تولید محتوا
گرگ سزار، مدیر ارشد و شریک در Medfluence Advisors، یک شرکت مشاوره مراقبت های بهداشتی سفارشی.

getty در عصر دیجیتال امروزی، بیماران به طور فزاینده ای برای یافتن روش ها و ارائه دهندگان پزشکی به اینترنت روی می آورند. پس از دو دهه کار در بخش مراقبت های بهداشتی در داخل و خارج از کشور، در صدها گفتگو با پزشکان، صاحبان مطب و سازندگان تجهیزات پزشکی در مورد “بهترین راه” برای تقویت سریع حضور آنلاین آنها شرکت کرده ام. پاسخ کوتاه: یک راه “سریع” برای افزایش ارتباط وجود ندارد. کسب‌وکارها با برنامه‌های عمدی و عمدی ساخته می‌شوند که در طول زمان اجرا می‌شوند. مطمئناً، می‌توانید تاکتیکی را اجرا کنید و برخی از پیروزی‌ها را تضمین کنید، اما مراقبت‌های بهداشتی، حتی در عصر دیجیتال، یک تجارت انسانی است که بر پایه اعتماد بنا شده است. اعتماد، حتی در دنیای دیجیتال، باید در طول زمان به دست بیاید، نه یک شبه.
هدف من در این مقاله ساده کردن پیچیدگی اکوسیستم دیجیتال و توانمندسازی رهبران مراقبت‌های بهداشتی برای تمرکز بر نحوه ایجاد و بهینه‌سازی حضور دیجیتالی کسب‌وکارشان و پیشرفت در عصر دیجیتال است. برای انجام این کار، بیایید به پنج بلوک سازنده هرم حضور دیجیتال نگاه کنیم.
1. ایجاد یک حضور آنلاین یک وب سایت با طراحی خوب به عنوان درب ورودی مجازی یک تجارت مراقبت های بهداشتی عمل می کند. هنگام طراحی وب سایت خود، اطمینان حاصل کنید که برای موتورهای جستجو آسان، آموزنده و بهینه است. دکمه‌های «زمان‌بندی اکنون» را ارائه کنید که گزینه‌های زمان‌بندی آنلاین را ارائه می‌دهند. عکس‌ها و اطلاعات پس‌زمینه‌ای که شما، کارکنان و مکان(های) تمرین شما را معرفی می‌کند، و همچنین فهرستی از خدمات ارائه‌شده و صفحه «بیمه پذیرفته‌شده» را اضافه کنید. علاوه بر این، ایجاد نمایه کسب و کار Google و سرمایه‌گذاری در خدمات فهرست‌بندی را در نظر بگیرید. این می تواند به شما کمک کند جزئیات دقیق تمرین را تضمین کنید و یک حضور محلی قوی ایجاد کنید.
نکته حرفه ای: یک وب سایت خوب اغلب یک پیوند خوب از اثربخشی و اقتصادی است. مطمئناً می‌توانید برای ویژگی‌های وب‌سایت مانند ویدیو که ممکن است تجربه کاربر را کاهش دهد، بیش از حد هزینه کنید. در مراقبت های بهداشتی مدرن، راحتی امری کلیدی است – 67٪ از بیماران ترجیح می دهند رزرو آنلاین داشته باشند.
اطلاعات بیشتر از FORMFORBES ADVISORبهترین حساب‌های پس‌انداز پربازده سال 2024ByKevin PayneContributorبهترین حساب‌های پس‌انداز سود 5 درصدی 2024ByCassidy HortonContributor2. ایجاد اعتماد و تعامل بر اساس تحقیقات، 88٪ از مصرف کنندگان به بررسی های آنلاین به اندازه یک توصیه شخصی اعتماد دارند و 90٪ از بررسی های آنلاین برای ارزیابی پزشکان استفاده می کنند. دریافته‌ام که وقتی ارائه‌دهنده درخواست می‌کند، بیماران تمایل بیشتری به ارائه نظرات دارند، بنابراین نرم‌افزاری را در نظر بگیرید که به‌طور ایمن به EMR مطب شما متصل می‌شود و به‌طور خودکار درخواست بررسی را برای بیماران تکمیل‌شده ارسال می‌کند. برای اطمینان از جمع آوری بازخورد واقعی، به طور مداوم از بیماران درخواست بررسی کنید. در حالی که همه یک بررسی پنج ستاره را دوست دارند، نظرات درخشان کمتر می تواند به شما در شناسایی زمینه های بهبود کمک کند.
