جوان آنلاین: «سامی ابو زهری»، از رهبران حماس اظهار داشت: برای پانزدهمین روز متوالی است که رژیم صهیونیستی به حملات فاشیستی خود در استان شمال غزه ادامه می‌دهد.

به گزارش فارس، ابو زهری افزود: اشغالگران روزانه ده‌ها خانه را ویران می‌کنند و مانع از ورود سوخت و غذا به شمال غزه می‌شوند.

وی با بیان اینکه رخدادهای کنونی در شمال غزه نسل‌کشی تمام‌عیار است، گفت: جامعه جهانی برای اعمال تحریم بر کابینه فاشیستی اسرائیل باید فورا اقداماتی انجام دهد.

این عضو ارشد حماس با اشاره به اینکه هدف دشمن از قطع اینترنت در شمال غزه، سرپوش گذاشتن بر جنایاتش است، تصریح کرد: رژیم اشغالگر به سیاست گمراه‌سازی و فریب رسانه‌ای درخصوص ورود کمک‌ها به شمال غزه ادامه می‌دهد اما در حقیفت بیش از دو هفته است که هیچ کمکی وارد این منطقه نشده است.

ابوزهری اظهار داشت: اشغالگران فاشیست هرکسی که از استان‌های شمالی خارج می‌شود را بازداشت یا اعدام می‌کنند.

وی با درخواست از جامعه جهانی برای عمل به مسئولیت خود در نجات بخش درمان شمال غزه، تصریح کرد: ما مسئولیت رخدادهای کنونی را متوجه آمریکا و متحدانش می‌دانیم که سلاح در اختیار اشغالگران می‌گذارند.

ابو زهری با دعوت از امت عربی و اسلامی برای ورود به میدان و ناکام گذاشتن طرح‌های اشغالگران، گفت: ما تاکید می‌کنیم که گزینه مردم فلسطین، ثبات و پافشاری بر مقاومت و پایداری است.

source

توسط expressjs.ir