عطای لوح تقدیر ورزشی، ورزشکاران را به کسب مقام‌های بیشتر و تلاش برای پیشرفت مداوم تشویق می‌کند. اما حال این سوال مطرح می‌شود که، چگونه می‌توان به یک لوح تقدیر ورزشی خام دست پیدا کرد؟ با ما همراه باشید.

بدون‌شک اعطای لوح تقدیر ورزشی به مقام‌آوران هر رشته ورزشی، ورزشکاران را به کسب مقام‌های بیشتر و تلاش برای پیشرفت مداوم تشویق می‌کند. غالبا برای ثبت همیشگی خاطرات شیرین پیروزی در مسابقات مختلف، لوح تقدیر ورزشی کسب شده توسط مدال‌آوران، قاب شده و روی یکی از دیوارهای خانه‌شان قرار می‌گیرد؛ حتی اگر طرح حکم قهرمانی ورزشی مورد نظر، چندان زیبا هم نباشد، باز هم شاهد چنین دلبستگی خواهیم بود. جالب است بدانید که این احکام قهرمانی، در صورت داشتن ظاهر مناسب و قرارگیری روی سطوح مختلف خانه، می‌توانند مورد توجه مهمانان قرار گیرند و آن‌ها را به شروع فعالیت‌های ورزشی یا پیگیری مسیر قهرمانی تشویق کنند؛ اما حال این سوال مطرح می‌شود که برای ارج نهادن به تلاش‌های ورزشکاران برتر یک مسابقه، چگونه می‌توان به یک لوح تقدیر ورزشی خام دست پیدا کرد؟

مهم‌ترین مزایای اعطای لوح تقدیر ورزشی به مقام‌آورندگان

ورزشکاران در هر سنی هم که قرار داشته باشند، از دریافت حکم قهرمانی ورزشی لذت خواهند برد و از این لوح‌های ساده با علاقه زیادی مراقبت می‌کنند. در یک نگاه کلی، با اعطای لوح‌های تقدیر ورزشی به ورزشکاران مقام‌آورنده، مزایای زیر برای ورزشکار و جامعه به‌ارمغان می‌آید:

  • ترویج فرهنگ ورزش در جامعه

  • تلاش فرد برای کسب مقام‌ها و جایگاه‌های ارزشمندتر

  • افزایش انگیزه مداوم فرد با نگاه کردن پیاپی به لوح تقدیر قرار گرفته روی دیوار

  • تلاش هرچه بیشتر ورزشکاران برای حضور در مسابقات جهانی و برافراشتن پرچم کشور ایران در عرصه‌های بین‌المللی ورزش

  • ترغیب شدن بازدیدکنندگان از لوح‌های ورزشی برای ورود به عرصه مسابقه و قهرمانی

البته گاها افراد پس از کسب مقام‌های اول تا سوم در یک مسابقه ورزشی خاص، هیچ‌گونه حکم قهرمانی ورزشی را دریافت نمی‌کنند. این‌دست از افراد، غالبا برای نشان دادن ارزش کار خود به دیگران و داشتن یک یادگاری از مسابقات انجام‌شده، یک حکم قهرمانی لایه باز را دریافت می‌کنند و پس از اعمال تغییرات مناسب، آن را به چاپ می‌رسانند.

نحوه دریافت لوح تقدیر ورزشی خام

غالبا به‌منظور دسترسی سریع و آسان به صدها حکم قهرمانی خام ورزشی، کاربران سراغ سایت‌های معتبر طراحی گرافیکی می‌روند. این سایت‌ها گاها به‌صورت رایگان و عمدتا با دریافت هزینه‌های مقرون‌به‌صرفه، طرح لایه باز لوح تقدیر ورزشی (طرح لایه باز حکم قهرمانی) را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. طرح‌های لایه باز سپاسگزاری از مدال‌آوران که با نام «طرح حکم قهرمانی psd» نیز شناخته می‌شوند، به‌صورت یک فایل لایه باز قابلیت استفاده دارند؛ یعنی کاربران پس از دریافت فایل psd مورد نظر و به کمک برنامه فتوشاپ، می‌توانند نام مقام‌آورندگان را در متن لوح تقدیر ورزشی قرار دهند و به‌صورت جداگانه، به چاپ فایل‌های دارای اسامی مختلف بپردازند.

