گزارش‌های جدیدی منتشر شدند که بر طبق آن‌ها بهترین ایالت آمریکا برای زندگی مشخص شده است و این ایالت نیز ایالت ماساچوست است. از مناظر کوهستانی و سرسبز برکشایرز گرفته تا تل‌ماسه‌های شنی کیپ کاد و بسیاری از شهرهای کوچک و تاریخی، ماساچوست یکی از مقاصد رؤیایی و جذاب برای مسافران و گردشگران محسوب می‌شود. این ایالت همچنین به کسانی که به دنبال نقل مکان تمام وقت به اینجا هستند، چیزهای بسیار زیادی برای ارائه کردن دارد.

به تازگی شرکت WalletHub به رتبه‌بندی بهترین ایالت‌های آمریکا برای زندگی پرداخته است و ماساچوست نیز در رتبه نخست قرار گرفته است. این شرکت ۵۱ فاکتور مختلف از جمله رشد درآمد و تحصیل را در تمام ۵۰ ایالت آمریکا بررسی کرده و در نهایت نیز ایالت ماساچوست امتیاز ۶۰.۵۲ از ۱۰۰ را به دست آورده است.

ایالت ماساچوست در مقوله آموزش و مراقبت‌های بهداشتی بهترین عملکرد را داشته و در رتبه نخست قرار گرفته است. WalletHub همچنین متوجه شده که ماساچوست دارای بالاترین سهم ساکنان دارای پوشش بیمه درمانی یعنی ۹۷.۳ درصد و کمترین میزان مرگ و میر زودرس در این کشور است. این ایالت از نظر کیفیت زندگی در رتبه ششم و از نظر ایمنی در رتبه هفتم قرار دارد و کمترین میزان جرایم را در ایالات متحده را دارد و طبق تحلیل‌های صورت گرفته، اقتصاد ماساچوست ۱۵ اقتصاد در بین ایالت‌های آمریکا است.

شرمت WalletHub همچنین اشاره کرده که ایالت ماساچوست چهارمین نرخ فارغ‌التحصیلی دبیرستان در کل کشور را دارد که بیش از ۹۰ درصد است. آموزش با کیفیت خوب به ساکنان این ایالت کمک کرده تا از نظر مالی موفق باشند و سومین درآمد متوسط خانوار در بین کل ایالت‌ها با بیش از ۹۴۰۰۰ دلار را داشته باشد. در این گزارش همچنین به سیستم حمل و نقل عمومی عالی این ایالت اشاره شده است.

اخیراً نیز شهر بوستون به خاطر کالج‌های بسیار جالب و فراوانی فعالیت‌های تفریحی توسط وب سایت Niche.com به‌عنوان بهترین شهر کالج معرفی شده است. با این حال، ماساچوست در میان گران‌ترین ایالت‌های آمریکا قرار دارد و از نظر قیمت در رتبه ۴۴ قرار می‌گیرد. در اوایل امسال، گزارش املاک و مستغلات نشان داد که پس از هاوایی و کالیفرنیا، این کشور دومین هزینه زندگی بالا و سومین قیمت مسکن بالا را دارد. ماساچوست همچنین در میان ده ایالت بالای آمریکا از نظر گران قیمت بودن غذا قرار می‌گیرد.

هنگام تصمیم گیری برای نقل مکان کردن به یک مکان دیگر، ابتدا باید به عوامل مالی مانند هزینه زندگی، قیمت مسکن و در دسترس بودن شغل توجه کرد. با این حال، بسیاری از ایالت‌ها دارای اقتصاد قوی هستند و باید طیف گسترده‌ای از عوامل دیگر را نیز در نظر بگیرید که شامل این است که محل زندگی‌تان چگونه بر سلامت و ایمنی شما تأثیر می‌گذارد و اینکه آیا به فعالیت‌هایی که از آن لذت می‌برید، دسترسی کافی خواهید داشت یا خیر. اگر بچه دارید نیز سیستم آموزشی قوی بسیار مهم است.

فلوریدا و نیوجرسی در فهرست بهترین ایالت‌های آمریکا برای زندگی در رتبه‌های دوم و سوم قرار گرفتند و این شرکت به نرخ پایین بیکاری در ایالت فلوریدا و متوسط درآمد بالای خانواده در ایالت نیوجرسی اشاره کرده است. با این حال، هیچ کدام از آن‌ها از نظر مقرون به صرفه بودن، جزو ایالت‌های برتر نیستند. اگر این اولویت شما است، آلاباما، وست ویرجینیا یا یوتا را باید در نظر بگیرید. کمترین هزینه مسکن را نیز ایالت‌های آیووا، داکوتای جنوبی و شمالی دارند.

منبع travelandleisure

source

توسط expressjs.ir