معاون پشتیبانی و مدیریت منابع سازمان امور دانشجویان گفت: ما موظف به پاسخگویی به مردم و مسئول در برابر حق و حقوق آن‌ها هستیم؛ به همین منظور کمیته سلامت اداری با هدف افزایش کارایی، اثربخشی و بهره‌وری سازمان و در راستای صیانت از حقوق مردم در سازمان امور دانشجویان تشکیل شده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی سازمان امور دانشجویان، دکتر اللهیاری، معاون پشتیبانی و مدیریت منابع سازمان امور دانشجویان، در خصوص برگزاری جلسات سلامت اداری در سازمان امور دانشجویان گفت: با تأکید ریاست سازمان امور دانشجویان بر تحقق اهداف قوانین بالادستی، از آذر ۱۴۰۳،  ۱۹ جلسه در خصوص کمیته سلامت سازمانی و صیانت از حقوق مردم برگزار شده است.

وی با بیان اینکه در کمیته سلامت اداری آسیب‌های موجود شناسایی و راهکارهای لازم پیگیری شده است، افزود: کمیته سلامت سازمانی به منظور تضمین حقوق ارباب رجوع، افزایش کارایی سازمان، ارتقای جایگاه سازمان و تقویت فرهنگ قانون‌گرایی تشکیل شده است.

وی ادامه داد: ما موظف به پاسخگویی به مردم و مسئول در برابر حق و حقوق آن‌ها هستیم. هدف این کمیته، افزایش کارایی، اثربخشی و بهره‌وری سازمان است.

دکتر اللهیاری همچنین به اهمیت وحدت رویه در ارائه خدمات دانشجویی، پیشگیری از فساد در فرآیندهای حساس و ارتقاء اعتماد عمومی اشاره کرد و افزود: اعتماد مردم بالاترین سرمایه سازمان امور دانشجویان محسوب می‌شود و تمام تلاش ادامه این مسیر و بهبود خدمات به مردم است.

معاون پشتیبانی و مدیریت منابع سازمان امور دانشجویان اظهار کرد: مجموعه‌ای از خدمات هوشمند، دیجیتال و تلفنی برای ارباب رجوع در سازمان ایجاد شده است. هدف از این اقدامات ارتقاء کیفیت خدمات و بهبود مسیر پاسخگویی به مراجعه کنندگان، به ویژه دانشجویان و فارغ‌التحصیلان، است.

دکتر اللهیاری با اشاره به بررسی عملکرد سازمان امور دانشجویان در این کمیته، به تحلیل چالش‌ها و ارائه راهکارها پرداخت.

وی افزود: از جمله این چالش‌ها می‌توان به مقاومت در برابر تغییر، کمبود منابع و پیچیدگی فرآیندها، قوانین و نگرش‌های موجود در مجموعه سازمان اشاره کرد.

معاون پشتیبانی و مدیریت منابع افزود: راهکارهای پیشنهادی شامل آموزش کارکنان، بهره‌گیری از فناوری‌های نوین و تشویق به گزارش‌دهی است همه این موارد برای دست یابی به هدف نهایی یعنی ارائه خدمات بهتر به مراجعین است.

انتهای پیام

source

توسط expressjs.ir