با نقش بیلبورد های سه بعدی در بازاریابی بیشتر آشنا شوید!
بیلبوردهای سه بعدی حیات تازهای به چهره بی روح شهر میبخشند. امروزه تبلیغات محصولات در فضای شهری تنها محدود به تابلوهای چاپی و ثابت نمیشود. بیلبوردهای دیجیتال با قابلیتهای منحصر به فرد خود وارد عرصه تبلیغات شده اند. این نمایشگرها، تبلیغات را به عنصری زنده و پویا در سطح شهر تبدیل میکنند.
این نوع تبلیغات به کسب و کارها کمک میکند؛ تا برای مدت طولانی تری در ذهن مخاطب باقی بمانند. اگر شما هم مشتاق استفاده از بیلبوردهای سه بعدی برای بازاریابی مدرن در دنیای امروزی هستید؛ تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.
تحولی عظیم در دنیای تبلیغات فضای شهری
تبلیغات دنیای وسیعی در خود جای داده است. با گذر زمان پیوسته شیوههای تبلیغاتی شهری نیز با تغییر و تحول همراه میشوند. تلویزیون شهری سه بعدی انقلابی عظیم در بازاریابی مدرن به وجود آورد. این نمایشگرهای سه بعدی تنها محدود به یک تصویر و مفهوم ساده نیستند. تلفیق حرکت، عمق و واقعیت افزوده در این بیلبوردها، باعث بیان داستانی جذاب برای مخاطبان میشود.
جذابیت این محتواهای تبلیغاتی سه بعدی به قدری است که مخاطبان زیادی را روزانه به سمت خود جذب میکند. این بیلبوردها تجربهای به یادماندنی و جدید برای مخاطب به وجود میآورند. به طور همزمان اطلاعاتی از برند به شخص نیز میرسانند. از مزایای استفاده از بیلبوردهای سه بعدی برای تبلیغات میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
تعامل با محیط زیست
بیلبوردهای سه بعدی به نوعی طراحی میشوند تا بخشی از محیط اطراف خود باشند. این نوع نمایشگرها بدون آسیب رساندن به ساختار شهری در گوشه و کنار شهر نصب میشوند. وجود این بیلبوردها به زیبایی هرچه بیشتر شهر کمک میکند.
صرفه جویی در هزینهها
بیلبوردهای سه بعدی تبلیغاتی طولانی مدت برای برند شما در فضای شهری به حساب میآیند. جذابیت این نوع تبلیغات در عرض چند روز برای افراد عادی نمیشود. شما میتوانید تا ماهها از بیلبورد سه بعدی برای بازاریابی و جذب مخاطب استفاده کنید. این نوع تبلیغات هزینههای تبلیغاتی برند شما را کاهش میدهد.
جذب طولانیتر مخاطب
تمامی کمپینهای تبلیغاتی با شیوههای مختلف به دنبال راهی برای جذب مخاطب هستند. هرچه این مدت توجه به تبلیغات بیشتر شود؛ تاثیر گذاری آن بر روی افراد نیز بیشتر میشود. بیلبوردهای سه بعدی این قابلیت را دارند که چندین دقیقه فرد را مجذوب خود کنند. جذب طولانی مدت مخاطب، باعث میشود که تعامل فرد با برند شما نیز بیشتر شود.
تلفیق هنر و فناوری در تبلیغات شهری با بیلبوردهای سه بعدی
بیلبوردهای سه بعدی با استفاده از جدیدترین تکنولوژیهای روز دنیا، تصاویر زنده و واقعی را برای مخاطب ارائه میدهند. شما میتوانید با اجاره تلویزیون شهری، تبلیغاتی موثر و مقرون به صرفه برای برند خود داشته باشید. مجموعه دیاکو، نمایشگرهایی با کیفیت بالا در اختیار شما قرار میدهد. کیفیت و وضوح بالای تصویر نمایشگرهای دیاکو به قدری است که گویی تصاویر از سطح بیلبورد خارج شدهاند یا در فضای اطراف حرکت میکنند. این مجموعه به عنوان معتبرترین مرجع تولید و فروش انواع تلویزیونهای شهری، نمایشگرهای LED و تابلو روانها به حساب میآید. فناوریهای نوینی که بازدهی تبلیغات سه بعدی را افزایش میدهند:
نرم افزارهای پیشرفته طراحی سه بعدی
جذابیت بصری هرچه بیشتر نمایشگرهای سه بعدی به کمک نرم افزارهای پیشرفتهای همچون Blender، Maya و Cinema 4D میسر میشود. این نرم افزارها با امکانات منحصر به فردی که دارند؛ تصاویری زنده و واقعی تری ارائه میکنند. افزایش عمق تصویر، استفاده از سایهها و شبیه سازی؛ از روشهایی است که در طراحی محتواهای تبلیغاتی سه بعدی مورد استفاده قرار میگیرد.
