به‌زودی گوشی شیائومی 15 اولترا معرفی خواهد شد، اما دوربین یک سورپرایز هیجان‌انگیز را به‌همراه دارد. این قدرتمندترین دوربینی خواهد بود که روی یک گوشی نصب شده است!

شاخص‌های دوربین شیائومی 15 اولترا، یکی از پرچمداران آینده شیائومی، توسط منبع معتبر دیجیتال چت استیشن فاش شده است. این دستگاه که انتظار می‌رود در سه ماهه اول سال آینده عرضه شود، احتمالا پیشرفته‌ترین محصول شیائومی تاکنون خواهد بود و بر پایه میراث شیائومی 14 اولترا ساخته خواهد شد.

مشخصات فنی دوربین شیائومی 15‌ اولترا

برجسته‌ترین ویژگی گوشی Xiaomi 15 Ultra، سیستم تصویربرداری آن است. مجموعه دوربین چهارگانه شامل سه سنسور 50 مگاپیکسلی و یک لنز قدرتمند 200 مگاپیکسلی است که انتظار می‌رود یک واحد تله‌فوتو پریسکوپی باشد.

مشخصات دوربین شیائومی 15 اولترا

این لنز تله‌فوتو نه تنها از قابلیت‌های زوم سنتی پشتیبانی خواهد کرد، بلکه حالت‌های ماکرو تله‌فوتو و فوق تله‌فوتو با نور کم را نیز ارائه خواهد داد و شیائومی 15 اولترا را به یک دستگاه برجسته برای علاقه‌مندان به عکاسی تبدیل خواهد کرد. در حالی که مشخصات دقیق این سنسورهای 50 مگاپیکسلی هنوز تأیید نشده است، انتظار می‌رود سنسور اصلی دارای یک سنسور بزرگ، احتمالا 1 اینچی یا بزرگ‌تر با دیافراگم ثابت باشد و روند استفاده از سنسورهای بزرگ در دستگاه‌های برتر شیائومی را ادامه دهد.

در مقایسه با آن، شیائومی 14 اولترا نیز دارای یک مجموعه دوربین چهارگانه است که شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با سنسور ۱ اینچی سونی LYT-900، دیافراگم متغیر f/1.63 ~ f/4، OIS هیبریدی، فلاش LED و یک لنز لایکا Summilux است.

مشخصات دوربین شیائومی 15 اولترا

این مجموعه با یک لنز اولترا واید 50 مگاپیکسلی 122 درجه لایکا با دیافراگم f/1.8 و قابلیت ماکروی فوق 5 سانتی‌متری تکمیل می‌شود. علاوه بر این، شامل یک دوربین تله‌فوتو 50 مگاپیکسلی 3.2X 10 سانتی‌متری لایکا با دیافراگم f/1.8، OIS و همچنین یک دوربین تله‌فوتو پریسکوپی 50 مگاپیکسلی 5X 30 سانتی‌متری لایکا با دیافراگم f/2.5، OIS است. این سه لنز از سنسور سونی IMX858 استفاده می‌کنند.

در حالی که هنوز مشخص نیست که آیا شیائومی 15 اولترا برای لنز اولترا واید خود از این سنسور استفاده خواهد کرد یا خیر، شایعات حاکی از آن است که لنز تله‌فوتو 200 مگاپیکسلی می‌تواند از سنسور HP3 سامسونگ استفاده کند که می‌تواند تا 10 برابر زوم اپتیکال ارائه دهد. HP3 یک سنسور تصویر موبایل 200 مگاپیکسلی با پیکسل‌های 0.56 میکرونی و قابلیت‌های ISO سهگانه است که در چندین مدل رقبای سطح بالا استفاده شده است.

در گجت نیوز بخوانید:

source

توسط expressjs.ir