در اوایل تابستان امسال بود که استودیو پیکسار انیمیشن سینمایی درون و بیرون ۲ (Inside Out 2) را به روی پرده سینماها آورد، انیمیشنی که دنباله‌ای برای انیمیشن اصلی آن بود و توانست به رکورد قابل توجهی دست پیدا کند و پرفروش‌ترین انیمیشن سینمایی تاریخ سینما شود. با این حال، به نظر می‌رسد که کار استودیو پیکسار با دنیای این مجموعه به اتمام نرسیده و این استودیو به تازگی اعلام کرده که این فرنچایز را با آثار جدیدی گسترش خواهد داد. یکی از همین آثار نیز انیمیشن سریالی تحت عنوان انیمیشن سریالی تولید رؤیا (Dream Productions) است.

این انیمیشن سریالی تازه توسط خود استودیو پیکسار تولید شده و قرار است در پایان سال جاری میلادی روی سرویس آنلاین دیزنی پلاس پخش شود. این انیمیشن سریالی داستان گروهی از کاراکترها را دنبال می‌کند که مسئولیت تولید رؤیاهای رایلی در دنیای انیمیشن‌های «درون و بیرون» هستند. رویدادهای این انیمیشن سریالی تازه بین دو انیمیشن جریان دارد و نگاهی به درون ذهن رایلی می‌اندازد، آن هم قبل از اینکه زندگی او در طول فیلم «درون و بیرون ۲» تغییر کند.

استودیو انیمیشن سازی پیکسار به تازگی تیزری از این انیمیشن سریالی منتشر کرده است. این تیزر شخصیت جوی با صداپیشگی ایمی پوهلر را نشان می‌دهد که به مهمانان برای ورود به «تولید رؤیا» خوشامد می‌گوید و توضیح می‌دهد که خاطراتی که نیاز به پردازش بیشتری دارند، به این بخش فرستاده می‌شوند تا تبدیل به رؤیا شوند. این بخش از ذهن رایلی که مسئول این تحول است، شبیه به یک استودیو فیلمسازی عمل می‌کند.

این بخش از ذهن رایلی به طور مختصر در انیمیشن اول و دوم «درون و بیرون» به تصویر کشیده شده بود و مورد بررسی قرار گرفت اما انیمیشن سریالی «تولید رؤیا» به استودیو پیکسار این فرصت را می‌دهد تا بیشتر به چگونگی ساخت رؤیاها در این مجموعه عمیق شود. امید می‌رود که بینندگان بتوانند شخصیت‌ها و وقایعی از آنچه که رایلی در آن آثار سینمایی پشت سر گذاشته است را بشناسند.

نکته جالب توجه در رابطه با تولید و ساخت انیمیشن سریالی «تولید رؤیا» این است که استودیو پیکسار کار و ساخت این پروژه را هم‌زمان با ساخت و تولید انیمیشن سینمایی «درون و بیرون ۲» انجام داده است. همین نیز به صداپیشه‌ها همچون کنسینگتون تالمن، لوئیس بلک، تونی هیل و فیلیس اسمیت اجازه داده تا نقش‌های خودشان از انیمیشن سینمایی «درون و بیرون ۲» را بازآفرینی کنند. البته باید دید که داستان رایلی در آینده نیز ادامه خواهد داشت یا خیر. اما در حالی که استودیو پیکسار در حال کار روی انیمیشن‌های جدید خودش است، مخاطبان می‌توانند بار دیگر با این انیمیشن سریالی به درون ذهن رایلی سفر کنند.

اولین انیمیشن سریالی ساخته شده توسط استودیو پیکسار قرار بود انیمیشن سریالی Win or Lose باشد که روی سرویس آنلاین دیزنی پلاس پخش شود. با این حال، تولید این انیمیشن سریالی آن طور که باید پیش نرفت و باعث شد تا طولانی شود و به همین خاطر، پخش این انیمیشن سریالی که اولین انیمیشن سریالی استودیو پیکسار است، به تاریخ ۱۹ فوریه سال ۲۰۲۵ میلادی موکول شده است.

انیمیشن سریالی Win or Lose حول محور یک تیم ورزشی مدرسه‌ای است که باید مسابقه بسیار بزرگی را پشت سر بگذارند و این مسابقه نیز از دیدگاه کاراکترهای مختلفی روایت خواهد شد. ویل فورته قرار است صداپیشگی مربی این تیم را برعهده داشته باشد.

با این حال، قبل از اینکه انیمیشن سریالی Win or Lose پخش شود، سرویس آنلاین دیزنی پلاس قرا است انیمیشن سریالی «تولید رؤیا»، نسخه فرعی انیمیشن‌های «درون و بیرون» را در تاریخ ۱۱ دسامبر سال ۲۰۲۴ میلادی (جمعه ۲۱ آذر ۱۴۰۳) پخش کند.

منبع collider

source

توسط expressjs.ir