29 شهریور 1403 ساعت 09:30

در حالی که فقط چند هفته از معرفی رسمی پیکسل 9 گوگل می‌گذرد، جزئیاتی از سری جدید گوشی های Pixel به بیرون درز پیدا کرد.

مدت زمان زیادی از عرضه سری پیسکل 9 نمی‌گذرد که برخی از جزئیات گوشی های موبایل بعدی این سری به بیرون درز پیدا کرده است. به‌لطف همین جزئیات افشا شده، می‌توان به دید مناسبی از گوشی جدید پیکسل دست پیدا کرد.

پنج نسخه از پیکسل در راه است

به نظر می‌رسد گوگل قصد دارد در سال 2025 هم پنج نسخه از سری جدید گوشی پیکسل را در بازار عرضه کند. گوگل در طول سال 2024 پیکسل 8a و سپس پیکسل 9 را در نسخه‌های استاندارد، پرو، پرو ایکس ال و پرو فولد عرضه کرد.

به گزارش Android Headlines، انتظار می‌رود در سال آینده میلادی هم گوگل پیکسل 9a و سری بعدی پیکسل (احتمالاً با نام پیکسل 10) را روانه بازار کند. در صورتی که گوگل به الگو انتشار خود پایبند باشد، پیکسل 9a در جریان کنفرانس Google I/O در ماه مه معرفی خواهد شد.

همچنین باید روی این نکته تاکید کرد که گوگل در پیروی از سری پیکسل 9، قصد عرضه دو نسخه از پیکسل 10 با عنوان «پرو» را دارد. این رویکردی بود که امسال گوگل در دسته‌بندی سری گوشی پرچمدار خود در پیش گرفت و بنا به شنیده‌های اخیر، دست کم یک سال دیگر به آن پایبند می‌ماند.

سری جدید گوشی گوگل پیکسل

نسخه‌های استاندارد، پرو، پرو ایکس ال و پرو فولد پیکسل 10 به ترتیب با عناوین «فرانکل» (Frankel)، «بلیزر» (Blazer)، «موستانگ» (Mustang) و «رنگو» (Rango) در گزارش اخیر مطرح شده‌اند.

هرچند هنوز فاصله قابل توجهی تا افضای مشخصات فنی سری جدید گوشی پیکسل باقی است، می‌توان انتظار داشت که به چیپست نسل بعدی گوگل با عنوان تنسور G5 مجهز باشد. تولید این چیپ بر عهده شرکت تایوانی تی‌اس‌ام‌سی خواهد بود.

همچنین از آنجا که گوگل در سال 2025 دهمین سالگرد معرفی گوشی های پیکسل به بازار را جشن می‌گیرد، دور از انتظار نیست برای پیکسل جدید تدارکات ویژه‌ای ببیند.

در گجت نیوز بخوانید: جدیدترین تصویر گلکسی S25 اولترا را از اینجا ببینید اپل از میزان فروش آیفون ۱۶ پرو راضی نیست! تکنو فانتوم وی فلیپ ۲ اینجاست؛ رقیب جذاب و ارزان قیمت گلکسی زد فلیپ سامسونگ نخستین تصاویر گلکسی اس ۲۵ پلاس، خبر از طراحی تکراری آن می‌دهد

source

توسط expressjs.ir