در حالی که ما احتمالاً از اوج استفاده از تماس‌های ویدیویی گذشته‌ایم، زمانی که همه‌گیری کرونا مردم را مجبور به استفاده از تماس‌های ویدیویی به‌عنوان راه ارتباطی کرده بود اما هنوز هم تماس‌های ویدیویی راه مهمی برای برقراری ارتباط با دیگران است؛ بنابراین، واتس‌اپ در حرکت جدید خودش تصمیم گرفته است تا فیلترها و پس‌زمینه‌ها را به تماس‌های ویدیویی اضافه کند.

در پستی در وبلاگ واتس‌اپ، اعلام شده که فیلترها و پس‌زمینه‌ها برای تماس‌های ویدیویی اضافه خواهند شد. فیلترها نحوه دیده شدن شما در تماس را تغییر می‌دهند و این در حالی است که پس‌زمینه همان‌طور که از نامش پیدا است، پس‌زمینه شما را به چیزی غیر از آن حالت تغییر می‌دهد.

در هنگام راه‌اندازی، ۱۰ فیلتر و ۱۰ پس‌زمینه برای انتخاب وجود دارد. فیلترها عبارت‌اند از گرم، خنک، سیاه و سفید، نور کم، رؤیایی، نور مشهود، چشم ماهی، تلویزیون قدیمی، شیشه مات و درون مایه دوتایی است. پس‌زمینه‌ها نیز شامل اتاق نشیمن، دفتر، کافه، سنگ‌ریزه، فودی، اسموش، ساحل، غروب آفتاب، جشن و جنگل است.

علاوه بر فیلترها و پس‌زمینه، واتس‌اپ گزینه‌های Touch Up و Low Light را نیز اضافه خواهد کرد. اینها می‌توانند برای بهبود محیط شما استفاده شوند و آنچه را که افراد دیگر در تماس می‌توانند ببینند را تغییر بدهند. این ایده برای آن است که شما در هنگام حضور در ویدیو احساس اطمینان و راحتی بیشتری داشته باشید.

این جلوه‌ها طی چند هفته آینده برای همه افرادی که از واتس‌اپ استفاده می‌کنند، در دسترس خواهد بود، بنابراین، اگر علاقه‌مند هستید، حتماً واتس‌اپ را به روز نگه دارید. هنگامی که این آپدیت‌ها از راه رسیدند، برای دسترسی به فیلترها و پس‌زمینه‌های جدید، فقط به دنبال نماد جلوه‌ها در سمت راست بالای صفحه در حین تماس باشید.

واتس‌اپ پیشنهاد می‌کند که این فیلترها و پس‌زمینه را اضافه کرده است چراکه مکالمات در این پلتفرم باید همیشه سرگرم‌کننده و رسا باشند. این شرکت همچنین ادعا می‌کند که آن‌ها جنبه شخصی‌تری را اضافه کرده و فضای دلنشین‌تر و بازیگوش‌تری را ایجاد می‌کنند. اما باید اندیشید که آیا این یک ارزیابی دقیق است یا خیر.

با این حال، به نظر می‌رسد که استفاده از فیلترها و پس‌زمینه در تماس‌های ویدیویی نسبتاً آزاردهنده احساس می‌شود. ما می‌دانیم که شما پشت شیشه مات نمی‌نشینید یا از گذشته تماس نمی‌گیرید که صفحه سیاه و سفید باشد. ما همچنین می‌دانیم که شما به جای اینکه در ساحل یا کافه باشید، در دفتر شلوغ خود قرار دارید.

علاوه بر مواردی که در بالا ذکر شد، باید گفت که این ویژگی‌ها قبلاً در دیگر پلتفرم‌های مشابه از مدت‌ها قبل عرضه شدند. اکثر پلتفرم‌های تماس ویدیویی مانند Zoom و Google Meet به شما این امکان را می‌دهند تا پس‌زمینه خودتان را تغییر بدهید و از فیلترها استفاده کنید.

منبع makeuseof

source

توسط expressjs.ir