
متا با سرمایهگذاری روی هوش مصنوعی (AI)، تعامل کاربران در فیسبوک، اینستاگرام و تردز را بهبود بخشیده است. الگوریتمهای پیشرفته، مدت تماشای ویدئوها را ۲۰٪ افزایش داده و زمان حضور کاربران را ۵-۶٪ رشد دادهاند. تمرکز بر محتوای اورجینال و استفاده از مدلهای زبانی بزرگ (LLMs) نیز مؤثر بوده است. این تحولات، فرصتهای جدیدی برای تبلیغدهندگان و بازاریابان دیجیتال ایجاد کرده است.
نوشته بهبود تعامل کاربران با هوش مصنوعی: تحولات کلیدی متا در الگوریتمها و محتوای ویدئویی اولین بار در چیکاو. پدیدار شد.
source