تاریخ انتشار نسخه فیزیکی و همچنین دیجیتالی فیلم سینمایی «بیگانه: رومولوس» مشخص شده است. این اثر دنباله‌ای جدید برای این مجموعه فیلم ترسناک و علمی تخیلی به شمار می‌رود، اثری که نهمین فیلم در این فرنچایز طولانی است و توسط فده آلوارز کارگردانی شده و داستان گروهی از افراد جوان را دنبال می‌کند که سعی دارند تجهیزاتی را از یک ایستگاه فضایی متروکه سرقت کنند اما خودشان را در مقابل یک زنومورف مرگبار می‌بینند. بازیگران فیلم «بیگانه: رومولوس» نیز شامل کیلی اسپینی، دیوید جانسون، آرچی رنو، ایزابلا مرسد، اسپایک فیرن و آیلین وو است.

استودیو قرن بیستم اعلام کرده که فیلم «بیگانه: رومولوس» قرار است در تاریخ ۱۵ اکتبر سال ۲۰۲۴ میلادی (سه‌شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۳) به صورت VOD روی سرویس آنلاین آمازون پرایم ویدیو، اپل تی‌وی پلاس و همچنین Fandango at Home در دسترس باشد. این اثر همچنین در آن روز به صورت یک بسته اورجینال با فیلم اصلی این مجموعه و به مناسبت ۴۵ سالگی‌اش ارائه خواهد شد.

پس از این نیز قرار است نسخه فیزیکی فیلم سینمایی «بیگانه: رومولوس» به صورت بلوری، 4K Ultra HD و همچنین DVD در تاریخ ۳ دسامبر سال ۲۰۲۴ میلادی (سه‌شنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۳) عرضه شود. نسخه 4K این اثر در نسخه محدود SteelBook عرضه خواهد شد که همراه با اثر هنری سفارشی است.

اعلام تاریخی رسمی پخش دیجیتالی و فیزیکی فیلم «بیگانه: رومولوس» نشان می‌دهد که اکران این اثر سینمایی روی پرده سینماها سرانجام به پایان می‌رسد. این اثر سینمایی در طول شش هفته اکرانش روی پرده سینماها توانسته به فروش ۳۴۲.۱ میلیون دلاری در گیشه‌های جهانی دست پیدا کند و این در حالی است که بودجه و هزینه ساخت آن ۸۰ میلیون دلار بوده است. همین فروش نیز باعث شده تا این فیلم در رتبه دهم جدول پرفروش‌ترین فیلم‌های سال تا به الان قرار بگیرد. این اثر همچنین در زمان نگارش این متن، دومین فیلم پرفروش این مجموعه است.

با این حال، اکران‌های سینمایی در نهایت به پایان می‌رسند و به نظر می‌رسد که اعلام تاریخ پخش نسخه دیجیتالی و فیزیکی نشان دهنده این است که استودیو قرن بیستم و شرکت مادر آن یعنی دیزنی به این نتیجه رسیدند که این اثر سینمایی به اوج فروش خودش در سینماها رسیده است. به علاوه، بعید به نظر می‌رسد که این اثر سینمایی بتواند به سطح بالای جدول فروش دست پیدا کند چراکه باید با فیلم‌های تازه اکران شده و برجسته‌ای همچون Beetlejuice Beetlejuice و همچنین فیلم Joker: Folie à Deux رقابت کند.

با اینکه دورنمای باکس آفیس این اثر سینمایی ممکن است در حال کاهش باشد اما پخش خانگی آن ممکن است به درستی زمان‌بندی شده باشد چراکه تا قبل از پایان سال در تعطیلات مورد توجه بینندگان بسیار زیادی قرار خواهد گرفت. همچنین، پخش فیلم در ماه اکتبر به این اثر سینمایی کمک می‌کند تا در فصل هالووین مورد توجه بینندگان قرار بگیرد.

منبع screenrant

source

توسط expressjs.ir