شایانیوز- بین سال‌های 1991 تا 1993، پل برناردو به همراه همسرش کارلا هومولکا به چندین زن در کانادا تجاوز کردند و آن‌ها را کشتند. با این حال، جنایت این دو تقریباً یک سال پس از نامزدی آنها در سال 1989 آغاز شد. این زوج به شدت عاشق یکدیگر بودند. به همین دلیل است که هومولکا حتی پس از اطلاع از رفتارهای جنسی سادیستی نامزدش، به کمک او ادامه داد و همه چیز را در مورد کاری که انجام می‌داد می‌دانست. 

22

تجاوز به دختران در هر گوشه کشور

برناردو سالها قبل از اینکه همدست پیدا کند شروع به سوء رفتار جنسی کرد. این مجرم جنایت خود را در سال 1987 آغاز کرد و تنها در 13 ماه به چند دختر جوان تجاوز کرد. متجاوز قربانیان خود را از پشت می گرفت و آنها را مورد آزار جنسی قرار می داد. او از پشت به آنها تجاوز می کرد تا قربانیان نتوانند چهره او را ببینند. 

24

نامزدی که از روی عشق همدست قاتل شد

در این بین برناردو با کارلا هومولکا آشنا و عاشق او شد. پس از نامزدی، هومولکا با برناردو واقعی آشنا شد، مردی که به چندین زن جوان تجاوز کرد. بلافاصله پس از آن، هومولکا همدست او شد و به نامزدش در ارتکاب جنایات بیشتر از جمله قتل کمک کرد. این زوج بین سال های 1991 تا 1992 به دو زن جوان تجاوز کردند و آنها را کشتند.

21

تجاوز و قتل؛ جنایات کثیف زوج خوش پوش

کارلا هومولکا همه چیز را در مورد جنایات کثیف نامزدش می دانست و ترجیح داد در مورد آن به کسی نگوید. در دسامبر 1990، هومولکا به برناردو کمک کرد تا خواهر جوانش را به مواد مخدر آلوده کند تا برناردو بتواند با او رابطه جنسی داشته باشد.او در نوشیدنی خواهرش قرص های خواب آور ریخته و برناردو به او تجاوز کرده است. هچنین او به هومولکا دستور داد تا خواهرش را نیز مورد آزار جنسی قرار دهد. پس از آن، این دو نفر با 911 تماس گرفتند و ادعا کردند که او به دلیل نوشیدن الکل از حال رفته است. خواهر هومولکا از استفراغ خود خفه شد و مرد. این در حالی است که در سال های 1991 و 1992 این زوج به دو زن جوان دیگر تجاوز کرده و آنها را کشته بودند.

25

فیلمبرداری از آزار جنسی که روی میداد

در ساعات بعد از مدرسه برناردو و هومولکا با ماشین به دنبال قربانیان احتمالی بودند. این زوج کریستن فرنچ 15 ساله را در حال قدم زدن به سمت خانه دیدند. بعد از اینکه به پارکینگ کلیسای گریس لوتری نزدیک شدند، هومولکا با حمل نقشه از ماشین پیاده شد و وانمود کرد که به کمک نیاز دارد. وقتی فرنچ به نقشه نگاه کرد، برناردو از پشت حمله کرد و او را با ضربات چاقو به صندلی جلوی ماشین برد. هومولکا از صندلی عقب با کشیدن موهایش فرنچ را مطیع کرد. برناردو و هومولکا از خود در حال شکنجه، تجاوز و لواط کردن فیلمبرداری کردند و او را مجبور کردند که مقادیر زیادی الکل بنوشد و تسلیم برناردو شود. 

24

دختران مدرسه‌ای؛ هدف قاتل کن و باربی

در نهایت، در سال 1993، مقامات پل برناردو را به دلیل نمونه های DNA جمع آوری شده قبل از نامزدی او با هومولکا دستگیر کردند. از سوی دیگر، کارلا هومولکا نیز همه چیز را به پلیس گفت و دادخواست دادخواهی کرد. به محض اینکه رسانه ها از هویت آنها مطلع شدند، به دلیل ظاهر خوب آنها را “قاتل کن و باربی” خطاب کردند. قربانیان آنها اغلب دختر مدرسه‌ای بودند که در حین انجام امور روزمره ربوده شدند، سپس در حالی که انواع شکنجه‌های جنسی بر روی آنها انجام می‌شد، زندانی شدند.

23

شهادتی که در مجازات تاثیر داشت

در سال 1993، زمانی که هومولکا برناردو را ترک کرد، جنایات آنها پایان یافت و سرانجام نتایج آزمایش نمونه‌های DNA گرفته شده توسط مقامات منتشر شد. در فوریه 1993، پلیس برناردو را دستگیر کرد و او را به 9 اتهام مختلف متهم کرد. دو سال بعد، دادگاه برناردو را مجرم شناخت و او را بدون امکان آزادی مشروط به حبس ابد محکوم کرد. در همین حال، کارلا هومولکا اعتراف کرد و علیه نامزدش شهادت داد. در نتیجه او به 12 سال زندان محکوم شد.

20

source

توسط expressjs.ir