دانلود JP Software CMDebug


دانلود نرم‌افزار قدرتمند برای توسعه و اشکال‌زدایی اسکریپت‌های دسته‌ای با محیط گرافیکی یکپارچه

JP Software CMDebug یک نسخهٔ مستقل از IDE و دیباگر دسته‌ای (Batch Debugger) مربوط به Take Command است. این نرم‌افزار به‌طور خاص برای توسعه‌دهندگانی طراحی شده است که نیاز دارند فایل‌های دسته‌ای (Batch Files) را برای اجرا در محیط CMD.EXE و یا TCC-RT (Runtime) توسعه دهند.

CMDebug این امکان را فراهم می‌کند که اسکریپت‌های دسته‌ای خود را به‌صورت گرافیکی و با استفاده از یک محیط یکپارچه توسعه دهید و اشکال‌زدایی کنید. این نرم‌افزار شامل ویرایشگرهای تب‌بندی‌شده، دیباگر پیشرفته با قابلیت اجرای مرحله‌به‌مرحله، نقاط توقف (Breakpoints)، رنگ‌بندی نحو (Syntax Coloring)، تول‌تیپ‌ها، بوکمارک‌ها و پنجره‌های متغیر و دیدبانی به‌صورت تب‌بندی‌شده است. برنامه‌نویسی فایل‌های دسته‌ای ویندوز با CMDebug به‌طور قابل‌توجهی ساده‌تر و قدرتمندتر شده است.

با استفاده از CMDebug، می‌توانید فایل‌های دسته‌ای سازگار با CMD (با پسوند BAT یا CMD) یا اسکریپت‌های سازگار با TCC-RT (با پسوند BTM) را توسعه دهید. اگر گزینهٔ  TCC Syntaxرا انتخاب کنید، CMDebug دستورهای کامل TCC-RT را ارائه می‌دهد. اگر گزینهٔ CMD Syntax را انتخاب کنید، CMDebug سازگاری حداکثری با CMD را فراهم می‌کند و دستورها، متغیرها و توابع منحصربه‌فرد TCC را غیرفعال می‌کند. برخی از دستورهای داخلی CMD/TCC نیز ممکن است برای مطابقت بیشتر با رفتار CMD، به‌طور جزئی تغییر کنند یا خروجی نمایش خود را اصلاح کنند.

استفاده از CMDebug همراه با TCC-RT به شما این امکان را می‌دهد که اسکریپت‌ها را با استفاده از زبان دستوری TCC نوشته و رمزنگاری کنید و سپس آنها را به‌همراه ران‌تایم TCC-RT روی تعداد نامحدودی از ماشین‌های هدف توزیع نمایید.

 

نحوهٔ نصب و فعال‌سازی این نرم‌افزار

برای اطلاع از نحوهٔ نصب و فعال‌سازی این نرم‌افزار، به فایل متنی موجود در فولدر حاوی فایل‌های نصبی این نرم‌افزار با نام README مراجعه کنید.


لینک های دانلود JP Software CMDebug

www.esetupdate.ir


برنامه های مشابه

  • JP Software Take Command 33.00.9



    JP Software Take Command 33.00.9



    نرم‌افزار ویژهٔ ساده‌سازی کار با خط فرمان ویندوز – دارای امکانات پیشرفته جهت افزایش قدرت برنامه‌نویسی و مدیریت سیستم از طریق رابط گرافیکی جذاب …

  • Notepad++ 8.7 + Portable



    Notepad++ 8.7 + Portable



    قوی‌ترین نرم‌افزار ویرایشگر متن و 44 زبان برنامه‌نویسی دیگر به همراه نسخه پرتابل …

  • IntraWEB Ultimate 15.6.7



    IntraWEB Ultimate 15.6.7



    نرم‌افزار سریع و کارآمد برای توسعهٔ آسان برنامه‌های تحت وب با پشتیبانی از انواع زبان‌های محبوب برنامه‌نویسی …

  • Markdown Monster 3.4.4



    Markdown Monster 3.4.4



    نرم‌افزارِ ویرایشگر مارک‌داون با امکان مشاهده و ویرایش متن‌های مارک‌داون با هایلایت دستوری و ورود سریع متن …

  • VMware InstallBuilder Enterprise 24.7



    VMware InstallBuilder Enterprise 24.7



    نرم‌افزار سازندهٔ فایل‌های نصبی قابل اجرا در پلتفرم‌ها و سیستم‌عامل‌های مختلف …

source

توسط expressjs.ir