حساب های رسانه های اجتماعی خود را ایجاد و به طور منظم به روز کنید و حساب های جدید و موجود را به وب سایت خود پیوند دهید. حضور اجتماعی قوی برای ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی کمتر مربوط به جدیدترین رقص TikTok است و بیشتر به شما کمک می کند تا با بیماران ارتباط برقرار کنید و برند خود را انسانی کنید و در عین حال تخصص خود را به نمایش بگذارید.
نکته حرفه ای: در جریان کار مطب خود، درخواست عمدی بیماران را برای بررسی صادقانه بگنجانید. با این حال، از ارائه «انگیزه‌ها» برای بررسی خودداری کنید، زیرا این موارد مغایر با خط‌مشی‌های Google هستند.
3. افزایش دید و بازاریابی موتورهای جستجو (SEM) شامل بهینه سازی موتور جستجو (SEO) و تبلیغات پرداخت به ازای کلیک (PPC) است. سئو شامل بهینه سازی وب سایت شما برای اطمینان از دیده شدن بالا در صفحات نتایج موتورهای جستجو است. یک برنامه سئو خوب باید به سئوی داخلی و فنی بپردازد. سئو داخلی می تواند با بهینه سازی برچسب های عنوان، محتوا و لینک های داخلی، سایت شما را برای کاربران جذاب تر کند. سئوی فنی تنظیماتی را اجرا می کند که می تواند زمینه هایی مانند ساختار سایت، سرعت صفحه را بهبود بخشد تا بر خزیدن و نمایه سازی سایت شما تأثیر بگذارد. هم سئوی داخلی و هم سئوی فنی می‌تواند رتبه‌بندی جستجوی ارگانیک شما را بهبود بخشد و ترافیک را افزایش دهد.
تبلیغات PPC تلاش های ارگانیک شما را گسترش می دهد و مخاطب مورد نظر شما را بیشتر اصلاح می کند. کمپین‌های PPC معمولاً با یک هدف شروع، مانند افزایش ترافیک سایت یا تولید سرنخ، مؤثرتر هستند. این هدف به نحوه انتخاب مخاطبان هدف و شناسایی کلمات کلیدی که احتمالاً منجر به تبدیل مورد نظر شما می شود، کمک می کند. یک کمپین PPC بسازید که اهداف روشنی داشته باشد، مخاطبان هدف متمرکزی را شناسایی کند و در گروه‌های کلیدواژه‌ای که با اهداف تبلیغاتی شما همسو هستند عمل کند.
نکته حرفه ای: مراقب باشید که دسته بندی کلمات کلیدی خود را خیلی گسترده نکنید. جذابیت برای مخاطبان بسیار گسترده می تواند منجر به پرداخت شما برای برداشت هایی شود که احتمال تبدیل آنها به مشتری واقعی کم است.
4. تبلیغات و تبدیل هدفمندیک پست ارگانیک عالی در کانال‌های اجتماعی شما ممکن است به صدها نفر برسد، اما یک تبلیغ با سرمایه‌گذاری مناسب می‌تواند به صدها هزار نفر ارائه شود. سایت‌های رسانه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک، اینستاگرام و یوتیوب عمدتاً پلتفرم‌های تبلیغاتی پولی هستند و از محتوایی که قرار گرفتن در معرض ویروسی دریافت می‌کنند سودی نمی‌برند. تکمیل تلاش‌های ارگانیک شما با تبلیغات هدفمند در رسانه‌های اجتماعی برای سرمایه‌گذاری از ماهیت «پرداخت به بازی» رسانه‌های اجتماعی می‌تواند دسترسی را افزایش دهد و باعث افزایش نرخ تبدیل شود.
