انشای دانش آموزی درباره نظم و انضباط

انشا در مورد نظم و انضباط

انشا با موضوع نظم و انضباط به صورت ادبی و توصیفی برای دانش آموزان آماده شده تا با نحوه نگارش و مهارت نوشتاری آشنا شوند. با دانشچی همراه باشید.

موضوع انشا نظم و انضباط

روزهای مدرسه همیشه برای من پر از یادگیری و تجربه‌های جدید بوده است. یکی از خاطراتی که به خوبی به یاد دارم، مربوط به زمانی است که در دبستان بودم. در آن روز خاص، معلم‌مان یک پروژه بزرگ به ما داده بود که باید در طول دو هفته انجام می‌دادیم. پروژه، درباره تحقیق و تهیه گزارشی از یک مسئله علمی بود.

من تصمیم گرفتم که پروژه‌ام را با دقت انجام دهم، اما در ابتدا همه چیز به نظر خیلی پیچیده می‌آمد. از طرفی، با خودم فکر کردم که اگر همه کارها را سر وقت انجام دهم و هر روز کمی پیش بروم، می‌توانم کارم را به خوبی به پایان برسانم. بنابراین، برای خودم یک برنامه‌ریزی دقیق کردم. هر روز بعد از مدرسه، زمانی را به تحقیق و نوشتن پروژه اختصاص می‌دادم.

یک روز، وقتی به خانه برگشتم، متوجه شدم که دوستانم برای بازی به پارک رفته‌اند. وسوسه شدم که با آن‌ها به پارک بروم و پروژه را به بعد موکول کنم. اما یادم افتاد که برنامه‌ام را تغییر نداده‌ام و باید به نظم و انضباطی که داشتم، پایبند می‌ماندم. تصمیم گرفتم که در خانه بمانم و به پروژه‌ام رسیدگی کنم.

در نهایت، با تلاش و پیگیری منظم، پروژه‌ام به موقع آماده شد و نمره خوبی گرفتم. معلم از کار من بسیار راضی بود و از تلاش و نظم من تعریف کرد. آن روز متوجه شدم که نظم و انضباط چقدر مهم هستند و می‌توانند به موفقیت‌های بزرگی منجر شوند.

این تجربه به من نشان داد که با داشتن برنامه‌ریزی و پایبندی به آن، می‌توانم کارهایم را به خوبی انجام دهم و به اهدافم برسم. حال هر زمان با چالشی روبرو می‌شوم، به یاد این خاطره می‌افتم و تلاش می‌کنم که نظم و انضباط را در زندگی‌ام حفظ کنم. برای رسیدن به موفقیت باید نظم را در زندگی خود جای داد.

انشا در مورد بی نظمی

انشا اختصاصی _ نویسنده: حدیثه قاسمی

source

توسط expressjs.ir