04 مهر 1403 ساعت 13:29

گوشی های جدید تکنو اسپارک 30 – Tecno Spark 30 و اسپارک 30 پرو – Spark 30 Pro حس و حال سری ترنسفورمرز را برای‌تان زنده خواهند کرد.

کمپانی تکنو یکی از برندهای خلاق اما کمترشناخته‌شده چینی در بازار موبایل به شمار می‌رود که اخیرا یکی از ارزشمندترین گوشی های اقتصادی دنیا را روانه بازار کرده است. این کمپانی اخیرا از دو گوشی اسپارک 30 و اسپارک 30 پرو رونمایی کرده که علاوه بر مشخصات و قابلیت‌های فنی جذاب طراحی منحصربفردی هم دارند. این گوشی های جدید تکنو با الهام از شخصیت‌های فرنچایز ترنسفورمرز طراحی شده و حس نوستالژیک عجیبی به کاربران ارائه می‌دهند.

مدل استاندارد این گوشی در یک نسخه سفارشی جذاب با طراح ربات بامبل‌بی (Bumblebee) طراحی شده؛ درحالیکه در مدل پرو شاهد ارائه نسخه‌ای با طرح آپتیموس پرایم (Optimus Prime)، فرمانده اتوبات‌ها، هستیم که با رنگ‌بندی مخصوص این کاراکتر یعنی آبی، قرمز و نقره‌ای به بازار عرضه خواهد شد.

گوشی ترانسفورزمرز

تکنو برای طراحی این گوشی‌ها تمامی مجوزهای لازم از کمپانی Hasbro، خالق و صاحب امتیاز فرنچایز ترنسفورمرز را کسب کرده و قصد دارد با این گوشی‌ها حس و حال مجموعه فوق‌العاده محبوب Transformers را به کاربران ارائه دهد.

گوشی های جدید تکنو اسپارک 30 و اسپارک 30 پرو؛ ترانسفورمرها در جیب شما!

در کنار طراحی بسیار جذاب و دلنشین، مشخصات فنی گوشی های جدید تکنو اسپارک 30 و اسپارک 30 پرو نیز جذاب هستند. این گوشی‌ها از صفحه نمایش‌هایی 6.78 اینچی امولد مچهز هستند. نرخ رفرش در مدل استاندارد Tecno Spark 30 برابر با 90 هرتز و در مدل Spark 30 Pro نیز 120 هرتز است.این دو گوشی همچنین به حسگر اثر انگشت، دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی و دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی در پشت مجهزند.

در مدل پرو همچنین حداکثر میزان روشنایی صفحه نمایش برابر با 1700 نیت بوده و حسگر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش قرار گرفته است. این گوشی همچنین از قابلیت‌های پیشرفته هوش مصنوعی برای ویرایش تصاویر نیز بهره‌مند بوده و قادر است سوژه‌های مختلف تصویر را پاک کرده و ویرایش‌های مولد معمول AI را در تصاویر انجام دهد.

گوشی‌های تکنو اسپارک 30 و اسپارک 30 پرو همچنین به‌ترتیب به تراشه‌های هلیو G91 و هلیو G100 مجهز خواهند بود. علاوه بر این، با اینکه ظرفیت باتری هردوی این گوشی‌ها 5000 میلی آمپر ساعت است، اما سرعت شارژ در مدل پرو بالاتر و برابر با 33 وات خواهد بود.

تکنو همچنین اعلام کرده که نسخه‌های مخصوص ترنسفورزمرز این گوشی‌های جدید را به‌همراه هدایای متعدد در اختیار کاربران قرار خواهد داد؛ هرچند دقیقا مشخص نیست این هدایا چه آیتم‌هایی خواهند بود. از سوی دیگر، اگر قصد خرید مدل Transformers گوشی‌های جدید تکنو را نداشته باشید می‌توانید آن‌ها را در رنگ‌های معمولی خریداری کنید.

در گجت نیوز بخوانید: تکنو فانتوم وی فلیپ ۲ اینجاست؛ رقیب جذاب و ارزان قیمت گلکسی زد فلیپ سامسونگ گوشی تکنو Phantom Ultimate 2 معرفی شد؛ به نسل جدید موبایل‌های هوشمند سلام کنید گوشی تکنو POVA 6 PRO 5G با باتری غول پیکر و پردازنده پرچمدار به میدان آمد قدرت نمایی تکنو با گوشی رول شونده در نمایشگاه MWC 2024

source

توسط expressjs.ir