28 شهریور 1403 ساعت 23:14

اگر هنوز آپدیت One UI 6.1.1 را روی گوشی گلکسی اس 23 اولترا خود نصب نکرده‌اید دست نگه دارید. این بروزرسانی عکسبرداری در گوشی‌تان را مختل خواهد کرد.

در شرایطی که مدت چندان زیادی از انتشار آپدیت One UI 6.1.1 نمی‌گذرد، سامسونگ انتشار این بروزرسانی برای گلکسی اس 23 اولترا را به دلیل ایراداتی که در دوربین آن ایجاد می‌کند متوقف کرده است.

آپدیت One UI 6.1.1 چه تاثیری روی دوربین گلکسی اس 23 اولترا دارد؟

بروزرسانی وان یو آی 6.1.1 پیشرفت‌های متعددی را در بخش‌های مختلف رابط کاربری One UI سامسونگ ایجاد کرده و سعی در ارتقای تجربه کار با محصولات این کمپانی پیش از معرفی آپدیت وان یو آی 7 بر پایه اندروید 15 دارد. با این وجود ظاهرا ایراداتی عجیب و غریب کاربری آن را روی گلکسی S23 اولترا مختل کرده است.

بروزرسانی وان یو آی 6.1.1

طبق ادعاهای ثبت‌شده، پس از نصب این بروزرسانی، در صورتی که حین ثبت تصاویر روی سوژه زوم کنید کنترل از دستتان خارج شده و تصویر به‌طور خودکار با بزرگنمایی بین 16X تا 19.9X ثبت می‌شود. طبیعتا این تصویر شفافیت و جزئیات بسیار پایینی داشته و کیفیت نامناسبی خواهد داشت.

سامسونگ البته اعلام کرده که از بروز این اشکال در آپدیت وان یو آی 6.1.1 باخبر بوده و در حال تلاش برای برطرف کردن آن است. در همین حین اما کره‌ای‌ها انتشار این آپدیت برای گلکسی اس 23 اولترا را متوقف کرده‌اند تا اندکی بعد نسخه بدون اشکال آن را در اختیار کاربران گوشی پرچمدار خود قرار دهند.

جالب اینجاست که کاربران گوشی‌های گلکسی اس 23 و گلکسی اس 23 پلاس چنین مشکلی ندارند. به همین دلیل بسیاری افراد معتقدند چینش خاص دوربین‌های مدل اولترا دلیل اصلی رخ دادن این مشکل است.

آپدیت One UI 6.1.1 گلکسی اس 23 اولترا

هنوز مشخص نیست که سامسونگ چه زمانی نسخه اصلاح‌شده آپدیت One UI 6.1.1 را برای گلکسی S23 اولترا منتشر خواهد کرد. با این حال اگر شما این آپدیت را روی گوشی‌تان نصب کرده‌اید می‌توانید با فعال کردن قابلیت بهینه‌سازی هوشمند (Intelligent Optimization) در بخش تنظیمات دوربین S23 Ultra مشکل بزرگنمایی ناگهانی تصاویر را موقتا برطرف کنید.

در گجت نیوز بخوانید: کدام گوشی های سامسونگ به روز رسانی رابط کاربری One UI 6.1.1 را دریافت می‌کنند؟ هوش مصنوعی Galaxy AI به میلیون‌ها گوشی ارزان قیمت سامسونگ می‌آید! با آپدیت One UI 6.1.1 منتظر چه قابلیت های جدیدی در گوشی‌های سامسونگ باشیم؟

source

توسط expressjs.ir