علاوه بر تبلیغات پولی در رسانه های اجتماعی، قرار دادن تبلیغات شبکه نمایش پولی بر روی پلتفرم های برجسته می تواند نتایج قابل توجهی از نظر آگاهی بیمار و در نهایت جذب داشته باشد. تبلیغات شبکه نمایش را می توان برای جذب مخاطبان شما در میلیون ها وب سایت هدف قرار داد و می تواند آگاهی از برند شما را افزایش دهد. با این حال، این تبلیغات ابزاری برای تبدیل نیستند، بلکه راهی عالی برای شروع سفر مدرن بیمار هستند.
نکته حرفه ای: داده ها به همه کمپین های بازاریابی در عصر دیجیتال کمک می کند. در صورت امکان، قبل از سرمایه گذاری در تبلیغات هدفمند در رسانه های اجتماعی، از داده های اول شخص برای تعریف نوع بیمار ایده آل خود استفاده کنید.
5. بهینه سازی مستمر تحت تجزیه و تحلیل عملکرد منظم قرار بگیرید و همکاری با آژانس های بازاریابی را برای کمک به شما در دستیابی به بهینه سازی مداوم حضور دیجیتال خود در نظر بگیرید. (افشای کامل: شرکت من مانند سایرین این خدمات را ارائه می دهد.) تأکید بر سرعت و مسئولیت پذیری بازاریابی دیجیتال می تواند عمل شما را قادر سازد تا به سرعت و به طور موثر با چشم انداز دیجیتالی در حال تحول سازگار شود. هنگامی که به دنبال شراکت آژانس هستید، به دنبال یکی با تخصص و تجربه ثابت در تخصص خود باشید. بسیاری ادعا می کنند که در “مراقبت های بهداشتی” تخصص دارند، اما به داده های اول شخص و دانش عمیق برای به حداکثر رساندن بازده شما دسترسی ندارند.
نکته حرفه ای: تصور نکنید که کمپین یا نمایندگی شما به طور خودکار تلاش های شما را اندازه گیری و تنظیم می کند. بازاریابی در عصر دیجیتال همچنان به ورودی انسانی نیاز دارد، مهم نیست که یک آژانس چقدر بینش هوش مصنوعی دارد. بازخورد صریح در مورد نتایجی که می بینید ارائه دهید تا مطمئن شوید که از هزینه های بازاریابی خود بیشترین استفاده را می کنید. آژانس شما باید بداند که آیا، برای مثال، همه سرنخ‌هایی که دریافت می‌کنید علاقه‌ای به برنامه‌ریزی یک قرار ندارند یا خیر. آژانس های خوب به طور منظم بررسی می کنند و در صورت لزوم تنظیم می کنند تا اطمینان حاصل کنند که شما بهبود را احساس می کنید.
در تجربه من، ایجاد یک حضور دیجیتال برای یک کسب و کار مراقبت های بهداشتی نیازمند یک رویکرد چند وجهی است که شامل بهینه سازی وب سایت، تعامل با رسانه های اجتماعی، تبلیغات هدفمند و بهینه سازی مداوم است. با اجرای این استراتژی ها، می توانید دید را افزایش دهید، اعتماد ایجاد کنید و بیماران جدید را در عصر دیجیتال جذب کنید.
شورای تجارت فوربس مهمترین سازمان رشد و شبکه سازی برای صاحبان و رهبران مشاغل است. آیا واجد شرایط هستم؟
من را در توییتر یا لینکدین دنبال کنید. وب سایت من را بررسی کنید. گرگ سزار گرگ سزار، مدیر ارشد و شریک در Medfluence Advisors، یک شرکت مشاوره مراقبت های بهداشتی سفارشی. مشخصات اجرایی کامل گرگ سزار را اینجا بخوانید.”>

* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها

توسط expressjs