به گزارش رکنا، سرهنگ “کیومرث حسنوند ” سرکلانتر سوم  پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: در پی وقوع سرقت خودرو در محدوده کلانتری فلسطین، بررسی موضوع، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار تیم عملیات کلانتری 107 فلسطین قرار گرفت.

سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: روز گذشته ماموران پلیس در حین گشت زنی در محدوده حوزه استحفاظی، راننده و سرنشین یک دستگاه خودروی سواری را در حال تخریب و باز کردن درب صندوق خودروی پارک شده مشاهده  کردند و بلافاصله دستور توقف را صادر کردند ولی  متهمان بلافاصله پس از مشاهده ماموران بدون توجه به دستور ایست پلیس به سرعت از محل متواری شدند.

این مقام انتظامی ادامه داد: پس از مدت کوتاهی تعقیب و گریز ، با استفاده از قانون به کارگیری سلاح چرخ عقب خودرو متهمان را مورد اصابت گلوله قرار دارند و بدین ترتیب موفق شدند خودرو متهمان را  متوقف کنند.

وی افزود: با توقف خودرو  متهمان به سرعت به صورت پیاده از محل متواری ولی  پس از مدت کوتاهی تعقیب و گریز  با هوشیاری ودرایت ماموران یکی از متهمان دستگیر و زمینگیر شد.

سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری پایتخت افزود: در بازرسی های اولیه مشخص شد خودروی متهان دارای سابقه سرقت بوده و همین طور از داخل خودرو  دو عدد ضبط ، 2 عدد باتری و ابزار و ادوات سرقت کشف شد.

این مقام انتظامی ادامه داد:  با انتقال متهم به کلانتری به  25 فقره سرقت خودرو  و محتویات خودرو با همکاری همدستش اعتراف نموده و دستگیری متهم متواری در دستور کار پلیس قرار گرفت. این سارق به جهت کشف جرائم احتمالی و شناسایی شکات به مقام قضایی معرفی شد.

همچنین سرهنگ حسنوند در پایان به شهروندان توصیه کرد: از لوازم ایمنی و دزدگیر به جهت ارتقا امنیت خودرو خود استفاده نموده و خودرو خود را در مکان هایی که مجهز به دوربین مداربسته هستند پارک نمایند.

source

توسط expressjs.ir