انشای دانش آموزی درباره زنگ آخر مدرسه

موضوع انشا زنگ آخر مدرسه

انشا با موضوع زنگ آخر مدرسه به صورت ادبی و توصیفی برای دانش آموزان آماده شده تا با نحوه نگارش و مهارت نوشتاری آشنا شوند. با دانشچی همراه باشید.

موضوع انشا زنگ آخر مدرسه

صدای زنگ آخر، همواره همچون موسیقی دلنشینی گوش‌های دانش‌آموزان را می‌نوازد. این صدا، خبر از پایان ساعت‌های درس و مشق می‌دهد و نویدبخش اوقات فراغت و بازی است.

با به صدا درآمدن آخرین زنگ مدرسه، شور و هیجان وصف‌ناپذیری در فضای مدرسه حکم‌فرما می‌شود. دانش‌آموزان با شتاب کتاب‌ها و دفترهای خود را جمع می‌کنند و با لبخندهایی حاکی از رضایت، به سوی در خروجی هجوم می‌برند. صدای خنده‌ها و شوخی‌هایشان در راهروها می‌پیچد و فضای مدرسه را از شادی و نشاط لبریز می‌کند.

زنگ آخر مدرسه، فرصتی است برای بازی و تفریح و تجدید قوا. دانش‌آموزان در حیاط مدرسه به بازی‌های مختلف می‌پردازند و با دوستان خود لحظاتی شاد و مفرح را سپری می‌کنند. برخی فوتبال بازی می‌کنند، برخی والیبال و برخی دیگر بسکتبال. عده‌ای نیز به دنبال توپ می‌دوند و با خنده و شادی، در حیاط مدرسه می‌چرخند.

دانش‌آموزان وسایل خود را جمع می‌کنند و به خانه می‌روند تا برای روز بعد آماده شوند. آن‌ها تکالیف خود را انجام می‌دهند، درس‌های خود را مرور می‌کنند و برای امتحانات آینده آماده می‌شوند.

این زنگ، پایانی است بر یک روز پر تلاش و آغازی است بر لحظاتی شیرین و فراموش‌نشدنی. نویدبخش آزادی، شادی و نشاط است و خاطرات خوشی را در ذهن دانش‌آموزان به یادگار می‌گذارد.

روزی می‌رسد که دلمان برای همین صدا تنگ می‌شود؛ برای خندیدن‌های از ته دل، بازی کردن با دوستان، بی دغدغه بودنمان، آرزوهایی که به آن بال و پر می‌دادیم و از اعماق وجود شاد بودیم. قبل از اینکه زنگ آخر زندگی به صدا در آید، قدر لحظه‌هایمان را بدانیم.

اختصاصی-دانشچی

انشا در مورد تحمل سختی ها

source

توسط expressjs.ir