایی داشته است و دارا بودن نماینده انحصاری فروش باعث شده تا کنون هیچ شرکتی به فکر فروش و تولید دستگاه تصفیه آب آکواجوی تقلبی نیفتد.

برند آکواجوی که دفتر مرکزی آن در تهران است دارای یک شبکه گسترده فروش و خدمات پس از فروش بسیار خوب و عالی می باشد که خدمات فروش و پس از فروش بی نظیری را به مشتری ارائه می دهد به طوریکه مشتریان این شرکت تا به امروز نگرانی بابت تامین قطعات و فیلترهای تصفیه آب آکواجوی نداشته اند.

تمام فیلترها و قطعات برند آکواجوی نیز مانند دیگر برندهای تصفیه آب تایوانی دارای استاندارد NSF می باشد و شما می توانید به کیفیت این برند آب تصفیه کن تایوانی اعتماد کنید.

برند تصفیه آب AQUA SPRING یک برند تایوانی می باشد و در حال حاضر بعد از برند آکواجوی یکی از با کیفیت ترین و بهترین دستگاه تصفیه آب تایوانی در ایران می باشد که از لحاظ کیفیت قطعات و فیلترها در سطح جهانی می باشد.

آکوا اسپرینگ بهترین دستگاه تصفیه آب تایوانی دارای استاندارد NSF آمریکا می باشد که تمام محصولاتی که بهداشتی و غذایی هستند برای عرضه در دنیا باید این استاندارد را داشته باشند.

تصفیه آب آکوا اسپرینگ فقط دارای مدل زیر سینکی است و مدل های دیگر این برند به دلیل استقبال کم به ایران وارد نمی شوند. اما به این دلیل نمی باشد که از کیفیت پایینی برخوردار هستند.

برند CCK و SOFT WATER هر دو جزء بهترین آب تصفیه کن تایوانی هستند که سال های زیادی در ایران حضور دارند و این دو برند نیز از معروفیت زیادی برخوردار هستند.

تصفیه آب برند CCK به دلیل نداشتن نمایندگی اصلی در ایران دارای مدل های تقلبی ایرانی نیز می باشد که تمام دستگاه ها و فیلترهای تصفیه آبی که در سایت های اینترنتی با نام CCK به فروش می رسد تقلبی و تولید ایران می باشد و از کیفیت بسیار پایینی برخوردار است.

هر دو برند تولید کننده دستگاه تصفیه آب CCK و SOFT WATER برندهای تایوانی هستند که این دو برند تولید کننده اکثر قطعات دستگاه تصفیه آب خانگی و اداری برای دیگر برندهای خارجی هستند که اکثرا در ایران موجود هستند و از محبوبیت کمتری برخوردار هستند.

البته در آخر خاطر نشان می شود که برای تعویض فیلتر دستگاه تصفیه آب منزل خود نیز از بهترین فیلترهای تولید شده استفاده کنید.

 تعویض فیلتر دستگاه تصفیه آب

معمولاً فیلترهایی که در حال حاضر ارزان در اختیار شما قرار می گیرد بی کیفیت هستند و مواد داخل آنها ذغال سنگ بوده و دارای کمترین و پایین ترین کیفیت می باشد.

جهت خرید فیلتر دستگاه تصفیه آب فقط با شرکت های معتبر تماس بگیرید.

مشتریان عزیزی که قصد خرید دستگاه تصفیه آب و یا تعویض فیلتر تصفیه آب دارند و یا در مورد دستگاه تصفیه آب خانگی راهنمایی می خواهند می توانند با شماره های ۰۲۱۷۷۹۹۹۴۲۳ – ۰۲۱۷۷۹۹۹۴۰۷ – ۰۹۱۲۰۲۹۶۶۱۴ شرکت آبرسان تهران تماس بگیرند و از کارشناسان ما در مورد خرید بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی راهنمایی دریافت نمایند.

source

توسط expressjs.ir