شایانیوز- تیگو 7 پرو پلاگین هیبرید که با پسوند +E معرفی شد و در واقع نسخه سبز از تیگو 7 است که به طور همزمان می‌تواند از برق و بنزین برای حرکت استفاده کند و یک خودرو دوستدار محیط زیست است که خصوصا در محیط‌های شهری می‌تواند راه حلی برای کاهش آلودگی هوا باشد.

تیگو 7 پرو +E، خودرویی با تکنولوژی پیشرفته و کاملا امروزی است که رویکردهای جدید کمپانی چری در استفاده از انرژی‌های جدید (NEV) را به نمایش می‌گذارد.

طراحی ظاهری تیگو 7 پلاگین هیبرید

در طراحی ظاهری مهم ترین تفاوت این خودرو با تیپ پایه اش هاشور های سبز رنگ روی سپر جلو و بازو های رینگ آلمینیومی به همراه قاب فلزی جلو پنجره است. 

root1704856332142638

Untitled

طراحی داخلی تیگو 7 پلاگین هیبرید

در کابین تیگو 7 پرو پلاگین هیبرید شما تغییرات بیشتری را می‌بینید. از نیمه‌ داشبورد به بالا شما با چینشی مشابه تیگو 8 روبرو هستید. به جای مانیتور تبلت مانندی و کلاستر دیجیتال با قابی کلاسیک، حالا در صفحه‌ای یکپارچه دو مانیتور در کنار هم قرار دارند. یکی لمسی که وظیفه‌ مولتی مدیا و کنترل تجهیزات مختلف را به دوش دارد و دیگری که نقش پشت را ایفا می‌کند.

طراحی بخش‌های دیگر کابین مثل قبل است، اما متریال کاربردی‌تر آلومینیوم ساب خورده (Brushed) برای کنسول وسط نگرانی شما برای لک شدن آن را کمتر می‌کند. تهویه به صورت فیزیکی دو دکمه‌ گردان برای تنظیم دما و مانیتوری کوچک برای نمایش اطلاعات، چیزی که در تیگو 8 نمی‌بینیم، از دیگر امتیازات تیگو 7 پرو e پلاس به حساب می‌آید.

در کل، کابین ارگونومی مناسبی دارد و برای عموم امکانات پرمصرف میان‌برهای فیزیکی طراحی شده است، که به راحتی استفاده هنگام رانندگی می‌افزاید.

Untitled

وارد شدن به بازار با چه قیمتی؟

از روز گذشته تحویل خودرو جدید تیگو7 پلاگین هیبرید در تعداد بالا به مشتریان از سوی مدیران خودرو آغاز شده است.

این خودرو مدتی قبل با قیمت قطعی 1.970.000.000 تومان از سوی مدیران خودرو به فروش رسید.

این خودرو امروز یکشنبه هشتم مهرماه 1403 در نمایشگاه های خودرو تهران حدود 2.350.000.000 تومان قیمت خورده است.

مشخصات فنی :

موتور 1.5 توربو _ موتور برقی 55 کیلوواتی _ موتور برقی 70 کیلوواتی

326 اسب بخار و گشتاور 510 نیوتون

مجهز به رادار های ADAS

کروز کنترل تطبیقی

مموری صندلی

پیمایش در حالت بنزین و باتری 1000 کیلومتر

پیمایش در حالت باتری 80 کیلومتر

ترمز پارک برقی و اتوهلد

source

توسط expressjs.ir