کرمان موتور فردا دومین رویداد فرصت‌های نوآوری و فناوری (KITONEXT) را برگزار می‌کند. در این رویداد مهمانان داخلی و خارجی حضور پیدا خواهند کرد.

کرمان موتور، خودروساز فعال بخش خصوصی، فردا دوم آبان 1403 در دانشگاه شریف دومین رویداد فرصت‌های نوآوری و فناوری شرکت کرمان موتور (به‌اختصار KITONEXT) را برگزار می‌کند. این رویداد روی نوآوری در صنعت خودروسازی و هوشمندسازی خودروها متمرکز خواهد بود.

دومین رویداد فرصت‌های نوآوری و فناوری کرمان موتور

این رویداد با حضور سامان فیروزی، مدیرعامل کرمان موتور در کنار مهمانانی از وزارت صمت، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان، اداره استاندارد و روسای دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌های شاخص کشور برگزار می‌شود. همچنین مدیران ارشد کرمان موتور به‌همراه شرکای خارجی و مهمانانی از روسیه در آن حضور پیدا خواهند کرد.

کرمان موتور در رویداد فردا ناترازی انرژی، کاهش آلایندگی‌ها، حمایت از طرح‌ها و ایده‌ها، مواد پیشرفته در خودروسازی، پیشرانه‌های روز، هوشمندسازی خودروها و روش‌های پیشرفته خودروهای فرسوده را به‌عنوان محورهای اصلی دنبال می‌کند.

این خودروساز بخش خصوصی همچنین در جریان این رویداد درباره برنامه‌ها و نیازهای خود در زمینه فناوری و نوآوری سخن به میان خواهد آورد. به همین خاطر، از شرکت‌های دانش‌بنیان، استارتاپ‌ها، اعضای هیئت علمی و نخبگان علمی‌صنعتی دعوت به حضور در این رویداد می‌کند.

در صورتی که به دنبال کسب اطلاعات بیشتر یا شرکت در رویداد جدید کرمان موتور هستید، می‌توانید به وب‌سایت رسمی کرمان موتور به نشانی kermanmotor.com مراجعه کنید.

اولین دوره مسابقه طراحی خودرو کرمان موتور

کرمان موتور همچنین اولین دوره از مسابقه طراحی خودرو را به موازات دومین رویداد فرصت‌های نوآوری و فناوری با تمرکز روی طراحی خودروهای شاسی بلند (SUV) و سدان کلاس D برگزار می‌کند. بیش از 200 طرح برای این مسابقه به این شرکت ارسال شده است و طرح‌های منتخب در رویداد مذکور به نمایش گذاشته می‌شوند تا طراحانشان برای دفاع از طرح‌های خود روی صحنه بیایند. در نهایت، به طرح برتر جوایزی ارزنده تعلق خواهد گرفت.

در گجت نیوز بخوانید: وام ۳۰۰ میلیونی کرمان موتور برای خرید خودرو هیوندای کونا ۲۰۲۴ کرمان موتور ؛ توسان در لباسی جدید کرمان موتور با دست پر به نمایشگاه خودرو تبریز آمد کی ام سی CR6 ؛ سدان فول آپشن جدید کرمان موتور

source

توسط expressjs.ir