اگر به فضای ذخیره‌سازی اضافی در دوج چارجر دیتونا الکتریکی خود نیاز دارید، باید بسته انتخابی گران‌قیمتی را تهیه کنید.

ما متوجه یک جزئیات جالب در اطلاعیه مطبوعاتی مربوط به قیمت‌گذاری دوج چارجر دیتونا الکتریکی ۲۰۲۴ شدیم. یکی از ویژگی‌هایی که در گروه Plus به قیمت ۴۹۹۵ دلار ذکر شده، به سادگی “فرانک” است. صبر کنید، آیا این به این معناست که صندوق جلو (فرانک) اختیاری است؟

بله، همین‌طور است؛ یکی از سخنگویان دوج دیروز این موضوع را به موتور۱ تأیید کرد.

به طرز عجیب‌وغریبی، دوج اولین شرکتی نیست که این کار را انجام می‌دهد. حداقل در بریتانیا، فرانک مدل جدید آئودی Q6 E-Tron نیز یک گزینه سفارشی به قیمت ۵۰۰ پوند است. (آئودی هنوز اطلاعاتی درباره بسته‌بندی این مدل در بازار آمریکا منتشر نکرده است.) اما تا جایی که به خاطر داریم، این تنها مورد دیگری است که چنین چیزی را دارد، چه در خودروهای الکتریکی و چه غیر آن. در دوج چارجر دیتونا الکتریکی، این فضا چندان بزرگ نیست—یک ویدیو از TFLEV نشان می‌دهد که این فضا ۱.۵ فوت مکعب ظرفیت دارد—اما برای کابل‌های شارژ و دیگر اقلام کوچک کافی است.

گروه Plus تعدادی ویژگی دیگر نیز به چارجر دیتونا اضافه می‌کند، از جمله صندلی‌های خنک‌شونده، نورپردازی LED، درب عقب برقی، شارژ بی‌سیم گوشی، چرخ‌های ۲۰ اینچی برای مدل پایه R/T و موارد دیگر. با این حال، این به نظر یک نوع کاهش هزینه عجیب است—عدم قرار دادن یک قطعه ساده پلاستیکی قالب‌گیری شده زیر کاپوت به‌عنوان استاندارد. اما چارجر دیتونا جدید به‌اندازه مدل‌های قدیمی‌تر بنزینی چارجر و چلنجر سودآور نخواهد بود، بنابراین دوج باید راه‌هایی برای افزایش حاشیه سود پیدا کند.

همچنین، چارجر دیتونا به خودی خود خودروی گرانی است. قیمت پایه مدل R/T ۶۱,۹۵۰ دلار است و این مبلغ برای مدل Scat Pack به ۷۵,۱۸۵ دلار می‌رسد، اگرچه هر دو مدل با اجاره خودرو مشمول اعتبار مالیاتی ۷۵۰۰ دلاری می‌شوند. دوج ممکن است در آینده مدل‌های ارزان‌تری نیز عرضه کند. یکی از سخنگویان دوج به ما می‌گوید که “[در] سال‌های مدل آینده، شاهد گسترش مجموعه چارجر دیتونا خواهیم بود تا بخش بیشتری از بازار خودروهای عضلانی را پوشش دهد.”

source

توسط expressjs.ir