تصاویر پیش‌نمایش، نگاهی کوتاه به وانت رم را ارائه می‌دهد که قرار است اواخر امسال به صورت رسمی رونمایی شود.
همان‌طور که مدل نیم تنی رم ۱۵۰۰ به‌روزرسانی قابل توجهی برای سال ۲۰۲۵ دریافت کرد، رم HD نیز از این به‌روزرسانی‌ها بهره‌مند می‌شود. هنوز تمام تغییرات اعلام نشده است و اطلاعات کامل در آینده منتشر خواهد شد. اما رم در حال انجام تست‌های نهایی جاده‌ای روی نمونه‌های آزمایشی بدون هیچ استتاری است، به همین دلیل شرکت تصمیم گرفت با انتشار چند تصویر پیش‌نمایش، نمای خارجی را نشان دهد.

وانت سنگین رم ۲۰۲۵

نگران تغییرات اساسی در نمای بزرگ و عضلانی رم نباشید. همچنان جلوپنجره عظیمی را خواهید دید، اما با یک تغییر استایل که در قسمت پایین یک بریدگی برجسته دارد. در هر طرف این جلوپنجره، چراغ‌های جلوی جدیدی قرار دارد که بسته به تیپ‌های مختلف، طراحی متفاوتی دارند، اما همگی به نحوی از طرح چراغ‌های دو قسمتی بهره‌ می‌برند.

در قسمت جلو، یک نوار مشکی یا همرنگ بدنه، قسمت‌های بالایی و پایینی چراغ‌ها را از هم جدا می‌کند. در پشت وانت نیز چراغ‌های عقب جدیدی دیده می‌شود. البته فقط مدل رم ۲۵۰۰ Rebel از پشت در این تصاویر نشان داده شده و به نظر می‌رسد تنها تغییر آشکاری که در این قسمت مشاهده می‌کنیم، مربوط به چراغ‌های عقب این مدل باشد.

سؤال بزرگ این است که چه چیزهایی را نمی‌بینیم؛ به خصوص مجموعه موتورهایی که زیر کاپوت بزرگ رم قرار دارد. تنها چیزی که می‌توانیم تأیید کنیم، استفاده از موتور دیزل کامینز است، همان‌طور که در تصاویر پیش‌نمایش با نشان‌های کامینز روی وانت‌های آبی و قرمز مشخص است. وانت سفید در وسط تصویر احتمالاً مدل پایه Tradesman باشد که از چهره خاکستری و ساده آن قابل حدس است.

وانت سنگین رم ۲۰۲۵

هیچ نشان مشخصی روی کاپوت در مورد موتور وجود ندارد، اما اگر موتور ۶.۴ لیتری V-8 Hemi همچنان به عنوان گزینه ابتدایی باقی بماند، تعجبی نخواهد داشت. این موتور در مدل فعلی ۴۱۰ اسب بخار قدرت و ۴۲۹ پوند-فوت گشتاور تولید می‌کند. با این حال، موتور Hurricane I-6 استاندارد در همه زمینه‌ها از Hemi پیشی می‌گیرد، با قدرت ۴۲۰ اسب بخار و ۴۶۹ پوند-فوت گشتاور. مدل Hurricane با خروجی بالاتر به طور قابل توجهی فراتر می‌رود و ۵۴۰ اسب بخار قدرت تولید می‌کند، اما مشتریان رم بیش از هر چیز به موتور V-8 وفادار هستند. با حذف Hemi از مدل ۱۵۰۰، نگه داشتن آن در خط تولید HD می‌تواند راهی باشد تا رم مشتریانی را که اصرار به داشتن موتور V-8 در وانت خود دارند، حفظ کند.

رم قول داده که تا پایان سال، به طور کامل از خط تولید وانت‌های HD سال ۲۰۲۵ رونمایی کند.

source

توسط expressjs.ir