همچنین به‌لطف لایه باز بودن فایل‌های مربوط به طرح حکم قهرمانی ورزشی، افراد می‌توانند تصاویر و وکتورهای مختلفی را به طرح ابتدایی اضافه کنند. البته اگر آشنایی با فتوشاپ ندارید، جای هیچ‌گونه نگرانی وجود نخواهد داشت؛ زیرا می‌توانید پس از دریافت طرح لوح تقدیر psd مدنظرتان از بهترین سایت‌های طراحی گرافیکی کشور، آن‌ها را در اختیار مجموعه‌های چاپ کنار منزل‌تان قرار دهید و اسامی و سایر موارد مورد نیازتان را به گرافیست آن مجموعه اعلام کنید. البته افراد پس از تهیه یک فایل لوح تقدیر لایه باز ورزشی مناسب، باید نوع متریال لوح تقدیر را مشخص کنند.

انواع جنس حکم‌های قهرمانی ورزشی

غالبا افراد پس از اتمام کار با طرح لوح تقدیر psd، فایل آماده‌شده را روی کاغذهای ابر و باد، مقواهای کتان و البته کاغذهای گلاسه چاپ می‌کنند؛ همچنین گاها افراد به‌دلیل وجود معذوریت‌های مختلف، به چاپ لوح تقدیر ورزشی روی کاغذ معمولی و سپس لمینت کردن کامل کاغذ روی می‌آورند. مسلما با استفاده از این نوع متریال‌های کاغذی و مقوایی، هزینه‌های کمی روی دست مسئولان برگزاری مسابقه باقی می‌ماند؛ ضمنا بایستی اشاره داشت که هزینه خرید طرح لایه باز لوح تقدیر ورزشی نیز بسیار ناچیز خواهد بود.

حال اگر تصمیم گرفته‌اید که طرح حکم قهرمانی psd (طرح لایه باز حکم قهرمانی) مورد نظر را روی یک سطح خاص چاپ کنید، می‌توانید از انواع سطوح متنوع پلیمری، چوبی، ام دی اف، میناکاری شده، سطوح فلزی و استیل، الواح مشبک و دارای اختلاف سطح، لوح‌های پایه‌دار، شیشه‌ای و … استفاده کنید. قطعا به هر میزان که لوح دریافتی دارای ظاهر، جنس و ساختار شیک‌تری باشد، حس مثبت ویژه‌تری در فرد به‌وجود می‌آید.

استفاده از لوح تقدیر لایه باز ورزشی برای اطلاع‌رسانی‌های ورزش‌های همگانی

با توجه به لایه باز بودن طرح لوح تقدیر psd، مسئولان برگزاری رویدادهای ورزشی جمعی یا انجام ورزش‌های همگانی، می‌توانند با پاک کردن متن فعلی و جایگزین‌سازی یک متن متناسب و جدید، عموم مردم را به حضور در فعالیت‌های ورزشی جمعی و همگانی ترغیب کنند. توجه داشته باشید که در یک حکم قهرمانی لایه باز، امکان تغییر و حذف کلیه متون، قالب‌ها، تصاویر، اعداد و … وجود خواهد داشت.

خرید اینترنتی حکم قهرمانی خام ورزشی

امروزه مسئولان برگزاری رویدادها و مسابقات ورزشی مختلف، از مشتریان پروپاقرص انواع لوح تقدیر ورزشی به‌شمار می‌آیند؛ زیرا با خرید کم هزینه یک فایل لایه باز ورزشی، می‌توانند برای همیشه از آن فایل برای مسابقات مختلف بهره بگیرند. در همین راستا مجموعه معتبر و خوشنام «طرح دات آی آر» (tarh.ir) به‌لطف در اختیار داشتن جمعی از برترین گرافیست‌های کشور، زیباترین و به‌روزترین طرح‌های لوح تقدیر فتوشاپی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. لازم به‌ذکر است که در کنار ارائه طرح‌های ورزشی لایه باز، مجموعه طرح دات آی آر طیف گسترده‌ای از پروژه‌های افترافکت قابل ویرایش را نیز برای کاربران خود تدارک دیده است.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و فوت و فن هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد

source

توسط expressjs.ir