03 مهر 1403 ساعت 18:50

اولین رویداد اقتصاد دیجیتال همراه اول با موضوع نقش‌آفرینی صنعت ICT در توسعه اقتصاد دیجیتال در روز نهم مهرماه 1403 برگزار می‌شود.

با اعلام اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، اولین رویداد اقتصاد دیجیتال همراه اول با همکاری مرکز تحقیق و توسعه همراه اول و پارک علم و فناوری دانشگاه تهران برگزار می‌شود. این رویداد با عنوان «نقش‌آفرینی صنعت ICT در توسعه اقتصاد دیجیتال» در روز نهم مهرماه 1403 برگزار خواهد شد و در آن، اهمیت صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) در رشد و توسعه اقتصاد دیجیتال در ایران و جهان، مورد بررسی قرار می‌گیرد.

همچنین رویداد اقتصاد دیجیتال همراه اول به نقش‌های کلیدی بازیگران اصلی اکوسیستم اقتصاد دیجیتال از جمله اپراتورهای تلفن همراه، شرکت‌های بزرگ فناوری، استارتاپ‌ها و سازمان‌های دولتی و خصوصی می‌پردازد. از جمله بخش‌های تدارک دیده شده برای این رویداد می‌توان به ارائه تجربیات بین‌المللی این حوزه با هدف شرح بهترین راهکارهای ادغام فناوری‌های دیجیتال با صنایع مختلف اشاره کرد.

رویداد اقتصاد دیجیتال همراه اول که در قالب سه پنل اصلی اجرا خواهد شد، بستر مناسبی برای شبکه‌سازی، هم‌اندیشی و بهره‌مندی از تجربیات نخبگان صنعت، اساتید دانشگاه و مدیران برجسته این حوزه محسوب می‌شود. بخش‌های اصلی تشکیل‌دهنده این رویداد، «سخنرانی تخصصی اقتصاد دیجیتال، ایران و جهان با حضور اساتید بین‌المللی حوزه اقتصاد دیجیتال»، «پنل تخصصی اقتصاد دیجیتال در قاب تجربه با حضور مدیران شرکت‌های بزرگ حوزه اقتصاد دیجیتال» و «پنل تخصصی اپراتور، هسته اقتصاد دیجیتال با حضور مدیران شرکت‌های بزرگ تلکامی و خبرگان اکوسیستم ICT» هستند.

همچنین در جریان برگزاری این رویداد، موضوع‌های «نقش صنعت ICT در شکل‌دهی و پیش‌برد اقتصاد دیجیتال»، «مشارکت و هماهنگی ذی‌نفعان کلیدی در توسعه اکوسییستم اقتصاد دیجیتال» و «تجربه‌های موفق ایران و جهان در زمینه اقتصاد دیجیتال و بهره‌برداری از فناوری‌های نوین» مورد بررسی قرار می‌گیرند.

در صورت تمایل می‌توانید برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این رویداد به نشانی اینترنتی https://evnd.co/mCH91 مراجعه کنید. رویداد اقتصاد دیجیتال همراه اول در روز دوشنبه 9 مهرماه 1403 از ساعت 8:30 تا 13:00 در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

همچنین بخوانید: آموزش فعال سازی پشت خطی در گوشی های سامسونگ و شیائومی (ایرانسل و همراه اول) آموزش فعال کردن پیشوازهای خاص (مخاطب در حال مکالمه، عبادت، غمگین) ثبت نام یازدهمین دوره کارآموزی همراه اول شروع شد

source

توسط expressjs.ir