جوان آنلاین: اتاق عملیات حزب‌الله با صدور اطلاعیه‌ای، ضمن تشریح وضعیت نبرد با نظامیان رژیم صهیونیستی اعلام کرد که فعالیت یگان‌های زمینی، موشکی، هوایی و پدافند هوایی ادامه دارد و جنگ وارد مرحله جدیدی شده است. 
ارتش صهیونیست‌ها به کشته شدن ۲۱ افسر و سرباز و ۳۶۸ زخمی خود از آغاز حمله زمینی به لبنان اعتراف و زخمی شدن ۵۳ نظامی طی ۲۴ ساعت در نبرد‌های جاری در مرز شمالی با لبنان و نوار غزه را تأیید کرد. براساس برآورد‌های رزمندگان حزب‌الله از مشاهدات عینی، مجموع تلفات دشمن بر اساس رصد مجاهدین مقاومت اسلامی عبارت است از حدود ۵۵ کشته و بیش از ۵۰۰زخمی از افسران و سربازان ارتش رژیم صهیونیستی و انهدام ۲۰ دستگاه تانک مرکاوا، چهار بولدوزر نظامی، یک خودروی زرهی و یک نفربر و همچنین دو فروند پهپاد هرمس ۴۵۰ سرنگون شده است. این در حالی است که آمار یاد شده شامل تلفات دشمن در پایگاه‌ها و پادگان‌ها در امتداد مرز لبنان و فلسطین و اعماق فلسطین اشغالی نمی‌شود. اتاق عملیات مقاومت اسلامی بر اساس رهنمود‌های رهبری مقاومت، از گذار به مرحله جدید و رو به افزایش رویارویی با دشمن خبر می‌دهد که طی روز‌های آتی چگونگی آن مشخص خواهد شد. 

 شهرک‌های صهیونیست‌ها زیر آتش موشکی حزب‌الله 
حزب‌الله لبنان روز جمعه در ادامه عملیات‌های پی‌درپی نیرو‌های مقاومت علیه مواضع رژیم صهیونیستی، از حمله موشکی به مناطق جولان اشغالی خبر داد. این در حالی است که ساعاتی پس از آن نیز منابع صهیونیستی گزارش داده بودند که آژیر‌های خطر در جولان اشغالی به صدا درآمده است. رسانه‌های رژیم هم گزارش دادند که روز پنج‌شنبه یک پهپاد تجمع نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی را در مناطق مرزی جنوب لبنان هدف قرار داد. منابع خبری از زخمی شدن ۳۱نظامی صهیونیست در یک حمله پهپادی در جنوب لبنان خبر دادند. سه نظامی صهیونیست هم در درگیری‌های جنوب لبنان زخمی شدند. پنج نظامی صهیونیست در مرز لبنان به هلاکت رسیدند و حزب‌الله لبنان روز پنج‌شنبه از ضربات موشکی جدید خود به محل‌های تجمع نظامیان رژیم صهیونیستی و شهرک‌های صهیونیست‌نشین در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داد و اعلام کرد که محل تجمع نظامیان دشمن صهیونیستی در منطقه السدانه در مزارع اشغالی «شعبا»، شهرک صهیونیست‌نشین «راموت نفتالی» و تجمع نظامیان صهیونیست در شهرک «بلیدا» را با چند فروند موشک هدف قرار داد. چندین فروند موشک حزب‌الله لبنان به شهرک صهیونیست‌نشین «کفر فرادیم» و محل تجمع نظامیان دشمن صهیونیستی در دروازه شهرک صهیونیست‌نشین «مسکاف عام» برخورد کردند. علاوه بر این، بر اساس بیانیه مقاومت اسلامی لبنان، رزمندگان حزب‌الله در ساعت ۱۲ ظهر دیروز محل تجمع نظامیان رژیم اسرائیل را حدفاصل مناطق «کفرکلا» و «العدیسه» با راکت هدف قرار دادند و به‌صورت مستقیم ضربات سنگینی را به آن‌ها وارد کردند.

source

توسط expressjs.ir