29 شهریور 1403 ساعت 17:59

سامسونگ آپدیت One UI 6.1.1 را برای پرچمداران قدیمی خود یعنی گلکسی S22 و گوشی‌های تاشو زد فلیپ ۴ و زد فولد ۴ منتشر کرد.

شرکت کره‌ای سامسونگ همچنان در تلاش است تا آپدیت پر از ویژگی One UI 6.1.1 را به دستگاه‌های بیشتری برساند. بعد از انتشار این به‌روزرسانی برای پرچمداران سری Galaxy S23، حالا نوبت به نسل قبلی و گوشی‌های تاشو رسیده است.

طبق گزارش‌های اخیر، کاربران گوشی‌های محبوب Galaxy S22، Galaxy Z Flip 4 و Galaxy Z Fold 4 در کره جنوبی می‌توانند از همین حالا به سراغ دریافت به‌روزرسانی One UI 6.1.1 بروند. این یعنی کاربران این گوشی‌ها در سایر نقاط جهان هم به‌زودی این به‌روزرسانی را دریافت خواهند کرد. البته، به شرطی که مشکلی در این به‌روزرسانی کشف نشود.

آپدیت One UI 6.1.1 برای گلکسی زد فولد و زد فلیپ ۴

این به‌روزرسانی علاوه بر بهبود عملکرد کلی گوشی، ویژگی‌های جدید و جذابی را هم به همراه می‌آورد. از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به بهبود رابط کاربری، افزایش امنیت و شخصی‌سازی بیشتر اشاره کرد.

شرایط دشوار توسعه آپدیت One UI 7

در حالی که سامسونگ در تلاش است تا به‌روزرسانی One UI 6.1.1 را به همه دستگاه‌های سازگار برساند، انتشار One UI 7.0 با تأخیر مواجه شده است. این تأخیر باعث شده تا کاربران برای دریافت آخرین ویژگی‌ها و بهبودهای سامسونگ کمی بیشتر منتظر بمانند.

به‌روزرسانی One UI 6.1.1 نشان می‌دهد که سامسونگ به پشتیبانی از دستگاه‌های قدیمی‌تر خود اهمیت می‌دهد. با انتشار این به‌روزرسانی برای گوشی‌های محبوب سری Galaxy S22 و گوشی‌های تاشو، کاربران این دستگاه‌ها می‌توانند از تجربه کاربری بهتری بهره‌مند شوند.

در گجت نیوز بخوانید:

source

توسط expressjs.ir