مدیران یکتانت در رویداد سالانه این شرکت با عنوان «نقطه» اعلام کردند که سهم این شرکت از تبلیغات وب ایران در سال گذشته بیش از ۸۰ درصد بوده است و همکاری با ۴ هزار ناشر که روبیکا و دیوار در صدر آن‌ها بودند، امکان نمایش بیش از هزار میلیارد تبلیغات را در اختیار یکتانت قرار داده است.

رویداد نقطه، گزارش سالانه یکتانت از بازار دیجیتال مارکتینگ، عصر روز ۱۰ دی ماه در سالن ضرغام برگزار شد. «علیرضا کامرانیان‌فر»، قائم‌مقام مدیرعامل یکتانت، «کیانوش مختاریان»، راهبر ارشد فنی یکتانت و «سمانه طغیانی»، مدیر ارشد عملیات یکتانت، از سخنرانان این رویداد بودند.

علیرضا کامرانیان‌فر اولین سخنرانی بود که روی صحنه آمد و درباره صنعت تبلیغات دیجیتال در ایران گفت: «ما تلاش کردیم که رسانه‌های دیجیتال را به ابزارهای مناسبی برای توسعه کسب‌وکارهای دیجیتال و آفلاین ایرانی تبدیل کنیم. بازار تبلیغات دیجیتال در ایران ۱۱ همت حجم دارد و فقط ۲۰ درصد از کل بازار تبلیغات را اشغال کرده است. میانگین این نسبت در دنیا ۶۸ درصد است. باید تلاش کنیم سهم ۲۰ درصدی را به میانگین جهانی نزدیک کنیم. در این رویداد، می‌خواهیم نقطه‌ها را به هم وصل کنیم تا تصویری بزرگ در صنعت دیجیتال مارکتینگ ایران ترسیم کنیم.»

سخنران دوم کیانوش مختاریان بود که به چالش نگاه کوتاه مدت در اکوسیستم تِک ایران اشاره کرد و گفت: «ما برای توسعه پایدار این اکوسیستم، در سیستم‌های نرم‌افزاری خود تغییرات بنیادینی مطابق با فرایندهای روز دنیا ایجاد کردیم. ایران ۵ تا ۱۰ سال از بازار تبلیغات دنیا عقب است اما یکتانت قصد دارد این فاصله را پر کند. در یک سال اخیر، یکتانت به ‌سمت توسعه هوش مصنوعی رفته است. مدل‌های ساده اولیه این سرویس تا ۱۰ درصد نرخ کلیک را بالا برده است.»

در ادامه سمانه طغیانی به روی صحنه آمد و درباره تاثیرگذاری همکاری‌های یکتانت با ناشران مختلف گفت: «یکتانت با همکاری ۴ هزار ناشر توانسته بیش از هزار میلیارد تبلیغات را با نرخ ۳۰ هزار تبلیغ ‌در هر ثانیه نمایش دهد و پوشش تبلیغاتی آن تمامی شهرهای ایران را شامل می‌شود.»

مدیر ارشد عملیات یکتانت در ادامه گفت: «در سال گذشته، یکتانت همکاری‌های خود را با پلتفرم‌های بزرگ‌تری همچون دیوار و روبیکا گسترش داد. این همکاری‌ها باعث شده تا امکان تبلیغات هدفمند بر اساس مکان برای کسب‌وکارها فراهم شود و اثرگذاری بیشتری را شاهد باشیم.»

در ادامه رویداد «نقطه» محمد شیخ سلفی، مدیر ارشد بازاریابی بلو و محسن عرب‌ها، مدیر تیم روابط‌عمومی یکتانت، نیز به سخنرانی درباره صنعت تبلیغات دیجیتال و چالش‌های پیش روی این صنعت پرداختند.

source

توسط expressjs.ir