فروشگاههای شهروند بهعنوان یکی از مجموعههای پیشرو و اثرگذار صنعت خردهفروشی، با تمرکز بر محورهای توسعه ارتباطات، توسعه بازرگانی، توسعه فروشگاهی، توسعه بازاریابی و توسعه کسبوکار در این نمایشگاه حضور یافته و امکان تعامل مؤثر با مدیران، فعالان و تصمیمگیران کلیدی صنعت خردهفروشی را فراهم کرده است.
غرفه فروشگاههای شهروند در این نمایشگاه بهعنوان بستری برای گفتوگوهای تخصصی، مذاکرات حرفهای و شناسایی فرصتهای جدید همکاری طراحی شده است. در این فضا، تیمهای تخصصی شهروند در حوزههای توسعه فروشگاهی، بازرگانی و بازاریابی با هدف بررسی مدلهای نوین تأمین، فروش و همکاریهای مشترک، در تعامل مستقیم با برندها، شرکتها و فعالان صنعت خردهفروشی قرار دارند.
دیگران چه می خوانند:
این دومین حضور شرکت شهروند در نمایشگاه ایران ریتیل شو است. این نمایشگاه طی هفت دوره برگزاری به سکویی مؤثر برای معرفی روندهای نوین، تبادل تجربه و تقویت همافزایی میان بازیگران صنعت خردهفروشی تبدیل شده و حضور فروشگاههای شهروند در این رویداد در راستای نقشآفرینی موثر در توسعه همکاریهای پایدار و ارتقای مدلهای کسبوکار در صنعت خردهفروشی کشور ارزیابی میشود.
گفتنی است، نمایشگاه ایران ریتیل شو از 2 تا 5 دیماه 1404، همزمان با نخستین هفته زمستان، در محل دائمی نمایشگاههای بینالمللی تهران برگزار میشود و در 5 سالن نمایشگاهی میزبان حدود 100 مشارکتکننده شامل 94 شرکت داخلی و نمایندگی 5 شرکت خارجی است. شرکت شهروند نیز در متراژی بالغ بر 280 متر مربع و در دو طبقه، در قسمت ورودی سالن 7 میزبان بازدیدکنندگان این رویداد است.
حضور توسعهمحور فروشگاههای شهروند در هفتمین نمایشگاه ایران ریتیل شو ۱۴۰۴
اخبار وبگردی:
source