اگر شما به لاس‌وگاس سفر می‌کنید، چرخ و فلک بزرگ لاس‌وگاس (High Roller Las Vegas) یکی از جاذبه‌هایی است که حتماً باید از آن دیدن کنید. این جاذبه نمادین و برجسته، در مرکز منطقه LINQ قرار گرفته است، منطقه‌ای که به خاطر غذاخوری، خرید و سرگرمی‌هایش معروف است؛ این چرخ و فلک شما را به یک سفر ۳۰ دقیقه‌ای به بالای شهر می‌برد و مناظری خیره‌کننده از خط افق شهر لاس‌وگاس را برای شما به نمایش در می‌آورد. در ادامه همراه با ما باشید تا هر آنچه از چرخ و فلک بزرگ لاس‌وگاس لازم است را بدانید.

چرخ و فلک بزرگ لاس‌وگاس انتخاب بسیار محبوبی بین توریست‌ها و همچنین افراد محلی است و دلیل بسیار خوبی برای این مسئله وجود دارد چراکه اینجا مکانی عالی برای تماشای نماهای دلنشین و جذاب از شهر است، به خصوص پس از غروب خورشید و در تاریکی شب. علاوه بر این، در اینجا می‌توانید اوقات خوشی را با دوستان خوب سپری کنید و به همین خاطر، بازدید از اینجا از جمله تجربه‌هایی است که باید حتماً به دست بیاورید.

بهترین زمان بازدید از چرخ و فلک بزرگ لاس‌وگاس

زمان ایده‌آل برای بازدید از چرخ و فلک بزرگ لاس‌وگاس درست قبل یا هنگام غروب خورشید یا در طول شب است، زمانی که می‌توانید شاهد بهترین نماها از شهر باشید و تصاویری بسیار خیره‌کننده بگیرید. با این حال، اگر ترجیح می‌دهید که از شلوغی دوری کنید، اواخر بعدازظهر یا اوایل عصر ممکن است بهترین گزینه برای شما باشد.

در مورد بهترین زمان سال برای بازدید از لاس‌وگاس نیز باید گفت که ماه مه، ژوئن یا سپتامبر را باید در نظر گرفت. در طول این ماه‌ها، گرمای بیابان قابل کنترل‌تر است و به شما این امکان را می‌دهد تا از شهر و همه چیزهایی که ارائه می‌کند، لذت ببرید.

جاذبه‌های اطراف چرخ و فلک

لاس‌وگاس استریپ (Las Vegas Strip): تجربه بازدید از لاس‌وگاس بدون یک شبگردی در لاس‌وگاس استریپ نمادین کامل نمی‌شود. این بلوار که پر از چراغ‌های نئونی است، با ردیفی از هتل‌های مجلل و کازینوهای شلوغ، از جمله جاهایی است که حتماً در لاس‌وگاس باید از آن دیدن کنید.

تور هلیکوپتر: وقتی که در لاس‌وگاس هستید، می‌توانید تجربه سوار شدن در هلیکوپتر و تماشای شهر از نمای بالا را داشته باشید. با تور هلیکوپتر شما می‌توانید تجربه‌ای بسیار بی‌نظیر داشته باشید و از نماهایی خارق‌العاده به تماشای لاس‌وگاس بنشینید.

نکاتی برای بازدید از چرخ و فلک لاس‌وگاس

۱. اگر قصد دارید تا در تعطیلات آخر هفته یا در طول تعطیلات از چرخ و فلک لاس‌وگاس دیدن کنید، حتماً بلیط‌های خودتان را از قبل رزرو کنید.

۲. تنها مهمانان ۲۱ ساله و بالاتر اجازه دارند تا به کابین بار در چرخ و فلک لاس‌وگاس وارد شوند.

۳. به نماهای مختلف از چرخ و فلک دقت کنید چراکه می‌توانید فواره‌های LINQ را مشاهده کنید که با خود چرخ و فلک هماهنگ هستند و به یک صورت تغییر رنگ می‌دهند.

منبع headout

source

توسط expressjs.ir