Scan2CAD یک نرم‌افزار پیشرو برای تبدیل فایل‌ها و طراحی‌ها به فرمت‌های CAD به‌صورت خودکار است که به‌ویژه برای مهندسان و طراحان ساخته و ارائه شده است.

این نرم‌افزار درواقع یک مجموعه ابزار جامع و کارآمد برای تبدیل دقیق و سریع فایل‌های مختلف به فرمت‌های استاندارد CAD است که به مهندسان و طراحان این امکان را می‌دهد تا در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنند و دقت و کیفیت طراحی‌های خود را ارتقا دهند.

 

صرفه‌جویی در زمان

با استفاده از نرم‌افزار Scan2CAD دیگر نیازی به ردیابی دستی یا برون‌سپاری طراحی‌ها نیست. این نرم‌افزار به‌طور مداوم زمان قابل‌توجهی را برای شرکت‌هایی که به تبدیل طراحی‌های خود نیاز دارند، ذخیره می‌کند.

 

ردیابی خودکار

نرم‌افزار Scan2CAD بیش از ۲۰ سال برای توسعهٔ دقیق‌ترین فناوری تبدیل خودکار تصاویر به وکتور برای استفاده در CAD تلاش کرده است.

 

پشتیبانی از بیش از ۳۰ نوع فایل

نرم‌افزار Scan2CAD از تقریباً همهٔ انواع فایل‌های رستر (پیکسلی) و وکتور (بُرداری) برای تبدیل پشتیبانی می‌کند.

 

سازگاری با تمامی نرم‌افزارهای CAD/CAM

با استفاده از نرم‌افزار Scan2CAD می‌توانید فایل‌هایی مانند تصاویر و PDF را به فرمت‌های استاندارد صنعتی مانند DXF و DWG تبدیل کنید.

 

تشخیص آبجکت‌ها و اَشکال

نرم‌افزار Scan2CAD آبجکت‌ها را به‌طور خودکار شناسایی کرده و آنها را به عناصر وکتور تبدیل می‌کند؛ برای مثال، قوس‌ها به قوس‌های وکتور و خطوط نقطه‌چین به خطوط نقطه‌چین وکتور تبدیل می‌شوند. بیش از ۲۰ نوع وکتور در این فرایند پشتیبانی می‌شوند.

 

تبدیل خودکار متن

فناوری تشخیص نوری کاراکترها (OCR) در نرم‌افزار Scan2CAD متن‌های موجود در طراحی‌ها را به‌صورت خودکار به متن‌های وکتور قابل‌ویرایش تبدیل می‌کند.

 

ویرایش متن در طراحی‌ها

با استفاده از ابزارهای ویرایشی Scan2CAD، می‌توانید متن‌های موجود در طراحی‌های خود را به‌صورت مستقیم ویرایش کنید.

 

مجموعهٔ قدرتمند ابزارها

نرم‌افزار Scan2CAD مجموعه‌ای از ابزارهای ترسیم و ویرایش را ارائه می‌دهد که هرکدام با دقت بالا جهت بهبود تجربهٔ طراحی‌ها ایجاد شده‌اند.

 

ویرایش رستر (پیکسلی) و وکتور (بُرداری)

با استفاده از نرم‌افزار Scan2CAD می‌توانید فایل‌های رستر (پیکسلی) و وکتور (بُرداری) خود را در یک برنامه واحد ویرایش کنید و از انعطاف‌پذیری این نرم‌افزار بهره‌مند شوید.

 

نحوهٔ نصب و فعال‌سازی این نرم‌افزار

برای نصب و استفاده از این نرم‌افزار، تنها کافیست که روی فایل Setup کلیک کنید و نرم‌افزار را نصب و سپس اجرا نمایید. این نرم‌افزار نیازی به فعال‌سازی و یا کرک کردن ندارد.

source

توسط expressjs.ir