به تازگی اعلام شده که انیمه‌ای سریالی قرار است از مجموعه مانگای فانتزی From Old Country Bumpkin to Master Swordsman: My Hotshot Disciples Are All Grown Up Now, and They Won’t Leave Me Alone ساخته شود و این خبر نیز به صورت رسمی در شبکه اجتماعی ایکس و همچنین وب سایت این مجموعه اعلام شده است. تولید این انیمه سریالی شروع شده و عنوان آن نیز From Old Country Bumpkin to Master Swordsman خواهد بود.

در راستای اعلام ساخت این انیمه سریالی نیز تصمیم گرفته شده تا تیزری از آن منتشر شود که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید. علاوه بر این تیزر نیز چندین پوستر و تصویر نیز از این انیمه سریالی منتشر شده که نیم نگاهی از شخصیت اصلی داستان را به نمایش در می‌آورد. همچنین جزئیات بیشتری از فرایند تولید، عوامل سازنده و پخش آن در سال ۲۰۲۵ میلادی فاش شده است.

این تصاویر و پوسترهای ساخته شده توسط تصویرگر برجسته تتسوهیرو نابشیما و هنرمند اقتباسی مانگا کازوکی سایتو طراحی شده‌اند و جالب و جذاب به نظر می‌رسند. این انیمه سریالی بر اساس رمان‌ها و مانگاهایی نوشته شیگرو ساگاساکی و تتسوهیرو نابشیما است و آکیو کازومی نیز وظیفه کارگردانی این انیمه سریالی را برعهده دارد، کسی که سابقه ساخت انیمه Loner Life in Another World را در کارنامه حرفه‌ای خودش دارد.

استودیو انیمه سازی Passione و Hayabusa Film مسئولیت ساخت این انیمه سریالی را برعهده دارند و موسیقی متن آن را نیز کونیهیکو اوکادا می‌سازد، کسی که به‌عنوان نویسنده در انیمه The Eminence in Shadow فعالیت داشته است. خلاصه داستان این رمان‌ها و مانگا به شرح زیر است:

«بریل گاردینانت، خودش را پیرمردی فروتن می‌داند و مربی شمشیربازی در دوجوی خودش در دهکده‌ای آرام و دنج است. او در دوران جوانی‌اش به‌عنوان استاد شمشیرباز به دنبال شکوه و جلال بوده اما آن روزها مدت‌ها است که گذشته‌اند. به طور ناگهانی، یکی از دانش‌آموزان سابق و مشهور او به ملاقاتش می‌آید و خبرهای شوکه‌‌کننده‌ای را برای او می‌آورد، اینکه او به‌عنوان یک مربی ویژه برای شوالیه‌های فرقه لیبریون منصوب شده است. بریل که حالا زندگی‌اش زیر و رو شده است، باید به پایتخت سفر کند و تعدادی از شاگردان سابقش را بار دیگر گرد هم بیاورد که شامل شوالیه‌های نخبه، یک جادوگر و یک ماجراجو است که به بالاترین درجه ممکن دست پیدا کرده است. اما چرا همه آن‌ها نیازمند سرپرستی او هستند؟ تا جایی که بریل می‌داند، آن‌ها دیگر نیازی به او و راهنماهای او ندارند. آیا بریل می‌تواند شایسته جایگاه جدیدش باشد؟ آیا او همچنان آرامش خواهد داشت؟»

انیمه سریالی From Old Country Bumpkin to Master Swordsman قرار است در ماه آوریل سال ۲۰۲۵ میلادی پخش شود.


منبع crunchyroll

source

توسط expressjs.ir