هوش مصنوعی و واقعیت افزوده
هوش مصنوعی در حوزه تبلیغات نیز به کمک کسب و کارها آمده تا بازاریابی با بازدهی بیشتر امکان پذیر شود. این فناوری میتواند رفتار مخاطبان را تحلیل کند. با شناخت نیاز مخاطب، تبلیغاتی متناسب با آن نمایش داده میشود. در نتیجه این حالت، تعامل هرچه بیشتر مخاطب و بیلبورد سه بعدی امکان پذیر میشود.
راهی برای هدر دادن سرمایه یا بازگشت سرمایه؟!
تبلیغات در نگاه اول هزینه ای است که ممکن است موفقیت و جذب مخاطب را برای شما در پی داشته باشد. با افزایش سرسام آور هزینههای تبلیغات، انتخاب روشی مطمئن و سودآور توصیه میشود. میزان جذب مخاطب و تبدیل این افراد به مشتریان وفادار، سوددهی تبلیغات را مشخص میکند. بیلبوردهای سه بعدی نه تنها جذابیت بصری دازند؛ بلکه ابزاری موثر برای بازگشت سرمایه بازاریابی به شمار میآیند. به دلیل تاثیرگذاری بالایی که این نوع تبلیغات دارند؛ نرخ تعامل بالای مخاطب را به همراه دارند.
جذابیت این نوع تبلیغات باعث میشود که شناساندن برند و هویت کسب و کار شما به راحتی صورت گیرد. مخاطب برای آشنایی با برند شما نیازی ندارد که متنی طولانی را بخواند. با چند ثانیه نگاه کردن به بیلبورد سه بعدی، شما میتوانید اطلاعات مهمی از برند خود را به مخاطب برسانید. این فناوری نوین تنها یک هزینه تبلیغاتی نیست؛ بلکه یک سرمایهگذاری بلندمدت است که جایگاه برند را تقویت میکند. نکات کلیدی تضمین کننده بازگشت سرمایه بازاریابی با بیلبورد سه بعدی:
انتخاب مکانی مناسب برای نصب بیلبورد
نصب بیلبورد در مکانهای پر تردد و شلوغ سطح شهر، تبلیغات شما را در معرض دید مخاطبان بیشتری قرار میدهد. برای تاثیر گذاری هرچه بیشتر این نوع بازاریابی میتوانید بیلبورد را در محلی با دسترسی بیشتر برای مخاطبان هدف خود نصب کنید.
درگیری احساسهای مختلف افراد و همسو کردن آنها با تبلیغات
از بیلبوردهای سه بعدی میتوان به عنوان داستان سرایان قدرتمند دنیای تبلیغات یاد کرد. این نمایشگرها میتوانند داستانهای جذاب از برند شما را برای مخاطب به نمایش بگذارند. این موضوع باعث درگیری ذهنی هرچه بیشتر مخاطب با تبلیغات و به یاد سپاری آن میشود.
ترکیب با فناوریهای پیشرفته روز دنیا
تلویزیون شهری سه بعدی گام را فراتر از تبلیغات ساده و معرفی برند میگذارند. تلفیق بیلبوردهای سه بعدی با تکنولوژیهایی مثل واقعیت افزوده یا هوش مصنوعی تجربهای موثرتر برای مخاطب به ارمغان میآورند. نرخ تعامل مخاطبان با این نوع تبلیغات نیز به مراتب بیشتر از سایر انواع تبلیغات است.
تبلیغات جانبی در صفحات مجازی
محتوای جذاب بیلبوردهای دیجیتال نه تنها در فضای شهری، بلکه در شبکههای مجازی دیگر نیز منتشر میشوند. مخاطبان شما حتی از چندین هزار کیلومتر دورتر نیز میتوانند ویدئوهای تبلیغاتی برند شما را در صفحات مجازی دوستان خود مشاهده کنند. تبلیغات جذاب و متفاوت برند شما به سرعت در شبکههای اجتماعی منتشر میشود. شما با این کار میتوانید تبلیغات جانبی و رایگان برای برند خود داشته باشید.
آینده روشن در دست تبلیغات سه بعدی
بیلبوردهای سه بعدی سرمایه گذاری هوشمندانه و طولانی مدت برای برند شما است. این بیلبوردها تنها ابزاری برای تبلیغات شهری نیستند. شما با کمک این نمایشگرهای سه بعدی میتوانید به صورت رایگان در شبکههای اجتماعی نیز معرفی شوید. جذابیت این نوع تبلیغات باعث میشود تا افراد با تهیه فیلم و عکس سفیران برند شما در صفحات مجازی خود باشند. برای معرفی برند خود به شیوه ای مدرن و کاربردی، بیلبوردهای سه بعدی انتخابی مناسب برای برند شما هستند.
source